Uyku arası bir gerçeğin Sabaha vuran saatlerinde Eşiksiz geçtim gözlerinin köprüsünden.
Geçmişimden arta kalanlardan bihaber Göğüs hizamın zifiri boşluğundan kısıldı içim. Yüreğimde yaşayamadıklarımın A ğ r ı l a r ı. Cehennemin hizasına uzanan tövbesiz tırnaklarım Giyotin sesinden içime emzirdiklerim Kapı altından yoklar durur. Duvarların sendelenmiş bakışlarında Önüme düşer bana karışan her salya. Gökyüzüne uzanan ayakuçlarımın Ve şehvetine kapılmış ruh sapıklarının Üzerine yazılmaktan küskün gölgem. Beni saçlarının uçlarından ittiğin günden beridir Kimseye değmez dudaklarım…
Dünden öte Gözlerimin dipsiz kuyularında ağlamaya tescilli cümlelerim İçimden giden binlercesini kaldırıp atıyorum Can havli vuruşlarımın serkeş hallerinden Ve toprağa düşen ahvalini tanımazsın s e n! Ben iyi biliyorum. Dilaltı karanlığının tadını anımsarken dudaklarımda Kaç defa vurulmuştu gözlerim (?) Kimseler saymazdı ve en çok benim ödüm kopmazdı. S u s m a y ı n İniltileri yaşarken karın boşluklarımda Daha kaç defa gebe kalınmalı A n l a t ı n, gündüzümden düşen anılara.
Her şey yalandı oysa Ve en çok cadılar beklemezdi sabahları Sonra kaldırım taşlarında üşümezdi parmak uçlarım Ki en çok sen yakasından tanıyamadığım Ah çekerdin Gözlerin tavanda, ayakların ters düz bırakılırken. Gitmemeliydi yüreğin Bunca - hoşça kal’a sığmamalıydı ellerin E l l e r i n diyorum sevdiğim Ben onlar olmadan yolumu bulamıyorum.
İçimin dehlizinde beynimden bir şeyler eksilip gidiyor Birkaç günüm kaldı bilmiyorsun Unuttuğum şiirlerimin adını sen koy Ben seni unutmak istemiyorum Anlamıyorsun! Taş duvarlara baka baka susuyor gözlerim Dudaklarım kenetleniyor şimdi ardımda Uçurum kokan insanların avuçlarında Sayılmayı bekleyen yağmurlara Prangalanmış ayrılık kusuyorum Anlıyor musun? S e n dedikçe içim Şeytan uğrayıp gidiyor…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tırnak Boşlukları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tırnak Boşlukları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
popülerlilik, televolelilik, çıkar egemen bir dünyada böyle bir şiiri okumak bana çok ama çok haz verdi; büyülü, dinlendirici ve sevginin, güzelliğin azaldığı bir bu günlerde beni, bana getirdi inan; bir şairin bir başkasının duygularına tercüman olması mutluluk verici...
Nadide bir çiçeğin kokusunu alır gibi kelimeleri, şarıl şarıl akan bir ırmağın ilahi melodisini duyar gibi mısraları ve insan içindeki güzelliğin timsali gibi şiirdi.
Sıyrılmak; kötücüllüğün egemen olduğu bir hayata iyiliğe sıyrılmak çok zordur fakat iste bazen böyle şiirler, insanı diriltir ve hayata tekrar koşmasına neden olur.
Şiirin türü, teması ne olursa olsun şiir yazmak güzeldir, düşünmek güzeldir; ayrılığın yaralayıcı yönünü şiirleştirmek(dillendirmek) de bir sanattır. "Tırnak boşlukları" nı dolduran güzel bir şiir okumanın sevinciyle ....
Nadide bir çiçeğin kokusunu alır gibi kelimeleri, şarıl şarıl akan bir ırmağın ilahi melodisini duyar gibi mısraları ve insan içindeki güzelliğin timsali gibi şiirdi.
Sıyrılmak; kötücüllüğün egemen olduğu bir hayata iyiliğe sıyrılmak çok zordur fakat iste bazen böyle şiirler, insanı diriltir ve hayata tekrar koşmasına neden olur.
Şiirin türü, teması ne olursa olsun şiir yazmak güzeldir, düşünmek güzeldir; ayrılığın yaralayıcı yönünü şiirleştirmek(dillendirmek) de bir sanattır. "Tırnak boşlukları" nı dolduran güzel bir şiir okumanın sevinciyle ....
Sevgilerimle