(Bir ağır iç hâli, bu k’ayıbı nasıl adlandıracağız)
I. Tüm pislikler suyla akıp gitse, arınsa irinden düşler keşke asılsa dilinden ziyankâr kötülük ve ölmese her gece bir şiir bu şehirde ...
II. Gördüm öncesinde âfetin ıslandı tüm sokaklar geceler boyu nefret yağmurlarında âşkı saklayacak yer ararken sevda kokulu bozalar pişmanlık provaları esir aldı yabancı elleri dayandıkça lirik kayalar boğazlara dudaklarını sakladı susmak için canının yandığı yerden seslenen uzak bakışlı kadınlar..
III. Bir okyanusun ateşi söndürüldü bir yudum gök bir tutam kül oldu içler.
Yağıldı g’özlerden birikilmişliğe, arınılamadı..
IV. İnsan vâh’şi zamane yerlerde yeksan vicdan Irmak bebeğin nefesini çalmışlar, küçük elleri gökyüzünde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Irmak ağıdı.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Irmak ağıdı.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Altı gündür umutla bulunur diye beklerken Altı-üstü acıya boyandı toprağın Gece başım yastığa hiç değmedi Irmak aktı gözlerimden Cama dayadım canı mı "Allah'ım al canımı." dedim Yer sallandı, gök sallandı, beynim yerle yeksan Üç buçuk sene ömre biçilen mışıl mışıl uyku olmalıydı anne kollarında
:( Zehir içim dizinin yarısına bile gelmeyen bir beden seçtin Ey Allahın gazabına müstehak olan caniii savunmasız bir parça ete neyin intika mıydı bu :(
Senin için o yavru kadar minik bir bedduam var gözlerinin nuru akasıca SarıIdığın hiç kimseyi hissetme! (inşâAllah)
Üzgünüm çaresiz, bitkin insanlığın çıtası düşmüş tertemiz bedenler müstehcen, pis hevesatlara hedef olmuş yangın büyük lâkin çığ olmadı yine sesler suskun adalet! tecelli etmiyor :( sus insanlık! Sen de sus Dünya! "Anne!" feryadı göklere ulaştı Bunun hesabını sorar Mevlaaaaa
geceden beri ırmaklarda dolaşıyorum Fatma Kübra'larda yiten ruhların iniltileri arasında
utanıyor, cümlelerim bile çok utanıyor ve böylesi yaratıkların var olduğu dünyada ve o yaratığı dinlerken bile suçsuz olabileceği ihtimalini düşündüğüm için kendimden utanıyorum
:((((
Zeynepece tarafından 10/21/2016 9:52:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok üzgünüm Z. Nâr Hanım, "yerlerde yeksan vicdan" ama akıla ne oldu? Akıl da, ölmekte sanırım veya benim aklım almıyor böyle bir vahşiliği... Bunun tek bir açıklaması olabilir; toplumda bir çok değer yitiriliyorsa ve toplum tarafından korunamıyorsa toplumsal yozlaşmalar hızla artacak, kişilik bozuklukları, ahlâk çökmeleri vb. sonucu. her tür insanlık dışı olgu yaşayacaktır. Tekrarı olmaması dileklerimle ustaca yazılmış şiirinizi kutluyor, esenlikler diliyorum.
Bu kentin sokakları tanık bütün cinayetlere Kalbimde yeni yangınlar büyür Irmaklara rağmen
Her köşe başında bir kuş havalanır Mevsimi hatırlatırcasına Nefessiz kalan taş binalarıyla Artık göç zamanıdır bu kentten de; Umudun üryan kaldığı Bedenlerden de ....
Küçük çocuklari yalniz görünce sokakta içim ciz ediyor , çiğ süt emmiş insanlar var her yerde.kadini erkegi yok bu işin.anneler işinizi birakin çocugunuz dişariyimi istiyor sizde yaninda olun 3,5 yaşinda çocuğun ne isi var yalniz başina sokakta.ağlamak geri getirmiyor giden cani.o vicdansiz kıydı işte, bebek demedi :((( duyarli yüregine sağlik...
Ağır olmuş Kafamda ağırlaştı Ben epeydir televizyondan uzaģım sosyal medyada sadece burası var. yorumlardan biraz anlayabildim tam olarak ne olduğunu. Kapattım dünyaya kendimi. Ne diyim bilmiyorum hangisine diyim.
gidilecek tarafından 10/21/2016 11:27:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
gidilecek tarafından 10/21/2016 11:35:32 PM zamanında düzenlenmiştir.