1 - KARA GÖZLÜM EFKARLANMA GÜL GAYRİ 2- RÜZGÂR 3- KARA SEVDA 4- HATIRA 5- HAN DUVARLARI 6- AĞIR HASTA 7- BİR BAHAR AKŞAMI
Mekanları cennet olsun şairlerimizin
Kim yazmış bilir misin sevdiğine bir mektup Geleceğim diyordu ibibikler bir ötsün Yakarak bir ucunu göndermiş ulak tutup Sağdığın bütün sütler hele bir kaymak tutsun.
Elbette biliyorum Bekir Sıtkı Erdoğan Türküsünü dinlerdi yıllar önce her doğan.
Kim koşmuş yetişmemiş bir rüzgârın peşinden Sorsa söyleyecekmiş soramamış bir türlü O gün belki ayrıydı vatanından eşinden Eflatun pembe beyaz görmüş ya haşhaş gülü.
Elbette biliyorum adı Cahit Külebi Duygulu şiirini herkes bilecek tabi.
Kimdir ayrılıkları ölümden ayırmayan Âşıkları Mecnun’un benzeten sözleriyle Meşalesi sönmeyen pervaneyi kırmayan Kara sevdayı bize yaşatan gözleriyle.
Devam etme sus bildim Cahit Sıtkı Tarancı Şiirinde yer almış dünyadaki her acı.
Kim ayı mevsimleri rüzgârlara benzeten Sevdiğini içinde saklamış nefes gibi Aslında boşa sordum bunu bilirsin zaten Beyaz kâğıda dökmüş duyduğu bir ses gibi.
Görerek bir dörtlüğü başucunda duvarda Gün doğarken ölümün rüyasıyla uyanan Hâlbuki çok yorgundu dolaşırken yollarda Hissedip öyküsünü kimdir yürekten yanan.
O bir handa konuktu Faruk Nafiz Çamlıbel Okuyunca şiiri titrer başımda her tel.
Suyunu verin diyen kimdir değnek atına Gözleri örtük ama yalnız yüzüyle gören Bir çocuğun ağzından giden Hakkın katına Duygulu dizelerle kaybolmaz dize ören.
Çok severim ben onu Fazıl Hüsnü Dağlarca Unutulmaz şiiri daha nice çağlarca. Kimdir neredeydiniz diye kibarca soran Sevinçli telaşını anlayan bir bakışta Kızın eğdiği başı belki de hayra yoran Bir bahar akşamında çetin kıştan çıkışta…
Güftecisi şarkının Fuat Edip Baksı’dır Hicaz makamıdır gönlümün sefasıdır.*7
Sonra devam ederiz biraz ara verelim Elbette ki rastlarız bilmediğin şaire Şiirleri analım gönlümüze serelim Sonradan buluşuruz bakarız bilahare.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTAMADIKLARIM _1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTAMADIKLARIM _1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vefâlı duygularla harika yazılmış şiiriniz sayesinde yedi muhteşem şiiri ve şairini anma şansımız oldu, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Vefâlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum. Tüm şairlerimize rahmet diliyorum, mekânları cennet olsun inşallah. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Şairin birden fazla dünyası var... Bir gün bir saat ya da çok kısa bir zaman diliminde dört mevsimi yaşıyor... Hani soğuk kış günü kimileri üşürken, şair dalıp gider hayale ya da bakıp dururken mazi dolu bir resme, kimbilir hangi baharın meltemini teneffüs ediyordur ...
Koca dünya içinde yalnız kalan da şairdir, bir tenhada tek başına dünyaları bulanda da şairdir...
Demem o ki şairler gönlü zengin temiz yürekli insanlardır....Onların ruhu diyar diyar dolaşır bazen bir cümle bazen de bir tek güzel kelime için.... Yukarıda ismi geçen ve aramızdan ayrılan tüm şairlerimizin ruhları şad olsun...
Vefâlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum.
Tüm şairlerimize rahmet diliyorum, mekânları cennet olsun inşallah.
En içten selam ve saygılarımla.
Esenlikler diliyorum.