Okuduğunuz şiir 26.2.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Çıkmaz Sokak
zamanın en kötü yanıydı belkide olmayan canı saatlerin öldür öldür tükenmeyen dilleriydi hepsi görmeyen gözler bir yana, yollarım yıllara kadir geçiyor yavaş yavaş unutulmuş bir yaz misali erken dökülen yapraklar, sonrası sonbaharlar bir gece vaktinde hep bir güneşözlemi ömrümüzün uğrak yeri çıkılmaz caddeleri beyhude karanlıkların vuslat geceleri sessiz işittiğim son şeydi rüzgar, savurgandı yokluğa bir isim verdim ardına, ateş-i aşkla yakınca her şey bir yana, seni hatırlatır unuturken yanar yüreğim azar azar geçmişi yudumlarken gözlerimin içinden bakabilseydin sözlerime anlayabilseydin keşke, okunabilseydim sana şimdi yüzüm gülse, içim ağlıyor gizlice..
var bir şeyler var, zamana mağlup düşler gibi suyla nikahlanan hayallerim gibi düşer bir köşeye tüm bekletilmiş toprakların, hatrına yaşadım ben tüm yaşanmışların, aklına uydum ben gidemezdim zamansız bir aşk uğruna hep sessizdim gün olur geldiğinde vazgeçmesini de bilirdim isteseydim ben, kurşun olup namludan da çıkabilirdim.
keşke yaralar sarılmak için açılsaydı hep razıydım yara bere içinde bir aşk görmeye hiç kapanmıyor ki, şarkısı hep gramafonda susmuyor ki hiç, sözleri hep karanlıkta
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çıkmaz Sokak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çıkmaz Sokak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşam zıtlıkların tezahürü ile anlam kazanır. Kazınır benliğimizde acılar Deşildikçe çıkar hazineler ortaya Dökülür Yaprak yaprak Tutunabilmek isterdik oysa
Tebrik ederim Basarıların daim olsun Selam ve saygılarımla
Sayfaya yakışan, Şahane bir serbest şiir.. Tadı, demi, içeriği, ve ustaca anlatımı, tartışmasız mükemmel. Güçlü kaleminize hayranlığımı bilmenizi isterim, 41 kere maşallah.. _______ Selam ve dualarımla, esen kal şair dostum..
Sevgiyle...
E F T E L Y A...
(Akdenizi cebine taşıyan kız...)