(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZMAYALIM DA TAŞA MI DÖNELİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZMAYALIM DA TAŞA MI DÖNELİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendime yazarım ben TSM dinlerken öylesine karalarım . Bazen düş kurgularım, masal yazarım hikayeye kapı açarım. Yüz kere dedik, diyelim bir kez anlamazlar ama .Şiirin içeriğine yazın şahşımıza değil.Yazılanlar her zaman yaşanılanlar değildir.Hiç kimsenin tekelinde değil şiir yazmak VE yazanı sorgulamak .Düzene de yazarım nazara da VATANA da yazarım .AY-YILDIZ ıma .Sayfada misafir olduğunu unutup haddini aşanları da kapı önüne koymak gerekir. Şiiri eleştirirken dozu ayarlayamanlar başlıyor ahkam kesmeye'' şu olmamış, burası yakışmamış ,şunu şöyle yapsan daha iyi olur.Hatta bu sözleri çıkarırsan daha güzel durur'' diyenlere eskiden saygısızlık yapmadan yanıt veriyordum onu da yapmıyorum artık .''Sayfama yazdıklarım benim duygularım ,bana ait Değiştirirsem o sözleri ,sizin sözlerinizi yazarsam şiir benim olmaktan çıkar size ait olur.Yanlışımla hatalarımla , benim doğrularım bunlar '' dememek için bazen sabrımı zorluyorum.Amatör kalemim ben ,hiç bir iddiada bulunmadım .Bazı kişiler ilahe ve ilah ... Şiir konusunda da uzman olduklarını iddia ediyorlar . Eleştiri yazmaktan bihaber kişiler yüzünden,kaç tane değerli kalem gitti bu siteden.Artık oyunu bozma zamanı.İçimden geçenler dile gelmiş.Çok güzeldi sevgilerimle.
Anlam ve anlatımıyla harika bir şiir okudum gönül sayfanızdan. Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık hocam. Kaleminiz daim, ilhamınız bol olsun. Yazmaktan vazgeçmek yok, dil lal olsa da kalem yazar olsun. Sevgi ve muhabbetle...
yazalım efendim yazalım...yazmayıp ta taşa maşa dönmeyelim... düşünen insan yazan insandır...düşünüyorum öyleyse varım diyen filozofu unutmamak gerek...hem siz neden korkacaksınız ki zaten rumuzunuz koskocaman değirmen taşı varken...yamuk yapanları üğütmek elinizde... samimi olarak yazdım fikirlerimi, belki espritüel oldu ama inanın çok beğendim ve içimden gelenleri yorum yaptım... tebrikler ve saygılar sunuyorum...
güzel yorumunuz samimiyetiniz, dikkatiniz ve profil resmime yaptığınız analiz için çok teşekkür ederim...
ben de çok seviyorum bu resmi yeri geldi maden hikayesini anlatayım size...
burada uyku vadisi diye bir mekan var böyle doğa ile kucak kucağa... yürüyüş yapabileceğiniz patika yollar, su kenarında çay kahve içebileceğiniz ahşap masalar, söğüt ağaçları, çiçekler, böcekler böyle huzurun başkenti gibi bir yer...
işte o mekanın giriş kapısının hemen sağ tarafına yerleştirilmiş bu değirmen taşı....
yapan usta neyi düşünerek yaptı bilmiyorum ama ben ilk gördüğümde birbirine bu kadar zıt iki maddenin taş ve camın uyumuna hayran kalmıştım... kendimi ve diğer tüm hemcinslerimi gördüm adeta... kadını tarif eden en güzel tasarım bence... kadın; bir taş kadar sağlam, güçlü ve bir kelebek kadar hassas kırılgan....
tekrar teşekkür ediyorum saygılar selamlar üstadım...