Sen öldükten sonra bende Unutulacaksın çabucak, /emin ol/ Kederden asla çıldırmayacağım... Kanla yıkayacağım bendeki izlerini. Ellerimle giyindireceğim mezarına kara toprağı. Gömdükten sonra seni şarkıların suskunluğuna, adın anılmayacak bir daha.
Sen öldükten sonra bende Tüm kabuslarım yitecek ve hortum dönecek gökyüzüne. Kan izlerin sensizce Kalakalacak ayak izlerimde.
Unutulmuş en son şiirde Yosun tutmuş sözcüklerden ibaret kalakalacaksın, Duyulmayacak çığlıkların, susuşların ardından. Senden gelecek her sese gözleri ama, dilleri lal, sağır kesilecek sözcükler.
Alıp gideceğim birlikte uyanacağımız sabahları Benden arta kalan en son şey bu şiirim olacak…
dudaklarından dökülmüş son sözcükleri de süpürüp atacağım sevmeyecek bu yürek hiç kimseyi bir daha sen olsan da...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sen öldükten sonra bende şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen öldükten sonra bende şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir solukta okuduğum bir şiir değildi "ilginç" bulduğum yoğun duyguları doğru anladım mı bilmiyorum..bana bu şiir yaşanmış bir ihanete yazılmış mecazi bir şiir gibi geldi.. Halen içinde sabır ve umut olan bir duygu. "Ölüdüpün zaman, ölmek üzeresin haberin olsun der gibi, hortumun gökyüzüne dönmesi de karşı tarafın kontrolünde gibi geldi...teşekkür ederim ŞAİRİM uzun ve meraklı bir yolculuk oldu...nefesimi tutarak okudum. Kalıcı mutluluklar diliyorum
Sen öldükten sonra bende Unutulacaksın çabucak, /emin ol/ Kederden asla çıldırmayacağım... Kanla yıkayacağım bendeki izlerini. Ellerimle giyindireceğim mezarına kara toprağı. Gömdükten sonra seni şarkıların suskunluğuna, adın anılmayacak bir daha.
USTA YÜREĞİNE SAĞLIK..ŞİİR NEYİ ANLATTIĞINI İZAH EDEN KELİMELERİN UYUMUDUR..GÖNLÜNE SAĞLIK..KENDİNİ OLDUĞU GİBİ İFADE ETMEK NE GÜZEL RİYA VE GİZLEME YAPMADAN . İÇİ DIŞI BİR İNSANLARA ÜLKENİN NE KADAR ÇOK İHTİYACI VAR... GÖNLÜNE VE KLAEMİNE SAĞLIK..BAKİ DE BİR AYAKKABICI ÇIRAĞI İDİ MEVLAYA ŞÜKÜRLER OLSUN ALİM ZALİM ,ZALİM DEN DE ALİM YARATIR.....
Kalıcı mutluluklar diliyorum