kanatlandı aşk bu gece gök, kavuşuyor yıldızlarına karanlık aydınlanıyor bugün, sessizdi çırpınıyor martılar yunuslarına deniz, dalga dalga okyanusa aşina güneş, ay/la barışık, tutulmuyor artık konuşmuyor gölgeler gizli gizli yetişmiyor ayrılık ağlamaklı yağmıyor yağmur, suskun tüylü bir saat savruluyor yarına zamane yorgunluğum vardı, siliniyor aşk, uçuktu bugece canımdı kanatlandı gökyüzüne.
…
bir şafak vakti vermiştim adını tan yerinde söyleniyor şarkılar doğmacasına yenilendi her şey aşk, ilk defaydı, açtı gözlerini kınındaydı hançerler değdi ruhuma cennet bahçeleri ver şimdi ellerini.
…
bu defa sondu, sonsuzluktu cümle suydu şiir, yazıldı gözlerime kar/dı adı, dondurdu zamanı durdu selamı ardına, zordu divane bir aşk içinde an kalıcı, kazınır yüreğime.
…
üçüzdü duygular, bileşik sen ve ben aşkın bahar mevsimiydik açıktı yollar tutulan kalplere gülücükler hissediyorum yüzümde güller açıyor tebessümle, mavi sessizlik konuşuyor artık, bülbül kelebekler vardı haftalık ömrüyle ölmüyorlar artık hepsi bizimle aşkla uçuyorlar gözlerime.
…
vedam umutsuzluğa benim koyduğum noktaların son cümlesiyim yan yana baktığım mutsuzluğu ardıma isyanlarla bırakıyorum diş dişe çıktığım bu savaştan göz göze bir aşkla ayrılıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.