Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
her'şey bizimdir, bizimle ilgili değil
wewin

wewin

@wewin Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 26 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

wewin
@wewin
4 Kasım 2012 Pazar 17:08:51
Yazdıklarını okuduğumda yeni bir yılı çok pahalıya almıştım.

Şimdi ölüm orucuna yatmışken bir kez daha okudum.

Cümlelerimin ruh hali her an değişiyor olmasa böyle kesintili yazmayacaktım.

Şiirlerinle tanışma zamanı artık.

Sevgiler

Cam kırıkları, @Gule
24.9.2012 21:15:50
wewin
@wewin
4 Kasım 2012 Pazar 14:45:03
:)
Kalbimi sana programladım, @inci*
19.7.2012 11:06:18
wewin
@wewin
4 Kasım 2012 Pazar 12:13:45
Boğazın sularını çekmişti delinin biri bir romanında

anımsamıyorum kimdi

haliç tıka basa metal ve iskeletleriyle doluydu faili mechullerin
boğazın alacak nefesi yoktu
şişeden lastikten bisikletinden bir çocuğun
kaması çerkes kızların ve aş...

wewin
@wewin
3 Kasım 2012 Cumartesi 15:56:17
rüzgârım kafeslenmez..
...um, @Feyza Can
3.11.2012 15:42:17
wewin
@wewin
3 Kasım 2012 Cumartesi 12:39:11
wewin
@wewin
3 Kasım 2012 Cumartesi 11:38:14
İzahat teorisi...

Şiirden dünyalar, dünyalıklardan şiirler :)

Bir şairi ortaçağ köle meydanına götürsek kim kaç para verir acaba ?

Sorusu üzerine düşünürken br türkü sözleri kimindir anımsamadığım
boğazımda da bir yumruk, sevgiliden yana y...

wewin
@wewin
10 Ekim 2012 Çarşamba 21:50:28
Herkesin kahramanı aşk hali , kimseyi kahraman kılmaz
o yıkıcı ve onarıcı nesi varsa sunarken sen araya kimseyi ve hiçbir şeyi alma

demişimdir kendime ;) sözümü tutacağım.


sevgiler...
Yusuf, @Feyza Can
10.10.2012 11:31:10
wewin
@wewin
8 Ekim 2012 Pazartesi 12:27:35
Masumiyet doğrucudur... Evet.
wewin
@wewin
6 Ekim 2012 Cumartesi 18:07:49
Sana taze sağın süt getirdim çocuk .......
Etkili Yorum
wewin
@wewin
6 Ekim 2012 Cumartesi 09:31:35



-yedi çocuklu

ANA’nın/aksanıyla DOLU’dur diller…-


Anadolu dedi ki

''ah! bana yaşımı sormayın
sormayın cancağzım sormayın

binyıllardır aynı yerliyim

ben kendimi bile emzirdim
ufalanıp dökülen yarasından mem...

wewin
@wewin
5 Ekim 2012 Cuma 19:02:06
Müminler, müminleri bırakarak kafirleri dost edinmesinler
Kim böyle yaparsa artık Allah ile arasında hiçbir ilişki kalmaz
Yalnız, kafirlerin size yönelik tehlikelerinden korunabilirsiniz
Allah sizi kendinden korkmaya çağırıyor
Dönüş Allah'adır......

Tesiri tefsir, @Tuba Kul
5.10.2012 18:08:16
wewin
@wewin
5 Ekim 2012 Cuma 16:40:52
Gurur duymalı mıyım bu sayfaya gelince ...

Bütünün oluşmasında bir katkısı yoksa insanın buna rağmen herhangi bir neden bulup
gurur duyma hissini hakeder mi insan.

Sanırım son iki saate yayılan bu soru ve bulacağım yanıtı yazmam arasında geçen...

wewin
@wewin
5 Ekim 2012 Cuma 14:17:21
Pencveredeki çiy büyüteçtir öyle mi

Süper :)
wewin
@wewin
5 Ekim 2012 Cuma 09:01:14
Sözü sulara tutmalı derdim

sözü sulara

bu kirli çocuğu tanıyorum alıp anası leğende yıkadıydı avluda
koşup anneme kızdım beni neden salmıyorsun sokağa!!!

annem beni herkesin derdine yanayım diye
kaynar sularda yıkayıp yanaklarıma hawillan...

wewin
@wewin
5 Ekim 2012 Cuma 08:42:49
vaş! gıjjıgi gertelo ;)

iyi şiirdi.
Cici kızın küfrü, @leb-i şima
4.10.2012 17:09:52
wewin
@wewin
3 Ekim 2012 Çarşamba 18:12:38
Seni en iyi ve en çok kadınlar anlıyacak.

Çünkü onların birçoğu söyleyemediklerini senden duyacaklar çünkü onların
dilinin ucuna gelip geri dönenleri sen söyleyeceksin

Bir kadın bir erkekle dostluk kurabilir mi ?
Asla. derdim önceleri epey ...

wewin
@wewin
3 Ekim 2012 Çarşamba 11:33:31
Sir ağda jiletten çok daha iyidir :)

intihar gibi.

tabii herkeslere önerilmez fakat acılarına gülümsemeyi unutmadığın için seni çok seviniyorum :)
Öyle işte, @Jir gnsk
3.10.2012 11:18:11
wewin
@wewin
3 Ekim 2012 Çarşamba 09:07:52
Öyledir...

Tümlenen yıldızlar kayıp giderler......


Şiirle
Senın gidişine, @basaran
3.10.2012 09:04:49
wewin
@wewin
2 Ekim 2012 Salı 18:45:08
Sınıf farklarına dikkatli bir bakış...

güzeldi sevgiler
wewin
@wewin
2 Ekim 2012 Salı 18:34:13
Ne güzel yazıyorsun sevgili Mehtap...

İnsan Tanrının var olup olmadığını hep yeniden sorguluyor
ve bu iyidir.

Sevgilerimle
Ruh menzilli ateşsiz, @Jir gnsk
2.10.2012 14:31:40
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
46.302
Şiir Okunma
303.954
Yazı Okunma
25.906
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL