öyle bir vurdun ki keşke hiç olmasaydım dedim ey dedim sustum karanlığın gölgesinde küllerinden doğan insansız bir bedendim artık vicdanımı yıllara, karşılıksızca vermiştim boş ver sağlık olsun tam isabetti gidişin.
இ
getirmeyin aklıma kötü kötü şeyleri halsiz olsam da kalmıştım izlerinin ardında sormayın bana neden ıslanıp neden ağladığımı aşk diye koca bir gökyüzüne tırmanmışım düşer şimdi hayalden öte bir yağmurla kalbim tutma beni boş ver zillet olmuştu gidişin.
இ
tutarken ellerinden tutuşmuştu adımlarım dönerken bir yangından ateşte konaklamışım sen say ki, bir güneşten ibarettin sadece düştüğü yeri yakan bir alevdin gönlümde içimde çığlık çığlığa bir serzeniştim ben duyma beni boş ver bir seyrandı gidişin.
இ
dingin denizlerin yüzeniydim önceleri şimdi kalendar bir gölün kırık ağaçlarıyım bir zamanlar müptelası olduğum aşkını izzet-i gönlümde usul usul kaybedendim ben sırılsıklam arafında bir bedensizdim keşke ihtiyatlı kalsaydım biraz, ama çok geç bulma beni boş ver bir heyelandı gidişin.
இ
muğlak duygularının kurbanıydım ben bir tutam bukreydi sadece hayallerim adım hep gece, hep karanlıktan öteydim çok istemezmiydim ben aranmak, sorulmak zemheri bir gecede kalbinde bulunmak bulma beni boş ver aymaz olmuştu gidişin.
இ
hayatı anlamak güzeldi seninle neden hep güzeller zamanla çirkin kalıyor neden hep bir savaşın gölgesindeyiz biz söyle neden böyle hep yenik düşüyoruz hep bir isyan vardı yarım düşlerimizde kar olup yağmakmıydı bu mevsimin adı bilme beni boş ver kış olmuştu gidişin.
இ
görüp görmemek değildi mesele, hissetmekti uzaktan bile olsa dokunabilmekti içime bir mektup, iki cümle birşeydi bakışların her açtığımda şu ıslak suskun gözlerimi hep sarı yapraklar mı düşmeliydi içinden görme beni boş ver kör olmuştu gidişin.
இ
sen gittin gideli bitmiyor ihanetlerin biliyormusun hala, aklımda o vurgunlar sarıp sarıp bir köşemde saklanıyorsun unutulmuyor içimde verdiğim o savaşlarım canımı dişime taktığım o haykırışlarım bitmiyor be, silinmiyor bu gözyaşlarım şimdi duydum ki, yollara düşmüş kalbin güldürme beni zahmet olmuş gidişin.
இ
ZAHMET OLMUŞ GİDİŞİN - Mawish Şiirleri - Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zahmet olmuş gidişin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zahmet olmuş gidişin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alıp götürdü dizeler vefasız sevgililer diyarına.. Şiirin başlığı, içeriği bozulmadan finale gidişi tek kelimeyle mükemmeldi. Okuma hazzı veren güçlü kaleminizi kutlarım Mert bey, yürek sesiniz hiç susmasın. Selam ve saygılarımla...
muğlak duygularının kurbanıydım ben bir tutam bukreydi sadece hayallerim adım hep gece, hep karanlıktan öteydim çok istemezmiydim ben aranmak, sorulmak zemheri bir gecede kalbinde bulunmak bulma beni boş ver aymaz olmuştu gidişin.
getirmeyin aklıma kötü kötü şeyleri halsiz olsam da kalmıştım izlerinin ardında sormayın bana neden ıslanıp neden ağladığımı aşk diye koca bir gökyüzüne tırmanmışım düşer şimdi hayalden öte bir yağmurla kalbim tutma beni boş ver zillet olmuştu gidişin.
Gidişini unuttuğunu sanıyor ama derin serzenişler. En sitemli satırda bir ince sevda var. Her satır çelişkiyi de barındırıyor içinde. Ustaca yazılmış.Yüreğine sağlık Dostum. Selamlar, sevgiler..
Saygıyla...
E F T E L Y A...
(Akdenizi cebinde taşıyan kız... )