Önemini çabuk yitirmiş sözlerinin ardından Ben cümlemi suskunluğun içinden kurdum Belki duyulmadı, belki görülmedi feryadım Çok şey anlattım gözlerimle gözlerine Çok kere baktım yüreğindeki derinliğe Bir çok şey bıraktım kalbinin orta yerine Ne ağırlığı tartıldı ne de varlığım yoklandı Suskundum, susmalıydımda Bir hayat vardı baş ucumda susmayı emreden Bir aşk vardı kırılan notlarını gösteren Çok şey öğrendim bunca zaman Mesela her şeyin sevgiden ibaret olmadığını Her şeyin yalan ve acıların kalıcı olduğunu bir kez daha yazdım günü geçen hayallerime Sorular cevapsızdı, karşılığı hep anlamsızdı Güneş sıcaklığımızı, ay ise özlemini Gündüzler kavuşmayı, duraklar ise sarılmayı Koca bir riya hepsi, değiştirilmiş cümleler Gösterişle inşa edilen temelsiz bir yapı İçini bilmeden yanında yattığım bir döşek Ve müteahhitini arayan bir evsizdim.
Oysa ben yalnızlığı bırakmıştım senin için Ne büyük hataydı bu ne büyük cahillikti aslında Ömrümce terk etmeyen tek servetimdi yalnızlık Hep yanımdaydı garibim Hep garip kalmak varmış ki, şansıma söveyim Bir kere sevdim bin kere öldürüldüm Yaşıyorsam da şansa kadere işte, ayaktayım, körebeyim, bir şeyler aramaktayım Ayak bağlarına düşer gibi nefes almaktayım.
Yüce aşklara haksızlık etmek istemem Aşkı da anlatmıyorum zaten, o olsaydı eğer Şimdi susmak yerine gözlerine bakardım ben Bunlar tamamen dış kapının kör mandalı Yani sen, yani gizli bir maymuncuk anahtarı Çalıp götürdüğün onca şeyden sonra Yıllarca süründürdüğün bir de pas pas var Üzerimdeki yükü asla tahmin bile edemessin Sen hiç kimseyi adam gibi sevemezsin!
Duydum ki; Uçuramadığım kuşlar bile seninle gitmiş Öyle inandırıcı gelmiş ki kanatlanmış her biri Hepsi yaralı, hepsi kırık dönecek biliyorum Sen üzülme, kaderleri de bana çekmiş gibi Ezelden beridir suskundur hepsi.
Ben suskunluğumdan aldım bendimi Biraz hatırlıyorsam kendimi boyun eğmem haine Güneş yakmış olsa da binlerce kez bedenimi Ay olsan bile ne çare şimdi! Bir karış toprak sevdalısıyım ben Bir ihanet olmasaydı eğer Bir avuç sevginle tutunurdum belki.
Suskunluğumun bir diliydi hepsi Onu da kesip attım şimdi........
SUSKUNLUĞUN İÇİNDEN - Mawish Şiirleri - Mert Zafer CANSEVER
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Suskunluğun İçinden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Suskunluğun İçinden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önemini çabuk yitirmiş sözlerinin ardından Ben cümlemi suskunluğun içinden kurdum Belki duyulmadı, belki görülmedi feryadım Çok şey anlattım gözlerimle gözlerine Çok kere baktım yüreğindeki derinliğe Bir çok şey bıraktım kalbinin orta yerine Ne ağırlığı tartıldı ne de varlığım yoklandı Suskundum, susmalıydımda Bir hayat vardı baş ucumda susmayı emreden Bir aşk vardı kırılan notlarını gösteren Çok şey öğrendim bunca zaman Mesela her şeyin sevgiden ibaret olmadığını Her şeyin yalan ve acıların kalıcı olduğunu bir kez daha yazdım günü geçen hayallerime Sorular cevapsızdı, karşılığı hep anlamsızdı Güneş sıcaklığımızı, ay ise özlemini Gündüzler kavuşmayı, duraklar ise sarılmayı Koca bir riya hepsi, değiştirilmiş cümleler Gösterişle inşa edilen temelsiz bir yapı İçini bilmeden yanında yattığım bir döşek Ve müteahhitini arayan bir evsizdim.
DOST ŞAİR YÜREĞİNE VE KALEMİNE SAĞLIK....BU DUYGU SELİ KARŞISINDA ŞAPKA ÇIKARTILIR ARKADAŞ......
Yüce aşklara haksızlık etmek istemem, Şairin sevdaya aşkı saygısı ne büyük, işte mısraların içindeki vurgudur önemli olan... Kutlarım... Saygılar Mert Zafer CANSEVER...
Önemini çabuk yitirmiş sözlerinin ardından Ben cümlemi suskunluğun içinden kurdum Belki duyulmadı, belki görülmedi feryadım Çok şey anlattım gözlerimle gözlerine Çok kere baktım yüreğindeki derinliğe
Mesela her şeyin sevgiden ibaret olmadığını Her şeyin yalan ve acıların kalıcı olduğunu Bunu bir kez daha yazdım günü geçen hayallerime...... Bu mısralar benim olsun arkadaşım.. Kutluyorum kaleminizi sevgiyle kalınız
Ben cümlemi suskunluğun içinden kurdum
Belki duyulmadı, belki görülmedi feryadım
Çok şey anlattım gözlerimle gözlerine
Çok kere baktım yüreğindeki derinliğe
Bir çok şey bıraktım kalbinin orta yerine
Ne ağırlığı tartıldı ne de varlığım yoklandı
Suskundum, susmalıydımda
Bir hayat vardı baş ucumda susmayı emreden
Bir aşk vardı kırılan notlarını gösteren
Çok şey öğrendim bunca zaman
Mesela her şeyin sevgiden ibaret olmadığını
Her şeyin yalan ve acıların kalıcı olduğunu
bir kez daha yazdım günü geçen hayallerime
Sorular cevapsızdı, karşılığı hep anlamsızdı
Güneş sıcaklığımızı, ay ise özlemini
Gündüzler kavuşmayı, duraklar ise sarılmayı
Koca bir riya hepsi, değiştirilmiş cümleler
Gösterişle inşa edilen temelsiz bir yapı
İçini bilmeden yanında yattığım bir döşek
Ve müteahhitini arayan bir evsizdim.
DOST ŞAİR YÜREĞİNE VE KALEMİNE SAĞLIK....BU DUYGU SELİ KARŞISINDA ŞAPKA ÇIKARTILIR ARKADAŞ......