aynam olaydın görebilseydim seni her sabah bakabilseydim gözlerine susturabilseydim gönlümü çıkabilseydim zindanlardan kalabilseydik hatırladıklarımızla seslenebilseydik unuttuklarımıza bu böyle gitmezdi gelişi güzel bir izin çıkmasaydı yokluğa gidenler hep dönerdi ardına.
…
bir can bıraksaydın, yaşansaydın her an nefes alabilseydim seninle bıktırabilseydim hayatı dindirebilseydim gökyüzünü silinmeseydi izler yazılabilseydi tekrar tekrar dönerdim elbet bir an aklından çıkmasaydım eğer.
…
yerine dünlerin yarınlar olsaydı sade bir gün olsun kalsaydı aklında yorgunu aşkın kurusuydu güllerin sıkışıp kalmıştı iki yaprak arasına ballı balçıktandı oysa toprak karası keşke sana andırabilseydim aşkı.
…
kandırabilseydim keşke mevsimleri solmasaydı bahar o da olacaktı elbet soğuk caddeleri buz gibi şehirlerde durabilseydin hani göründüğün gibi yaz gibi açılacaktım gözlerine.
…
ben bilemedim ağlamasını saklanamazdım ben yağmurun altında bir okyanustum ben derin derin soğuk bir ateştin sen düştüğünde bir alevdin beni yerle bir ettiğinde gönül isterdi ki bu deniz dursun mutluluklarla dolsun eyvallah canım, aşk! şahidim olsun.
… AŞK ŞAHİDİM OLSUN – Mawish Şiirleri – Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk şahidim olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk şahidim olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfaya düşen, Ve sayfayı süsleyen mükemmel bir serbest şiir. Keşke seslendirilmiş olsaydı, doyumsuz olurdu. Gönülden tebrik ediyorum, şair dostumu. Selamlarımla.
çok güzel bir şiir
kutlarım kaleminiz
daim olsun saygılar
ev iyi günler diliyorum
tüm şiir seven yüreklere