Bu şerefli kavgam her zaman sağ yüreğimde. Bu şerefsiz davanın solunda kalma! Bu davanın neferleri şimdi sürgünde. Biz yandık da uğurlarına,sen kapa gözlerini yanma.
Büyük hayaller kurup Büyük büyük yaşadık. Büyük sevdalara takılıp. Küçük bedenlerde tutsak kaldık.
Yarın umuda yolculuğumuz olur. Yarın kocaman sevdalara kaçarız. Yarın açmayacaksa bir çiçek,şimdiden soluktur. Biz soluk doğup,açılamayanlara yanarız.
Bir çocuk yolla bana Bir bayrak olsun elinde. Bir çocuk ki tunç olmalı. Türküleri olsun dilinde.
Güzel bir vatan Güzel yetişen çocuklar. Güzellik varsa uğrunda yatan. İlelebet yaşayacaklar.
Şimdi adım atmalısın sağ tarafıma Nuh gibi! Şimdi hazır olmalısın yıllanmadan,yılları sırtlayanlar gibi. Şimdi sevmelisin vatanı bir çocuk gibi. Ağlamasın diye uçurumun kenarındaki çiçekler.
Kırılmasın bir çocuk Kırılmasın bir vatan Kırılmasın ki bir çocuk Kükremesin yerinden o heybetli aslan!
Biz sağ taraftan yedik lokmamızı Biz sağ taraftan öptük sevdamızı Biz sağ taraftan tuttuk vatanımızı Solumuz daima kanıyor diye.
Devler ülkesi değil burası heyhat! Ne bir Osmanlı mimarı çizdi bu karanlığı Ne de reform da bir tüccar. Devler ülkesi değil burası,yüzleri gülen çocukları var.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Solumun kanayan tekrarı. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Solumun kanayan tekrarı. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminiz solmasın, tükenmesin gibi laflar etmeyeceğim. Üstadın tarifiyle; ''Kim var denildiğinde sağına ve soluna bakmadan ben varım.'' deme kudretine sahip bir kalemdir bu kalem. İnsanın derdiyle dertlenen, mazlumun yanında, zalimin karşısında olandır bu kalem. Susmaz, solmaz, tükenmez çünkü bu kalem büyük bir dava şuuru içinde sorumluluklarını kelime kelime ifa ediyor. İşte bu gerçek bir duruştur, işte bu kalemi tüketmeyen, soldurmayan şuur bu milletin en sağlıklı çıkar yoludur. Solumdaki kalbimin hissiyatlarıyla; Sizi en sağ elim, yüreğim ve fikirlerimle selamlıyorum..
Umudumuz hep olmalı yarınlara....Aydınlık günlere karanlık geceler hep gebedir..Bir gün mutlak güneş doğacak. Yalın katışıksız bir sevdalar büyüyecek kardeşçesine naralar atılacak ,özgürlük türküleri söylenecek hep bir ağızda Sosyal anlamda değerli şiirinizi kutlarım .
İçi harika anlamlarla dolu ve milyonların da içini yansıtan dizelerdi. Öncelikle şiirin içini anlam yükleyip dışını öylece bırakmayıp ayrıca şiirin fiziksel anlamda da güzelleştirmeniz ayrı güzel olmuş. Yeniyim sitede okuduğum ilk şiirler arasında umarım her şiir böyle güzel çıkar karşıma. Günümün ilk şiirini de bu eseri seçicem umarım uğur getirir size tekrardan tebrik eder herkese hayırlı akşamlar dilerim.
Çocuk,vatan,insan çok güzel işlenmiş.Vatan sevgisi imandan gelir hocam sizi yürekten destekler sonuna kadar da arkanızda olduğumu belirtmek isterim bu sitede saçma şiirler güne gelip güzel şiirlerin hakkı yense de günümün şiiri benim tebrik ederim tekrardan.