Döndüğümde eskisi gibi bulamadığım bir yere, Eskisi gibi bakamıyorum. Ne Tuhaf ki herkes kendi menfaati çerçevesinde Bir yol tutturmuş gidiyor. Ve biz de tutunduk bir yola devrilip gidiyoruz.
Eyy canıma can dediğim kanımdan yarattığım Dost! Öyle bir eyle ki hayatı, Kızıyorsan eğer, sana yapılanlar gibi kızdırma kimseleri Her neye üzülüyorsan da SEN, Sen sen olalı üzmeyesin sakın sevdiklerini Yaralıysan söyle, sen de bir taş atma bir kalbe Sev sadece.
Eyy Dost, Duydum ki! Sen neye ağlıyorsan ona ağlıyormuş insanlar. Etme! İstemiyorsan eğer dokunulmasını kendine Dokunma! İstemiyorsan kendi kendine üzülmek, Üzme, Sevmiyorsan söyle, saygıyla bak gözlerine Kendine bile yapılmasını istemediğin hiç bir şeyi Canında can ettiğin bir yüreğe yar etme.!
Büyüksen ellerinden Küçüksen gözlerinden, Aşıksan yüreğinden Bir bahane ver sevdiklerine..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eyy Dost! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eyy Dost! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.