ஐ güneş küskündü geceye soğuk ve amansızdım çaresizdim hayallerimde acıkıyorum zamanzamanaşkla, susuyorum kederli gözlerimin buzlu musluğundan içiyorum kör bir sabah kahvesi, tadında bir acılık var ay isyanda, uzaklığına veriyor meseleyi utanan güzellikler var, uyuyor suskunluğumda yorgun düşlerimin imkansız yolları uzanıyor mevsimlerin soğuk çıplak sokaklarına aşinayım bu sıralar dualarıma, yalnızım gökyüzü öfkeli, yağdırıyor hüzün tanelerini gün karşılıyor o sessiz beyhude karanlığı araftaydım belki bertaraf edilen gönüllerde mutluluk bomboştu, kırıktı dolduramadığım kadehler geçiyordu saatler uçuk kaçık merasim meydanından kaybolan bakışlarımın yas dolu meşguliyeti var el uzatıyorum umutsuzluğa, güneşe dokunuyorum biraz seni, biraz da kendimi arıyorum.
ஐ
ay dolunaydı önceleri, bir bütündü binbir geceydi masallar boş duvarlarımda ucu kırık bir kalemle dokunuyorum sayfalarıma çevirdikçe, yıkılan şehirler görüyorum ağrıtıyor şimdi yaslandığım sütunların eğriliği korkutuyor düştüğüm bu soğuk denizlerin derinliği peşimden hiç ayrılmayan ayrılığın son deminin kurtulup gölgesinden ateşe yaklaşıyorum dudaklarını okuduğum o karşı caddedeyim şimdi uyanamadığım her geceölümü yokluyorum.
ஐ
hissedemiyorum bazen kendimi, ışıksızdım parmak uçlarımda hep derin bir sessizlik var uzak ve ayrı bir dünyada küskündüm güneşe korkuyordum belkide senden önce unutulmaktan savaş meydanlarında bedenimi aramaktan yoruldum be kalbim, usandım artık ruhumu binlerce kez göklere bırakmaktan.
ஐ
KÜSKÜNDÜM GÜNEŞE – Mawish Şiirleri – Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Küskündüm Güneşe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Küskündüm Güneşe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hissedemiyorum bazen kendimi, ışıksızdım parmak uçlarımda hep derin bir sessizlik var uzak ve ayrı bir dünyada küskündüm güneşe korkuyordum belkide senden önce unutulmaktan savaş meydanlarında bedenimi aramaktan yoruldum be kalbim, usandım artık ruhumu binlerce kez göklere bırakmaktan.
Engin derinliğine daldırıyor duygulu şiir. Tebriklerim ve saygılarımla.
geçiyordu saatler uçuk kaçık merasim meydanından kaybolan bakışlarımın yas dolu meşguliyeti var el uzatıyorum umutsuzluğa, güneşe dokunuyorum biraz seni, biraz da kendimi arıyorum.
Çok güzel imgelerle bezenmiş şiirinizi beğeniyle okudum.
güneş küskündü geceye soğuk ve amansızdım çaresizdim hayallerimde acıkıyorum zaman zaman aşkla, susuyorum kederli gözlerimin buzlu musluğundan içiyorum kör bir sabah kahvesi, tadında bir acılık var ay isyanda, uzaklığına veriyor meseleyi utanan güzellikler var, uyuyor suskunluğumda yorgun düşlerimin imkansız yolları uzanıyor mevsimlerin soğuk çıplak sokaklarına aşinayım bu sıralar dualarıma, yalnızım
Diyen nacizane şiirinize can-ı gönülden tebrik ederim Sevgiyle kalın ,saygıla kalın,hoş kalasınız Kalemdaşım
kör bir sabah kahvesi, tadında bir acılık var ay isyanda, uzaklığına veriyor meseleyi utanan güzellikler var, uyuyor suskunluğumda yorgun düşlerin imkansız yolları uzanıyor mevsimerin soğuk çıplak sokaklarına