yürürken yolda her adımda bir cümle kuruyorum içinden sev diyorsun duyuyorum, korkuyorum ardında bir gülü, düşen yaprağını nasıl anlatırdım bilemiyorum.
seni bana hatırlatan bir gökyüzüm var ıslattıkça ruhumu bedenimden veriyorum yorgunluğu görüyorum, tutamıyorum yarım bir elmanın ben kısmını nasıl tattırırdım bilemiyorum.
öylesine çatlamadı duvarlar oysa kırılmacasına değildi bu aşk yıkılmacasına tutuşmadık biz ladese bilseler ki, her hangi biriydim ben sadece tutunduğum ilk adreste sırılsıklam kalbimle bırakılmıştım sessizce o yokluğunu, o boşluğunu nasıl soldurdum bilemezsin sen.
dönmecesine dolaplar görüyorum dönüyor başımda riyakar dünya satırları silmecesine diyor her şey, silemiyorum içinden dön diyorsun biliyorum yürüdüğüm son bir yol vardı hani bulamıyorum.
ne zamanyağmur yağsa eski bir şarkıyla git diyorum duyuyormusun? her ne zaman pencerem ıslansa görmüyorsun aleyhime işliyor zaman dönemiyorsun hey benim kal yüreklim hüzün adres sormuyor artık git be sevdiğim.
sen bilmezdin bir fincan kahveyle neyin nasıl iyi gittiğini her sabah güneşten gelen ışığını neyin silip neyin kör ettiğini soluğumu sesimden kesip yeryüzüne gözlerimden neyi verdiğimi diken diken ektiğim morgüllerimi hiç görmedin ki içinden bak diyorsun şimdi, biliyorum gel diyorsun şimdi dön diyorsun belki yorma kendini…
…
YORMA KENDİNİ – Mawish Şiirleri – Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yorma Kendini şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yorma Kendini şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.