Gözlerinin kıyısında ömrüm uzayıp gitseydi Bakışlarında Cennet saklı iken Beni hangı acı üzerdi ki ?
Gözyaşında beni temize çekip nefesinle kurulasaydın bakışkalarımı gülüşünle tazelenen umutlarımla yeşerseydim yeniden harf harf büyüseydim içinde damarlarında yaşasaydım yüreğinin sevda avlusunda boğulurdum huzurla
İçimdeki hayal avlusunda gökyüzünün altında sevda yağarken saçlarımıza göğsümüze ilmeklenmiş bir baharın ortasında kırılmış dal gibi yüreğime inat gölgende büyüyen kanatlarımı bir kuş ürkekliği ile bile olsa çırpardım yeniden yüreğine
Adressiz gecelerimin sahipsiz uykularına inat avuç içlerine saklayıp yüzünde yeniden dualansaydım sevdaya imkansızlığın kıyısında demirlenseydim umuda sesinin içine kıvrılıp kalabalıkların arasında çoğalsaydım sana unuturdum acılarımın yavan tenhalığını
Uykudan önce bir harabeyi daha yutkunmasaydım şimdi gözlerinin sevda kıblesinde tel tel sana yanarken bir kez daha sıvazlatmasaydın yüreğimde yakılan ateşi gitmeseydin... düşmeseydim...
dilimden koparamadıklarımla bir şiirin kapı önünde yine cümlesizim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dualansaydım Sevdaya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dualansaydım Sevdaya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acıların yavan tenhalığı...Zaten bu şiirin içini,acısını,yıkımı,aşkın büyüklüğünü her şeyi anlatıyor...Çok sevdim bu benzetmenizi...
Şiir her zaman ki gibi muhteşemdi,,,beğenileriniz zaten bir çok şeyin,güzelliğin,beğenilmenin ve gelecekte yazılacak birbirinden güzel,harika,muhteşem şiirlerin habercisi değerli şiir dostu...
Hiç yorulmadan,satır satır okudum , okudukça dahada okuyasım geldi bir sonraki,daha sonrası vede daha derken sayfa bitti yetmedi duygularımı kandırmaya ,yetmedi heyecanımı dindirmeye ,yetmedi zaman iyi ki varsınız . Saygılarımla
Aşkı bir nakış gibi ilmek ilmek ve ustaca dizelere işleyen değerli kalem ve güzel yürek.Daha ne denir ki bildirimlerimde Elysa yazdığında mutlulukla geliyorum bu sayfaya çünkü ne zaman gelsem muhteşem bir şiir okuyup ayrılıyorum burdan.Sevgilerimle Elysa,iyi ki varsın
Ne Oldu Bize Böyle Kimse Yaşananı Üzerine Almak İstemiyor!..// Türk Devrimi Mensur Şiirleri // Önder Karaçay
Ne oldu bize böyle kimse yaşananı üstüne almak istemiyor? Kavgayı yatıştırmak ve bitirmek yerine, Her gelen, her ortaya çıkan kavgayı beslemeyi seçiyor? Güçsüz olduğunu zannedilen ezilirken, Güçlü zannedilene boyun neden eğiliyor? Kim güçlü aslında neden düşünülmüyor? Birileri gaddarlığın keyfini sürerken, Birileri neden bu keyif sürsün diyor?
Çocuk satıcılardan sokaklar neden geçilmiyor? Birde en ucuz fiyatı sunan bu çocuklara utanmadan kazıkçı velet deniliyor, Gösteriş alış veriş merkezinde ödediğine hiç yanmıyorken!
Birikmiş öfkelerimizi neden bir çocuktan çıkarmaya kalkar gibi, Güçsüz gördüğümüz, ezilecek gördüğümüz dünyanın en duygulu, En güzel gözlü, en güzel yüzlü insanları Müslümanlardan ve Türklerden seçiliyor?
Çocuklar öldürülürken, kadınlara tecavüz edilirken, Plazma televizyonlarında pembe dizi seyredenler, Naklen savaş ve yayını yapanlar kimler? Yapanları alkışlayanlar kimler?
Beynimiz mi uyuştu? Ne oldu bize böyle kimse üstüne almıyor! Kitap okumasını bilmeyen üniversite mezunu gençler neden çoğalıyorken, Meydanlarda alkış tutmasını bilen aynı oranda artıyor? Kim neyi alkışlıyor? Kim neyi alkışlatıyor? Kimse neden bunu sormuyor?
Para ile sahip olunabilecek daha ne kaldı? Kalmadıysa neden böyleyiz? O zaman para çözüm değilmiş diyen bir bankacı mı olacak? Bundan acaba kim veya kimler utanacak!
Bu toplum daha ne kadar iğrenç siyaset ve sermaye çoklama oyunlarıyla, Yatıp kalkacak?
dilimden koparamadıklarımla bir şiirin kapı önünde yine cümlesizim...
:(
Hangi kelime arasına sıkıştırsam acımı yüzüme ağır bir hüzün vuruyor yâr hangi kapıya bıraksam yalnızlığımı peşim sıra ağlıyor yokluğuna açılan elime öyle çaresiz kalıyor ki gönlüm,sussam çaresiz konuşsam devasızım yine kalsaydın yine gönül köşkümde bakışlarımı üşütmeseydin keşke... :(
ah ardın sıra ah(larıma)yas tutmasaydım bende..
Uykudan önce bir harabeyi daha yutkunmasaydım şimdi gözlerinin sevda kıblesinde tel tel sana yanarken bir kez daha sıvazlatmasaydın yüreğimde yakılan ateşi gitmeseydin... düşmeseydim...
...
gittim dediğinde,dökülen hazan yapraklarını koklamasaydım ve her mevsimi yar(sız) yarın(sız) yaşatmasaydın sevgili
iki elim açılırken semaya (biz)i dilenseydim yine keşke.. keşke...
Gözlerinin kıyısında ömrüm uzayıp gitseydi Bakışlarında Cennet saklı iken Beni hangı acı üzerdi ki ?
hangi acı yokluğun kadar dökülürdü ki üzerime..
....
yürek komşum ah canda canım... yokluğa el açmak da varmış kaderde eyvallah diyelim,sabrla
Şiir her zaman ki gibi muhteşemdi,,,beğenileriniz zaten bir çok şeyin,güzelliğin,beğenilmenin ve gelecekte yazılacak birbirinden güzel,harika,muhteşem şiirlerin habercisi değerli şiir dostu...
Selamlar,günaydınlar efendim