Kırklar meydanında kaldım bu gece Safalar getirdin ey can dediler Aşkla selam verdim daldım bu gece Bir tas aşımız var gel ban dediler.
Gönül Çalap’ının altın tahtıdır Oraya taşıyan kendi bahtıdır Ermeyen insanın en bedbahtıdır Bizimle beraber dön yan dediler.
Olalım dertlere beraber dermen Varlığın toplayıp gelse Süleyman Değmeyiz olsa da hak ile yeksan Al şu peymaneyi iç kan dediler.
Halimizi sır bil elbet gözün var Dostuna diyecek dilin sözün var Bâdeyle yutmuştun kalpte közün var Gece yattığında hep an dediler.
On iki imamın aşkıyla hü! De Bilesin Kerbelâ hep içimizde Manaya dönüşsün elinde madde Geldik gideceğiz üryan dediler.
Hiç kimseyi inancına göre ayırmam ama alevi de değilim. Önemli olan kalp kırmamaya çalışan insan olmak. Gece gördüğüm rüyayı yazmaya çalıştım. Kusurum olduysa canlar bağışlasın.
İçinde kini at, arın gel beri Eğri odun olsa girmez içeri Elin belin dilin, budur geçeri Bu meydanda herkes, bir can dediler... ZARALIEREN
yanıp da tutuş ki için arınsın gönül saf bir kuştur onla yarın’sın sahip olmadıkça nefsin varı’sın bu dergah bir cana bin can dediler...... azap
rüzgardan rüzgara göğüm süzülür kalbim kovan döküm, döküm süzülür ol yarim kördüğüm, ’düğüm’ çözülür kardeştir o, yar mı?, ’hep’ zan dediler...... yok,sul
Geçtik hep birlikte yaslı mekandan Diller Hu dedikçe ruh çıktı candan. Usulca çekildi karanlık yandan Güneş şu batına kalkan dediler..../ ŞİİRLERİN ŞAİRİ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRKLAR MEYDANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRKLAR MEYDANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili şairem.enfes bir şiir okudum değerli sayfanızda.çok ama çok güzel çok derin dizelerdi.yürekten kutluyorum yetkin kaleminizi.gönlünüz kaleminiz var olsun.selam ve sevgilerimle.
Saygı ile öncelikle efendim.. uyarı haddim değil şiir gerçek ve güzel.. iyiden ve doğrulardan korkmayın.. dip notu silince bu yorumları da silin ki amlamsızlaşmasın.. takipteyim şiirlerinizi, şiir sevdası ile...
Geçtik hep birlikte yaslı mekandan Diller Hu dedikçe ruh çıktı candan. Usulca çekildi karanlık yandan Güneş şu batına kalkan dediler..../ ŞİİRLERİN ŞAİRİ....
ne.m in yazısını okumuştum dün ne kadar doğru tespit yapmış demiştim. istisnalar kaideleri bozmuyordu evet.ve bu şiir kesinlikle bi istisna . demlenmiş bi deyişten hangi haz alınıyorsa aynı hazzı yakalamışsınız. tebrik ederim usta kaleminizi.eyvallah...
Gönül enginliğine ve zenginliğine kıymet yetmez. Gönül öyle bir yer ki Allahın baktığı. Alçak sözcüğü her kavramı düşürdüğü halde gönül sözcüğünün başına gelince anlamı zenginleşir, derinleşir. kıymet yetmez. Tebrikler.
yanıp da tutuş ki için arınsın gönül saf bir kuştur onla yarın'sın sahip olmadıkça nefsin varı'sın bu dergah bir cana bin can dediler.........diyebildi azap
gönlüne gözüne sağlık her cana acil şifalar diler sevgi ve saygılarımı sunarım dostlar kalın esenliklerin içinde sevgilerle...
AZAP tarafından 4/3/2016 10:19:54 AM zamanında düzenlenmiştir.