Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
her'şey bizimdir, bizimle ilgili değil
wewin

wewin

@wewin Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 26 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

wewin
@wewin
29 Aralık 2012 Cumartesi 01:07:47
Sizi içtenlikle kutlarım sevgili Sündüz
Onurlu gençlik, @sunduzyaşar
29.12.2012 01:03:51
wewin
@wewin
28 Aralık 2012 Cuma 13:38:05
aşka deriz ki hep ;

buradayım
ellerinin suyu okşamaktan döndüğü yerde

yalnızların avutmaya çömeldiği taş sedirde
kavmimin dağılan dağıldıkça artan ötekiliğinde

imza: sadık hizmetkârınız :)

sevgili Şafak antik çağlardan bi dünya es...

Parisin arzuhali, @safak sen
28.12.2012 12:21:46
wewin
@wewin
28 Aralık 2012 Cuma 12:11:24
Aktarılmak istenen herşey çok güzeldi ...

wewin tarafından 12/28/2012 12:12:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nerde öldün, @GÖKSEL KARA
27.12.2012 15:38:30
wewin
@wewin
28 Aralık 2012 Cuma 11:59:56
''bir dünya yarattım yalnız ikimiz için'' :)

der gibiydi şiirin

bu şiir tanımını bu şiir için mi yaptın sevgili Nilgün yoksa okuduğun
başka bir şiire ve bakış açısına mı bilemedim

nereye bakıyorsan tam tesine dönmeni istiyorum :(
evet e...

Şiir içindeki havva, @Nil Gün
27.12.2012 14:02:20
Etkili Yorum
wewin
@wewin
28 Aralık 2012 Cuma 11:38:40
Arka sokakların hangi adımlarla geçildiği hassas bir yürek taşıyıcısına sorulunca:

benzer yanıtlar alınır evet.

evet o bağlamada bir düzen yoktur penasız da çalınır bazı türküler
içinden çıkmak için bir denize düşülmemiştir yanlışlıkla..

ke...

Yaşlanmış rüyalar, @lemide
12.9.2012 16:39:40
wewin
@wewin
28 Aralık 2012 Cuma 11:24:07
''yosunları kaşmir yapan dalgaların ortasında, birbirini tamamlayan çırpınmaydık ''

nasıl da kardeştir kelimeler :)

neredesiniz?
wewin
@wewin
26 Aralık 2012 Çarşamba 18:04:51
Uzun zaman olmuş yazdıklarını okumayalı sevgili Haylazca ;)

ne güzeldi.
Harabe, @Vaha Sahra
26.12.2012 17:59:24
wewin
@wewin
23 Aralık 2012 Pazar 23:30:45
''Bis'' balıkçıya ise balıkçı nerede

balıkçı şiir imgelemi açısından hangi şiirde vardı cidden aradım ve bulamadım :(

takipsiz bir okurdan ancak bu beklenir de denilebilir başka kaçırdıklarım da olabilir

fakat haksız da sayılmam öyle değ...

Balıkçıya bis, @safak sen
22.12.2012 17:46:31
wewin
@wewin
21 Aralık 2012 Cuma 19:10:22
Üşüyen yüreğine kurban olurum...
Ninni dünya, @Nil Gün
21.12.2012 18:55:44
wewin
@wewin
21 Aralık 2012 Cuma 16:34:18
Çok ciddiye alınacak bir şiir
ben de öyle yapyorum

hüffüt :)
Kusur, @zulabula
21.12.2012 13:49:29
wewin
@wewin
19 Aralık 2012 Çarşamba 20:53:17
Hayranlıkla okudum
Müteehhir., @A.Y Borke
19.12.2012 18:28:39
wewin
@wewin
18 Aralık 2012 Salı 18:03:28
he
sevdalı biri olarak yanıt vereyim:

''aşk ki ağuz sütüdür sevdaya, sallar durur ömür denen boş beşiği ''

Yani sevda önce sonra aşk olamadığı gibi yokluk sonra varlıkta ancak
yaşam öncesini tahayyül edebilenler için manalıdır.

yoksa düny...

- tefekkür-i mevt-, @ö/nemsiz
18.12.2012 15:57:46
wewin
@wewin
18 Aralık 2012 Salı 17:31:38
blog ziyaretinden geldim :)

divine nedir sorunca gog teyzeye o gösterdi
bu divine her neyse iyi birşeydir dedim kendim kendime

yalnız sürdürülebilir bir şiir gibi duruyo ne dersin
Divine tragedya, @safak sen
18.12.2012 01:28:42
Etkili Yorum
wewin
@wewin
17 Aralık 2012 Pazartesi 12:06:37
Titizlik.

Osmanlı dil kullanımı , argo ve çağdaş betim senkronize edilince yaratıcı edebiyat söylemine
denklikler kuran bir sayfada olacağımın bütün sinyalleri ile okudum

Kurulumu gerçekleştirilen şiirsel söylem, tıpkı saatlerin mekanik dişli...

wewin
@wewin
17 Aralık 2012 Pazartesi 11:44:37
Okurlarının ne düşündüğünü veya ne hissettiğini bilmiyorum ama
'' hala fırsatın var '' hükmündeki kararnamenin şiire evrilmesi, resimle kurduğu
ileti ve iyi nedir - kötü nedir gibi sorulara hangi pencerelerden baktığı
hiç mi hiç anlaşılmayan ''uy...

Kıyamet, @Noyan Safi Sel
16.12.2012 19:18:55
wewin
@wewin
17 Aralık 2012 Pazartesi 11:25:33
Sen de çok kötü yazıyorsun :)

Olsun, @lacivertiğnedenlik
16.12.2012 17:26:24
wewin
@wewin
17 Aralık 2012 Pazartesi 11:13:51
Boynuz kulağı geçer demeyeceğim :)
Aşina, @ö/nemsiz
11.12.2012 23:19:42
wewin
@wewin
16 Aralık 2012 Pazar 11:42:47
Cin Ali'si şiirin

içine sarktığı sözcük imparatorluğunda ( !) tema kısırlığı yaşamayan
yenilikçi, deneyci ve elbette başlandı mı biten şiir havası

bunlar ilk tespitler, bakalım zulada başka neler neler var

Aşina, @ö/nemsiz
11.12.2012 23:19:42
wewin
@wewin
16 Aralık 2012 Pazar 11:34:55
Berbat yazıyorsunuz Macel ...

ciddiyim ve hatta kendime benzettim satırlar arasındaki çırpınan kalem tıkırtısını

.

//ölmüş olabilirsiniz diye eğilip bakasım geldi
-yok yok nabız var. devam //

şiir çok kez tiyatraldir demiş midir kimsele...

wewin
@wewin
8 Aralık 2012 Cumartesi 11:48:28


sunmaya aciz kalınan gül yaprağı bendendir belli ki
ey nar ı beyzamı suya salan ateşten elleri annemin

de ki

köz neden duysun kül olmak varken yanmanın azabını
ayraç bırakılır aşk bülbül saldır şiir nazenin bir gül ki

sen susalı

...

Aşığın öyküsü, @FilizBedük
26.9.2007 00:46:46
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
46.377
Şiir Okunma
304.110
Yazı Okunma
25.975
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL