(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
............. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
............. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya döndüler ya da hiç dönmediler" ooofffffffffffff derim her okuduğumda Bahattin karakoç'a ait kepezi... şimdi şair diyor ya deniz, diyor ya yıldırım, diyor ya hani nisan ve yağmur...ooffff diyorum...
yağmur devam ediyor damlalar karışıyor ayak izlerine deniz sıkıntıda kendini kayalıklara vurmuş gökyüzü sevdasından ağlıyor yıkıyor içindeki bozkırları süslüyor kirpiklerini doğa zaman kendini gömüyor solmuş günün gölgelerine kendi sesini dinliyor nisan.
Merhaba. Ekim'de Trabzon'da başlayan yağmur Nisan'da yağmaya devam ediyor içinde;) ve bu kez Ekim yerine Nisan kendi sesini dinliyor. Kısa fakat imge ve metaforlar açısından oldukça zengin bir şiir. Sözlerdeki yalınlık ve akıcılık etkileyici.Ancak keşke yazı bölümünde kullandığın gerçeklik imgesini yani Trabzon'u burada da kullansaydın. Yine de her şekilde keyifli ve güzel bir şiirdi ve son söz... Gökanlama şiirine yazdığın güzel yorum için..:) mavi kanadığım yaraydı renkler ölüyordu o zamanlar içimde birer birer yüzümde başka hallerini düşündüm şeylerin yemek yedim seviştim usulca korkarak...
kelimelerin özgür olmasına verdiğin özeni yalın olmaya da veriyorsun birincisine yetenek derler o fazlasıyla evvel allah ; ikincisi biraz zor :yalın ne kaldı ki dağlardan başka.
yağmur devam ediyor damlalar karışıyor ayak izlerine deniz sıkıntıda kendini kayalıklara vurmuş gökyüzü sevdasından ağlıyor yıkıyor içindeki bozkırları süslüyor kirpiklerini doğa zaman kendini gömüyor solmuş günün gölgelerine kendi sesini dinliyor nisan.
Mükkemeldi sus kaldım tebriklerimle... Sevgiler...
Leyli leyli bahar gelmiş neyime:) Dinsin tüm yağmurlar açsın güneş yüreğine Yeşil dokunsun kalbine şefkatli elleriyle Sarsın seni maviler, seni gidi şirine:)) Sevgiler sana, en kocamanından.
yağmur devam ediyor damlalar karışıyor ayak izlerine deniz sıkıntıda kendini kayalıklara vurmuş gökyüzü sevdasından ağlıyor yıkıyor içindeki bozkırları süslüyor kirpiklerini doğa zaman kendini gömüyor solmuş günün gölgelerine kendi sesini dinliyor nisan.
Beni hayalimde Bey Dağına çıkarttın ya Aysucuğum Helal olsun sana. :)) Öylesine güzeldi ki... Şemsiyesiz ıslandım. :)) Hüznün ne yağmuru ne de rüzgarı değmesin yüreciğine.
Sayfana papatyalarımla birlikte bolca sevgilerimi bırakıyorum. Aldın mı?
Hasretlik doğada ıslanıyor Zaman daralmış az geliyor Gönül çiçekler dersem diyor Artık çocukluk dizleri değilki dizler Yamaçlara çıkmayı aklı kesmiyor Aysun kendi sesini dinliyor ıslanıyor Nisan yağmurunu gökkuşağı süslüyor.
Çok güzeldi... Memleket hasreti gibi geldi bana. Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
kehya tarafından 4/10/2008 4:43:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
takvimler nisanı gösterdiğinde serin yağmurlar yağarmış insanın üzerine...ve hayatım nisana özlem,özleme deniz,denize kuş, kuşa gökyüzü,gökyüzüne uçurtma,uçurtmaya çocuk,çocuğa sevgi,sevgiye özlem, özlenene nisan...ben bu ayı çok seviyorum...ayların en durusu en temizi...tbrklr...
hüzün mevsim tanımaz gözyaşları selamlamış yine yüreği...bir nisan yağmuru olup dökülmüş taa içten....hasret, özlem ve gamlı yaralar bırakarak şair ruhlu yüreğin derinlerinden....emek tarlanızın mahsulü daim olsun efendim...
yağmur devam ediyor damlalar karışıyor ayak izlerine deniz sıkıntıda kendini kayalıklara vurmuş gökyüzü sevdasından ağlıyor yıkıyor içindeki bozkırları süslüyor kirpiklerini doğa zaman kendini gömüyor solmuş günün gölgelerine kendi sesini dinliyor nisan.
Kanına girdi bu denizler
Kaç taze gelin ihtiyarladı
Bu ufuklara baka baka
Her sabah
Neşeli bir ıslık aydınlığına
Evden çıkıp gidenler
Ya döndüler ya da hiç dönmediler" ooofffffffffffff derim her okuduğumda Bahattin karakoç'a ait kepezi... şimdi şair diyor ya deniz, diyor ya yıldırım, diyor ya hani nisan ve yağmur...ooffff diyorum...