(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BALYOZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BALYOZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aslında ciddiye alınması gereken tek beyit belki de o ayvazım düşünsene içi boş bişi değil bahsi geçen, kıymalı, peynirli börek değil ıspanaklı börek.... hamurunu yoğuracaksın dinlenmeye bırakacaksın, öte yandan ıspanağı ayıklayıp, 60cm çapındaki derin bir leğende sirkeli tuzlu suda bekletip, en az beş kez soğuk suda yıkayacaksın(kış sebzesi olduğunu da unutmayalım), kumu gitmiyo biliyosun...
afiyet bal şeker olsun denmez bu durumda di mi ama :)
Bilmiyorum izlediniz mi bi ara Beyaz ile Candan Erçetin atışmışlardı. Bu şiir onların atışmalarından ilham alınarak yazılmıştı :) dolayısı ile muhatap aldığı bir kişi yok ama böyle insanlar azımsanmayacak kadar da çok duyuyoruz şahit oluyoruz, onlara gönderebiliriz ...
çok teşekkür ediyorum arkadaşım sevgiler benden ...
Hayat devam ediyor uzun lafın kısası, Hükmünü yitirmiştir ‘’yâr çekimi’’ yasası Masal bitti ya gökten şimdi üç elma düşer, Elbette ki Allah’tan gelir hayır ve de şer…,
Baştan sona dolu dolu beyitler okudum Müthiş bir içsellik. Harika bir anlatım Eminim peşinden bir de seslendirme gelir