Arkadaş dediklerimiz bir kağıt Ya yırt at bir köşeye ya da bırak kalsın öyle. Ateşe verme sakın,külleri savrulmasın. Ben kucakladım da bütün külleri arkasından yakmadım ağıt.
Bizim ağzımızdan düşmezdi kötü kötü laflar. Yahu arkadaşım o benim Bir tek bizim kalbimiz kırılmaz. Kalbimizi çalan kızlar hariç.
Akıllı olamadık hiçbir zaman. Ya beraber kavga yaptık Ya da o anlamsız sevdalara takıldık. Ne zaman o çirkin kızlarla kavga yapsam, Hatırlar,üstüne bir kahkaha patlatırdık.
Hatırlarsın çok geçmedi Anasonu çok severdin sen Kokardın buram buram, Aklına gelince kopardığın çiçekler.
Bıraktın sonra o illeti, Uzuvların çok dirense de sana. Derdimiz çok değildi bizim, Bir parça aşk uğruna. Tükendik bizde kanaya kanaya.
Kimler geçmedi ki hayatımızdan. Kimlere kafa tutmadık,bilirim elbet birileri gider. Şimdi neredesin çekildin yolumdan. Hani kurduğum düşler gerçek olacaktı birer birer.
Davamız birdi yolumuz birdi bizim, Hayat bu ama hiçlik de girebilir aramıza. Lakin bu son gidişinde Toprak basıldı yaramıza..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bağımsızlığımın bağı. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bağımsızlığımın bağı. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ah dostum... o kocaman gövdene O beyaz kefeni nasıl kıyıp giydirdiler? O zalim tabutun tahtalarını Senin üstüne nasıl böyle çivilediler?
Yani sen şimdi gittin, yani yoksun, Yani bir daha olmayacak mısın? Yani bir daha borç vermeyecek, Bir daha bira ısmarlamayacak mısın?"
Ah ulan Rıza... bu mahallenin, Nesini beğenmedin de öte yere taşındın?
Ah ulan Rıza... ben şimdi, Bu koca deryada tek başıma ne halt ederim? Senden ayrılacağımı sanma, Bir kaç güne kalmaz, ben de gelirim!" Yusuf Hayaloğlu gibi
Ah ulan Kürşad kutlarım içtenlikle yazılmış dizelerini selam sevgi saygı ile...
Davamız bir, yolumuz bir, şiirimiz bir. Anasonu çok severdim lakin böylede alel ade anlatılmaz ki be kardeşim. Kalemin yüzsüzleşmiş yine :) Gidenlere ve de o çirkin kızlara selam olsun, tüm samimiyetimle sana minnettarım. Saygı, sevgi, muhabbet ve hasretle...
Tabiki yolumuz hak yoludur bu yolda hakkın da yanımıza verdiği değerli insanlar bize hakkın emanetidir. Estağfirullah minnettarlık ne demek seninde kalemin var olsun ki birimiz birimize mürekkep olabilsin. Teşekkür ederim tekrardan Allah razı olsun.
Finali okurken gözümden kopan bir damla yaş armağan olsun bu dizelere. Hocam ne harika yazmışsınız başlık da dahil buna aslımızdakini çok güzel aktarmışsınız yürekten beğendiğimi ve yüreğimde bu şiirin ayrıca taht kurduğunu,bugünün kesinlikle şiiri olması gerektiğini söylüyorum. Yürek sesiniz ve kaleminiz daim olsun her daim... Bu güzel kalemler var olmalı bence...