zamanla sustum yalnızlığa, hayaller kurdum bir düş kurdum uzak yıldızlar altında uzandım çimlerin yeşilimsi, serin kollarına az elinden, biraz da teninden kokluyorum kıskanıyor papatyaların sayılı yaprakları duyuyormusun toprağın haykırışlarını gönlüm gölge gölge göğe yükseliyor, ve kalbinle gökten de bir yıldızla, suya düşüyorum. nemli bedenimizle sular içersindeyiz yokluğun yok artık yalnızlığımın yanında bir isminde yok, ömrüm diye sesleniyorum sana rüyalar yağdırıyorum ömrün dolu yollarına.
’ sen uzak mevsimlerin dinmeyen yağmuru adı özlem dolu dizlerimin, hoş yorgunluğu’
her ne zaman canım demek istesem sana hep yalnızlığa sarılıyorum biliyorum ki seni, bana getirecek bir tek terk etmeyen bir boşluğu var hislerimin günlerin güneşe olan özlemi gibi kendi yalanlarıma sarılıyorum bazen ha seviyor, ha gelecek, ha bitecek tepeden tırnağa gözlerimle süzülecek der gibiyim işte, mesele bu ya seni içimden atmadan, ikiye ayrılmadan şu toprağa giremiyorum
’ tüm denizlerin serin ve derin sessizliği söyleyin bana, bir rüzgarla gelir mi sesi’
bir yelkenlinin mavi gözlerindeyim köşe bucak nedir bilmem, deniz deniz aranır liman liman seni beklemekteyim. sarı gülleri yakıp ardına akışıyorum kırmızıgüller biriktirmekteyim tüm cevaplar burada aslında gizliden gizliye sana yakışıyorum varlık içinde yokluk derlerdi hani o yokluğunun içinde varlığını bulmak bu nasıl bir şey, nasıl bir aşk? karşılıksız, nedensiz ve sebepsiz sevebilmek bir delilik mi, yoksa erdemlilik mi ya da koca bir sessizliğe hapsedilmek mi? mahkumu bensem bu sevdanın, razıyım idama boş ver be , kur gitsin ecele saatleri öldür de gitsin bedenimi.
..
hadi bağla ellerimi as mahşere sevgimi gider mi içimdeki vur gitsin gözlerimi, görmez mi seni bak iştirak ediyor hayallerim yine sensiz değilim gitmek varsa da bu dünyadan bil ki dönmek yoktur yollarından ah be sevdam, karlı sevdam masmavi düşlerimde, özlemim bak yine seninleyim..
.. Mavi Düşler - Mawish Şiirleri - Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavi Düşler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavi Düşler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir yelkenlinin mavi gözlerindeyim köşe bucak nedir bilmem, deniz deniz aranır liman liman seni beklemekteyim. sarı gülleri yakıp ardına akışıyorum kırmızı güller biriktirmekteyim......................tebrikler üstat
Gönülden kutluyorum.
Yüreğinize sağlık.
Selamlar sevgiler.