Dilimin ucunda boğulmuş kelimeleri demliyorum acıların gergeflediği bir gecede. içi geçmiş rüyalarım uyandırıyor gögsümde uyumuş nefesini. gözlerinin aydınlığını asıyorum kayıp karanlıkların askılarına. uykusuz gülüşünle sarıyorum yazgısız yüreğimin yaralarını.
Soruyorum ! Sorguluyorum !
Ben kimi sevmiştim ? Sen kimi beklemiştin ?
Gözyaşlarımı saklamak için sığınırken kapı ardındaki o aynanın kudretsiz sinesine hiç mi sızlamadı canın ? hiç mi kanamadı iç güveysi yangınların ?
Ellerimdeki titreyen çayın buğusunda keserken damarlarımda senin için atan umutlarımı hiç mi acımadın ? kalbimde imkansızlığın büyürken Hiç mi sığamadın bir cümlelik hayal ime.
Bilmiyordun ! Gelmiyordun ! Birbirine kenetli kirpiklerim arasından geri dönüşsüz süzüldüğünü ölüyordun sustukça bir yaraya, sesizliğinle göçüyordun bir suskuya kanatırken dudaklarımda perdesiz öyküsüzlüğümü gözlerimin yetmezliğinde yitip gidiyordun.
Sen bu değildin ! içimden taşacak kadar severken oluk oluk eriyen gözlerimden. ben bu kadar sensiz değildim ! -’kabus bu gördüğün’ de bana biz değildik değil mi bu ? iki bedende tek yürek olamayan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Cümlelik Hayal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Cümlelik Hayal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen bu değildin ! içimden taşacak kadar severken oluk oluk eriyen gözlerimden. ben bu kadar sensiz değildim ! -’kabus bu gördüğün’ de bana biz değildik değil mi bu ? iki bedende tek yürek olamayan
.... de ki sevgili yalandı avuçlarına bıraktığım, de ki bir rüyaydı uyanmak isteyipte uyanamadığın de ki aç gözlerini geçti.. de ki uslanır yüreğim.. yaşarken sen bu değildin (gitmeden önce) sen bu olamazdın(gözlerimden damla damla düşmeden önce) hani geçer demiştin giderken!! GEÇ/ME/Dİ/ Kİ... :(
SADECE alişmış numarası yapıyorum her doğan güne içimi sorsalar kar boran fırtına yine.. ...........
Gözlerin , faili meçhul bir intihar oluyordu acının mapusluğunda gardiyanı belli mahkumu ağır yaralı....
...... elysam can tanem buğün bir şiirimi vardı nasıl tamamlayacağımı bilemediğim gece nokta derim ..bu şiirden sonra öpüyorum şiir yüreğinden çok güzeldin yine şiirin ve sen..
Ellerimdeki titreyen çayın buğusunda keserken damarlarımda senin için atan umutlarımı hiç mi acımadın ? kalbimde imkansızlığın büyürken Hiç mi sığamadın bir cümlelik hayal ime. gönlünüze sağlık
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...