beni yalnız ve sessiz sanıyorlar bilmiyorlar kalbimde öyle bir sen yanıyor ki söndüremiyorlar anlamıyorlar çift kişilik yüreğimi görmüyorlar sessizliğimle sessizce seni haykırıyor duymuyorlar arada kuşanıyorum geceyi güpegündüz bedenimi bulamıyorlar anlatamadıklarım var, konuşamıyorum seni ellerin gözünde yaşatamıyorum.
❦
hiç uyanmak istemediğim bir anda yüreğimden öpüyor hayellerim yüreğimden soluyorum uyandığımda karnım ağrıyor aşığınım aşiyan dağlarının dağılsın varsın içimde ne varsa sessizde olsam, güçlüyüm ben yalnız da kalsam, sana karşılandım kalbimin ilk bakışıyla.
❦
günü geçmiş hayallerim yok artık yine tüm tazeliğinde kokuyor sevdan yanımda taşıdığımsın sen her nerede olsam gelenimsin yanımda değenimsin ince ince içime düşlerimde, sessizliğimde sesime ses olan güzelliğimsin dönüp baktığım geçmişim yok seninle yüzümde yönüm önümde yarınımsın sen tek kişlik dünyamda çift kişilik yaşadığımsın sen.
❦
az delir senin bitmez sevdana hadi çıldır biraz her neyi yaksam küllenmiyor ardımda kalıcı izler var ve sen bir ayın gölgesinde ben sana tutuldum güneşin sıcaklığında çekiyor beni yalnızlığımdan öte yalnız sanıyorlar, bilmiyorlar senden öte beni görmüyorlar
❦
senden bana bir cevap yazdım bugün kendime dedim ki, sevme benden başkasını bir ömür görme neden sensiz olmuyor anlıyor musun? adına da aşğım senin adına hissedip adına konuşuyorum sen veya ben fark eder mi? ben bizi biz olarak seviyorum.
❦
yine bir çay demledim bu gece iki şekerden birisi sen öyle tatlıydı ki ben bile fazla geldim içine ama sen tatsız kalma diye atladım hemen içine.
yeter ki sen ol benimle bir ömür demlenirim seninle.
❦
ÇAYIMDA ŞEKERİM ❦ Mawish Şiirleri ❦ Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çayımda Şekerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çayımda Şekerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ustasından.., Şiir düşmüş sayfaya.., Tadıyla, Demiyle, İçeriğiyle, Anlatımı ve akıcılığıyla, harikulade bir şiir. Şair kardeşimi, içtenliğimle kutluyor, selamlarımı gönderiyorum.
Gün be gün yürekteki sevgiliyle yaşamak,hayatının her durumunda onunla olmak,Koskaca bir sevgiyi bedenine monte etmiş demektir.Bu da aşkının yüceliğini gösterir.Yüreğinize sağlık.