Tenhasında kaybolduğum gülüşün Yakasından tutunalı çok oldu, Ayrılığa… İçimi dindiren yağmurlar ve sesinde boğulduğum Martılar Terk etmiş Düşümün şehrini. Bilmezdi ellerim, kaç parmakta kendini özleyeceğini - Sahi kim daha çok severdi bu aşkta? - Ben unuttum Siz hatırlatın onlara.
Cehennem kesiği dudaklarından Arşa yürüdüğüm kalbimin uçurumunda sallayın beni Ölmek yine en iyisi. Girdabında kaybolduğum gözlerini önemsemiyorum Kaç beden kaybı geçirmişti ömrün Palyaçolar ağlarken gülümse onlara. Ve kaç bucak kaçar ayakların Peşinden gelemezken. Şefkat kokan sözlerine sığınmışken Hangi gece kara kedi gibi girer aramıza Yıllardır unuttuğum şeyleri Ne olur bir yudumda anlatma bana. Aklım çoktan yerle bir etmiş kendini…
Sen hatırlamadıklarım kıyısında gülümserken Kara gözlerinin arasıyla sırıtma ardımda Bilirsin yok yere kahkaha atar içim Ve hiç umulmadık bir zamanda Tıpkı o an gibi küs düşerim aşk’a… Bilir misin sen Anlattım mı sahi Korkağın tekiyim ben Kırıldıkça kırıldım, Küstükçe küstüm çocuk yanıma. Büyümeye heves içimi kendi ellerimle bastım Sonra kim sarılsa kaçtım Hangi şehir Hangi mavi Hangi eylül varsa…
Üşürdüm bir aksam üstü Sesim titrek, tüylerim diken diken… Dokunma saçlarıma - Gidersen bir gün (bu defa) dayanamam –
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaçıncı Eylül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaçıncı Eylül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül Dostu; Kutlarim çok severek okuduğum içten yazılan güzel şiiri... Kız çocuklarımızı okutalım… ......................................... Saygı ve selamlar..
Kendini bulamamaktır biraz da intihâr öncesi zaman da gibi. Ki bir yangının külünde soğumaktır hayat bir'azda. Sabır ile. Sükûn ile.. Ölümsenir herşey bilirsin sende...
Kırılma içindeki çocuğa. O kurtaracak tüm hayalleri zira.. adı umut o çocuğun unutma..
Eylül kapımızdan eser geçer de bu şiirlerdeki hüzün ne olacak bilinmez..
Kutlarim çok severek okuduğum içten yazılan güzel şiiri...
Kız çocuklarımızı okutalım…
......................................... Saygı ve selamlar..