❤ Her mevsim aynı yağmur yok, kimi soğutmuyor, kimi de ısıtmıyor Gel de bu sene bir masal yaz bize, adın kalsın öykümüzde Dalında mutlu iki yaprak olalım, kışları yağan kar taneleri gibi Nasıl da sarılıyorlar birbirlerine, ne kadar da sessizler değil mi Toprağını özlüyorlar sevdanın ak sofralarında, bereketliydi aşk Yokluğu aratmayan rüzgarlar esiyor içinden, ılıkça içimizi titreten Ayrılığın ensesinden uzak, nehrin akıcı ve berrak suları gibi Tertemiz bir duygu yoğunluğu, şehrin o kirli havasından ayrıkça Hadi gel de bir mutluluk yaz bize, içinde sadece ikimiz biriksin Biz kalalım uzun uzun sayfalarında, biz olalım sessiz ormanlarında Tam o sığ gölün ardında, herkesten uzak mavi duvarlı bir ev içinde, Uzanıp bir yıldız seçelim kendimize, soralım neler anlatıyor Acıkınca saklambaç gibi aransın kalbimiz, bulunca içelim doya doya Yiyelim birbirimizi, uğraşalım kendimizle, öpelim dudaklarımızı Bir dünya yaz bize hep bizimle, sarılalım bu öykümüzün her sayfasını Bize yağmış gibi yağmur, hep bizi ıslatsın kalemin ağlayan suyunda Kavgalarımız olsun divane aşkımızın sevimli günlerinde, vur bana Dokundur ellerini bedenimin soluklandığı her yerine, tenim ol Bakışalım seninle, tutuşalım bir akşam ateşinde, yansın gözlerimiz Uyandır beni bir gece vaktinde, gerçek olsun düşlerimiz Konuş benimle, bir masal yaz kalbime, sen, ben ve biz hep ikimiz Cümle cümle yağsın bu kitabın ağlayan satırlarına, kırılsın buzlar Yok olsun şeytanın ayrık aşkları, sevgiler, saygılarla dolsun Yurdum olsun kalbin, yurdun olsun içim, bir bayrak çiz bize Buram buram hasret koksun, ayrı kaldığımız her bir saniyemizde Hadi gel de bir mutluluk yaz bize, gülen suratlar çiz yüreğimize Yeni yeni ılık yollar inşaa et, yürüyelim biz bize Tut ki tek yokuşlu bir tepeden iniyoruz seninle el ele Atmışız yorgunluğumuzu, çekmişiz resti geçmişten bu yana her şeye Hadi gel de güneşli bir günde, ışıklı bir aşkı yaz gözlerimize Yağsınlar nur gibi bedeninden bedenime, sesimizden içimize Bir serçe konsun gönlümüze, doysun nehrimizin sevgi dolu suyunda Anlatılsın denizden denize, okyanuslara ait aşina adımız Gökyüzüm ol, ben ise yağmur, sen üzülme, ben hep yağarım yerine Hadi bir dünya yaz gönlümüze, sessizce dinecektir o fırtınalar Hadi yaklaş saklan gözlerimde, içimde giyinsin bedenlerimiz Soluklansın aşk, yakalansın kalbimizin o muazzam bağlılığına Susturalım cümle cihan, amansızca konuşan şu anlamsız dilleri Hadi gel de sokul usul usul, yazdır gönlümüze candan ötemizi Gel de bir mutluluk yaz bize, içinde ilklerle dolu damlalar olsun Dağ dağ yarılsın dünya, bir aşk kalsın, içim efkarla ayrılsın İki ihtiyar seninle kalp kalbe bu yolda yürürken Bizim için ölüm bile aynı toprakta anlayışla karşılansın.
❤
BİR MUTLULUK YAZ BİZE ❤ Mawish Şiirleri ❤ Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Mutluluk Yaz Bize şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Mutluluk Yaz Bize şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uygun kelimelerin şiirde sevdaya uyumluluk analizi.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...