Dedik ki, övün, çalış, güven! Sevin sahip olduğun topraklar için! Ye, iç, yediğin haram değilse, bir ardniyeti sulamıyorsa içtiğin. Ve yediğin içtiğin kabı pislemeyeceksen…
Vatana ihanetin beyni yok. Gafil avlanmış kafatası. Bu hissizliğe delalet. Sanki kuytu bir zamanaşımından gelmiş! İhanetin ölümlü olduğunu öğrenmemiş daha… Kardeşliği seslendirmenin handiyse kusur oluşu, nice bedhah vurdum duymazlığın nedeni. Sevgide geri kalan, umutsuzluğun nedenidir, madur ettiği halkı için…
Merhametten maraz doğuyor: Ekmek yediği teknenin önündedir hala; duygu darağacında utanmazlık dal budak. İnanın ki, bu bir tesadüf değil; yaptıkları yapacaklarının kanıtı. Tarih sayfaları yazıyor ihanetleri.
Bir ben istiyorum sabırlı kalmayı ve akılsızlıklara uzak durmayı. Şiddete başvurmayı erteliyorum olabildiğince. Kötülüklerine iyilikle karşılık veriyorum…
Yaptıkları düşlerini gerçekleştirmek değil, ihanet. Yaptıklarının hiç biri haklı çıkartmıyor ekmek teknesini pislemesini. Merhametim tükendiğinde mahvolacaklar… Yaşadıkları karanlıkta yok olacaklar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İHANET-3… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İHANET-3… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutladım değerli kalemi ve eserini Güzeldi dizeler Vatan sevdasına dair Ama bu Ülke de, VATAN NE ? onu da bilmeyenler var Ülke bu yüzden bu günkü noktaya getirildi malesef Allaha emanet olasın, sağlıcajkla kalasın
Yaptıkları düşlerini gerçekleştirmek değil, ihanet. Yaptıklarının hiç biri haklı çıkartmıyor ekmek teknesini pislemesini. Merhametim tükendiğinde mahvolacaklar… Yaşadıkları karanlıkta yok oluş…
kalemine o kocaman yüreğine sağlık hocam şahane idi şiiriniz beğeni ile okudum sonsuz selem ve saygılarımla..
Mumyalanarak toplumsal belleğimizde yerini almış bir sözümüz. Çok ta doğru. Tarihimizde düello yoktur. Düello bir Avrupalı kültürüdür. Hep ihanet ve arkadan vurmak vardır. Örneğin 185 yıl süren Dulkadirli Beyliğinde hiç bir BEY eceliyle ölmemiştir. Hep arkadan vurularak, sırtından hançerlenerek öldürülmüştür. Bunları yapanlar da hep beylikte gözü olanlardır. Günümüzde durum farklı mı sanki? Devlet olmanın gereğini yapacaksın ve millet üst kimliğini oluşturmak için gereğini yapacaksın. Yapacaksın ki devlet kurmaya kalkışmasın. Kaleminize ve kelamınıza sağlık efendim. Selam ediyorum.
...tebrik ederim usta