ben sevemem öyle herkesi boşluk olsun istemem ben derin gözlerimde doluca yağmaktır adı aşkla, yürümeli içime kolayca tutamam ben öyle elleri mutlu duramam ben nefes aldığım her kentte zehir olur hayat kırılırsam eğer ölüm alır bazen ağlatırsam kalpleri giremem öyle ben her mezara çırılçıplak içim öyle bomboş sözlenemem toprakla sevmeli insan, sindirmeli sevdiğini tatmalı aşkı, görmeli ışığını bilmeli sevdiğini, anlayabilmeli değer kıymet nedir yazmalı cevabı eğer adım aşkla anılacaksa bir gün yanmalı ateş içimde cayır cayır.
bil ki ben öyle her denizde yüzemem boğulsam da bir anlamı olsun derinliğinde her rüzgarda açamam ben azgın yelkenleri gidemem ben bilmediğim küstahça ayrılıklara yorgunum zaten aklımın almadığı yıllarla kulaç kulaç yaşanmaz ki, düşerim bitkin benzemeli aşk nadide yunus balıklarına izlemeli martılar, gülebilmeli gökyüzü kirlendiğinde deniz yağmalı hergün.
ben öyle her sofraya çökemem bilesin tertemiz olmalı üzerindeki o sofra bezleri her çatalla dokunamam ben aş doldu tabağa batar bir gün acısı dayanamam ben.
çıkamam öyle ben sırılsıklam yollara unutacaksın geçmişi gitmeyeceksin daha istemem ardında nemli bakışlar kalsın yarından önce gayen olmasın sakın.
ben göremem öyle şaşalı bakışları altın olsan bakamam görkemli adına benim için aşk hep gönülden ibaret yürekten öte ben sevemem elbet katmer katmer acıyı yükleme sırtıma geçtikçe yıllar taşıyamam ben.
...
SEVEMEM ÖYLE HERKESİ - Mawish Şiirleri - Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevemem Öyle Herkesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevemem Öyle Herkesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevmeli insan, sindirmeli sevdiğini tatmalı aşkı, görmeli ışığını bilmeli sevdiğini, anlayabilmeli değer kıymet nedir yazmalı cevabı eğer adım aşkla anılacaksa bir gün yanmalı ateş içimde cayır cayır. Sevgili ustam; Keyif alarak okudum. Emeğinize, yüreğinize sağlık… Sevgi ve saygılarımla...
Şair dostum, kardeşim...... Sen iyi ki varsın, İyi ki böyle müstesna şiirler yazıp, bizlere okuma keyfi yaşatıyorsun. Bu ne ya.., kıskandım.., ama karnımdan değil.! yüreğimden.. Yolun, ufkun, hep açık olsun inşallah, selam ve dualarımı gönderdim...
Seçicilik ama naif bir seçicilik. Anlam yüklü bir seçicilik. Hele giriş tam 12 isabet.''Boşluk olsun istemem, Ben derin gözlerim de.'' Kutlarım Dostum.'' Ustaca kullanılmış her kelime.
şiir okudum hocam
yürek sesin susmasın
____________________selamlarımla