ve şimdi sen; uykuya teslim rüyasın uyanmasını beklerken özlenen aydınlıkların kırıp sert kabuklarımı derinlerde saklı incinmişliğimle sığınıyorum adamlığına
bulutlardan düşler gibi toprağı bir tohumun üzerine yağmanın kutsallığı ayakta tutuyor aşkı istersek gözesinden içeriz kuyu kuyu susuzluğu
bırakmadan tek iz kaç adem kayboldu koyu karanlıklarında evrenin bir tek; Yakubun sesiyle çınladı kuyular Yusufa el veren gerçek, unuttu kaybolmuşğunu insanlığın!
kalbim keder kıyamet öksüz yanımla dünya acıya kulluk ediyorum annesiz çocuklar yaslanıp göğüsüme ağlıyor!
nihayetinde tutup çekiyorum uzayan zamanı saçlarından ağız dolusu tükürüp yüzüne geçmişin akıbetime sövüyorum...
ara sıra kızıp tenine dokunmuş kadınlara azmettiriyorum sevdayı hasedimden dilimi esaretine alıyor arsız imgeler dört yanım tövbelerden inşaa girdap biliyorum, hiç bir an´a verilmez ikinci şans!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İncinmişliğime ağıt şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İncinmişliğime ağıt şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seni bilmem ama ben yaşadıklarım anlatırım,ama sanırım sende öyle çok güzel kelimeler ile anlatılan bu şiir harika,seviyorsa arkana dönüp bakmada sevmek bu olmalı saygılar sude nur
hiç bir an´a verilmez ikinci şans! tüm anlara denkse o bir "an" bir an! ömürlük anı ise... biricik kalır artık... güneşli ülkelerin sonsuz masalı... Çok saygımla...
İnsanların büyük bir bölümü yaşamını incinerek yaşar hep. Kimi buna yazgı der, kimi kader der kimide alın yazısı. Kimide hatalardan kaynaklanır der. Aslında inançlara göre bunların hepside doğrudur. Ve yine bir gerçek daha var. Bu gerçek dediğimiz objeler ise aslında avunmaktır. Evet. Şiiriniz nefisti. Bir Yunus misali idi. Tebriklerimle gönülden kutluyorum. Selamlarımı ve saygılarımı size, umutlara ve de mutlulujlara yolluyorum. .
Gönül sesiniz daim olsun şairem..Kucak dolusu sevgiler şiir yüreğinize...