Karanlıklar boyunca tutardım nefesimi Ve ses çıkartmazdım benimle konuşanlara. Saatler dururdu aslında, bense yalın ayak Çırılçıplak sabahların olmasını, Ayrılıkların bitmesini beklerdim. Ve sonra... Birden bire, bir gece yarısı bir rüya âleminde Titreyen göz içimin, pişmanlığın düz cümlelerinde Aşkın en sıcak halini seninle hissettim.
Ardından çok geçmeden Bir tetik arası Şakaklarımdan başlayarak İçimde bir türlü bitmeyen geceleri Gelişinle temize çektim. Bilmezdim en çok Bu sevdanın ne denli yakacağını Yüreğimi. Ben en çok senin sevginle yanmayı sevdim.
Artık daha fazla gözyaşı biriktirmiyorum yağmurlara Ve hiçbir karanlıkta ağma bakmıyorum aşk’a Ki en çok, aşktın sen –dolanırdın- İçimin sarnıçlarında… Kimdim Neydim Nasıldım İnan senden önce hatırım (da) yok! Bilsen kaçıncı mevsimde, kaçıncı şehirde buldum Tanıdım sesini. âh! Ben o gündür seni mırıldanırım sevgili…
Ey benim perdesiz âhvalim Ben kendimi kaybettiğim günü iyi bilirim Ve sende buluşlarımı dahi. Artık biliyorum Bir aşkın aitliğini Öğrendim, geç kalmadan, üşümeden, yanmadan Soluksuzca Yaşanamayacağını sevdanın. S e n… Sevdaysan dilden yüreğe Kâhrına da, lütfuna da âmenna Sâddakna//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Başlangıç şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Başlangıç şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Artık daha fazla gözyaşı biriktirmiyorum yağmurlara Ve hiçbir karanlıkta ağma bakmıyorum aşk’a Ki en çok, aşktın sen –dolanırdın- İçimin sarnıçlarında…"
Öyle bir şiir sıktın ki tüm yaralı gönüllere iyi gelir bir yağmur dokunaklarıydı adeta...
"Artık daha fazla gözyaşı biriktirmiyorum yağmurlara
Ve hiçbir karanlıkta ağma bakmıyorum aşk’a
Ki en çok, aşktın sen –dolanırdın-
İçimin sarnıçlarında…"
Öyle bir şiir sıktın ki tüm yaralı gönüllere iyi gelir bir yağmur dokunaklarıydı adeta...
söz mü, sanırım yetersiz kalır bu şehre(şiire)
sevgiyle kalın efendim