Sözlerimizi şiirleyip de başlayalım oturduğumuz yerler diken es geçmeden çizelim kötülükleri alnımızı karışlayalım lüften!
dünyayı bağışlayan insanlar olalım şuan mutlu olur belki ne bileyim öksüz kirpikleri bir çocuğun ısıtır gülüşüyle usulca b’uz olmuş insanlığımızı hissizlikten.
Kabullenelim tüm hatalarımızı mahkemeler kuralım vicdanlarımızdan kiraz çiçeği açsın umutlar bir çayın renginde demlenelim farketmesin zengin ya da fakir.
Bir gülüş savrulsun gök’yüzümüzden mutluluk doğsun sabahlara huzurluklar bembeyaz asılsın pencereye yağmur yağsın sonra rüzgârlar uyandırsın begonyanın alını zarif öpüşüyle siyah bir kelebeğin mavi noktası olalım kanadında uğurlayalım kederleri uçalım uçalım semâlara..
Tek harfini bile atlamayın kayda geçilsin yazdıklarım ey kâğıtlar şahidimdir ki ki dört büyük kitap pusula böyle olmalıydı dünya denilen şey.
Ve som bir inançla silkip avare bedenlerimizi bugünlere silkeleyip dünlerden günâh’kâr ellerimizi ölelim en fazla ölelim de böğürtlen toplayalım annemizin cennetinde içelim şerefini vuslatın kendimizden önce gömelim zül kaderleri çıkalım dağılmışlığımızın kerevetine bi güzel bi sözel sızalım toprağa harflerimizden b’öylece..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zül'kâr.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zül'kâr.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazenleriniz bazı bazı olsun değerli şiir çiçeği... Kendinizle barışık bir şiir okudum çok keyif verdi okumak, ölmek kanun cennette böğürtlen toplamak en değerlilerimizin bahçesinden inşallah dedirtti yani.
Belliki bu şiiri yazarken bir çayın deminde demlenmişsiniz, hani derler ya şair olmak zordur çay ile demlenmiyorsan yok demiyorlar başka birşey diyecektim bu geldi aklıma :)
Neşe ve umut kelimeleri ile dolu bazen şiirlerini çok seviyorum.
Muhteşem bir şiir, günümün şiiri ve hakediyor fazlasıyla, şiirinizin ismi de çok güzel seçilmiş ve çok anlamlı, tüm kalbimle kutluyorum başarınızı, sevgi saygı ve selamlarımla...
...Naif bir esintiyle sukunetli bir huzuru ikram ediyor şiir yüreğe...bir kapı açılır ve selametlidir..yürümek istersin..hafif bir meltem esintisiyle sonsuzluğa doğru..gözlerinde kadim zamanların mutluluğu, önünde uçsuz bucaksız çiçeklerle donanmış asude bir yol... aslında ne çok ihtiyacımız var insan-ı kamil olmaya...keşke olabilsek...
...şiir ne çok güzelliği hatırlattı...teşekkürler
dünyayı bağışlayan insanlar olalım şuan mutlu olur belki ne bileyim öksüz kirpikleri bir çocuğun ısıtır gülüşüyle usulca b’uz olmuş insanlığımızı hissizlikten.
Kabullenelim tüm hatalarımızı mahkemeler kuralım vicdanlarımızdan kiraz çiçeği açsın umutlar bir çayın renginde demlenelim farketmesin zengin ya da fakir.