Kana/ya/caktım oysa ki aşka Şİmdi hüzün akıyor candamarlarımda... Ağlarımda gam Dilimde küskündür tek hece... Ben her gece Ağlarım! Aklıma düştüğünde...
Farz-ı misal kara kaplı ahval. Ne var? Ne’n var? Altı üstü Efsun gömüsü İki satır arası kanar…
Can söküğü!
Dikme!
Gönlüme iğnen batar.
Ar beden. Kahır kanayana ağır. Uzak dur benden! Arsız yüreğe dost, Ansız beden yaraşır. Cümleler yalanla tanışır. Ters istikamette seferler. İlk kaza Can alır…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk[ l ]a Kana[ ya ]nlara... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk[ l ]a Kana[ ya ]nlara... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ar beden. Kahır kanayana ağır. Uzak dur benden! Arsız yüreğe dost, Ansız beden yaraşır. Cümleler yalanla tanışır. Ters istikamette seferler. İlk kaza Can alır…
güzel bir şiir tezahür etmiş yüreğinize sağlık tebrikler selamlarımla
Kana/ya/caktım oysa ki aşka Şİmdi hüzün akıyor candamarlarımda... Ağlarımda gam Dilimde küskündür tek hece... Ben her gece Ağlarım! Aklıma düştüğünde...
Farz-ı misal kara kaplı ahval. Ne var? Ne’n var? Altı üstü Efsun gömüsü İki satır arası kanar…
Can söküğü!
Dikme!
Gönlüme iğnen batar.
Ar beden. Kahır kanayana ağır. Uzak dur benden! Arsız yüreğe dost, Ansız beden yaraşır. Cümleler yalanla tanışır. Ters istikamette seferler. İlk kaza Can alır…
Kana[ dık ]... Sayfanızda yine çok güzel bir şiir bulacağımızı biliyordum, yanılmadım...
Sayfanızdan hüzünlerle ve kimbilir nerelere düşen kan damlaları ile ayrılıyorum...Çok etkilyici mısralardı...
Harika şiiri ve şairini yürekten kutluyorum.. Saygılarımla...
varol tarafından 4/10/2008 12:07:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
varol tarafından 4/10/2008 12:09:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dikme!
Gönlüme iğnen batar.
Şiir... derdi bir kalem dostu
Bilinen kelimelerle bilinmeyeni yazmaktır..
Harika bir örnek sayfanın üstünde
Sanatkârına SAYGILARLA