Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2009 Pazar 23:10:32
Yanında yokum ama aklımdan çıkmıyorsun
Biliyorum şimdi sen benim için ağlıyorsun
Gözlerin kapıda hep beni gözlüyorsun
Hasrete hasret katarsın anne…

güzel dizelerdi..saygılarımla..
Anneme, @zaloğlu
10.5.2009 11:12:07
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2009 Pazar 23:06:21
Harika bir şiir okudum kutlarım kaleminizi ve yüreğinizi
Anneler gününüz kutlu olsun.
saygılarımla.
Annedir, @Asker Omur
9.5.2009 23:03:31
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2009 Pazar 22:58:40

Sımsıcak güneşe benzer gözlerin
Bulutları dağıtırdı gönlümden
Sabırla dinlersin içimiİ döksem
Bilmeden üzdüm affet beni ANNEM

Şiir yazmak istedim senin için
Sözcükler yetersiz sessizdi kalem
Okyanuslar kadar engin mi yerin?
Hakkını helal e...

Annem, @GÜLDESTE
10.5.2009 00:16:21
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2009 Pazar 22:57:35


t_a_polat tarafından 5/10/2009 11:05:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Annem, @GÜLDESTE
10.5.2009 00:16:21
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2009 Pazar 22:54:51
Ah sen neymişsin sen

Ayrı kalsam bir an senden

Hüzünlenir bakışlarım

Dalarım uzaklara

Kaybolmuştur zaman yitirir anlamını

Aklım başka yerlerde

Dağılırım toplayamam benliğimi

Karanlıklarda boğulur aydınlığım

Kalabalıkta yapa...

Ölür bedenim, @*GÜLÜŞ-55*
10.5.2009 05:30:55
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2009 Pazar 21:16:13

Oğuzsoylum’u söylettin,
Dost yarenlere dinlettin,
Yüreğimi inildettin,
----Ey anam günün kutlosun.
----Cümle âlem mutlu olsun

güzeldi,ana gibi yar olmaz bağdat gibi diyar olmaz .emeğinize sağlık hocam kutlarım.tebrikler.saygılar.
Anneler günü, @kocakurtsoylum
10.5.2009 07:13:14
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2009 Pazar 21:02:00
ARSLANTAŞ’ımdır GELENDE,
Dostlar değerin bilende,
İki cihanda gülende,
Kendime şair diyemem.

Rabia BARIŞ barışık,
İşleri olmaz karışık,
Kandil gibi verir ışık,
Kendime şair diyemem.

Niyazi TUNCER tunçeri,
İstanbul durağı yeri,
Bulunmaz ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2009 Pazar 01:28:01

kader kollarını gerdi ulaşmadı sana sevgim
sevdim burnunun ucundan ser yüzüme olsun gölgem
kalemin gönlümü çeldi ince parmakların bilgem
sana yakındır kollarım
hadi oynat parmağını
doğmayan güneş yakındır
gönlüm bitmesin
gümanım.



il...

Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Mayıs 2009 Cumartesi 22:34:55
LAF OLA!!!




Gün ola harman ola
Düşer elbet bir gün dara
Gösteririm o zaman
İnsanlık neymiş ona


Aldı aldı veremedi
Güldü güldü eremedi
Yüksek tepeden ünledi
İndi aşşağı dinledi


Yolu arpa boyundaydı
Say ki dünyayı dolandı
Attı...

Laf ola!!!, @dağ gülü
7.5.2009 23:44:59
Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Mayıs 2009 Cumartesi 01:18:41
Her sabah açılan bu pencereden
Güneşe inat ,sen girdin odama sımsıcak.
Gelişinle karanlıklar bitti,kışlar bahara döndü.
Bülbüller şakıdı,dertler dindi,yüzler güldü.
Güneşle gelen, güneşin batışı ile geriye döndü.
Akşam olup, pencereler kapanınca...

Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Mayıs 2009 Cumartesi 00:43:27
Naz,Saz,caz
Kafa ütüleme biraz..

Ivır.Zıvır
İşi gücü dırdır

Sabır ,Satır natır.
Kalmadı artık hatır

Doldu,Taştı,döküldü
Kes uzatma defterin dürüldü.

Öz,Göz ,köz
Görmeyene yetmez iki göz.

Az,kaz.yaz
Ufak atta civcivler yesin...

Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Mayıs 2009 Cuma 19:15:21
Ağıtlar yükselir evim kan gölü
Üst üste yığıldı yaralı ölü
Ocağım söndürdü kahpenin dölü
Kara toprak oldu gelinler kızlar

Zeki Tombul ‘gönül acı almasın
Kimsenin muradı yarım kalmasın
Katiller caniler ömür çalmasın
Çareler arayın ey kaygısız...

Gelin olacaktı, @ZEKİ TOMBUL
8.5.2009 00:05:11
Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Mayıs 2009 Cuma 13:10:59
Ölmeden mezara koydum canımı
Ben görmedim böyle sadık hanımı
Bırakmadı kötü günde yanımı
Karım öldü dostlar şimdi dul kaldım

Şimşek gibi çakıp gürlesen keşke
Elinde merdane parlasan keşke
Zeki Tombul söyler horlasan keşke
Karım öldü dostlar ...

Karım öldü, @ZEKİ TOMBUL
7.5.2009 00:09:05
Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Mayıs 2009 Cuma 01:06:41
Kurudu mu vicdanın
Dağıldı mı inancın
Yetmedi mi hırpaladığın
Uzat elini gel sevdama

Yüreğine dokunmak
Sende hayat bulmak için
Elimi uzattıyorum
Boşluğa uzanıyorum
Senden vazgeçtim kendimi arıyorum



Emeğine sağlık.kutlarım.harika şiir...

Uzat elini, @KALPSIZIM
7.5.2009 11:32:33
Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Mayıs 2009 Cuma 00:49:51
AKLIMDASIN

ve gözlerin değerken kanayan yanlarıma
seni söylerken radyoda türküler
ve sen düşerken gecenin ayazına
bir başımayım...
ne vakit tükendi takvimler
hangi ara ağardı saçlarım
kim unutmuş ki
ben unutayım..
daha dün gibi gidişinin s...

Aklımdasın ı, @sahbeyit
7.5.2009 01:09:10
Tülay Aslan
@tulayaslan
7 Mayıs 2009 Perşembe 20:43:40
El anlamıyor bu yürekten nede derdimden

Filizlenir seninle baharda çiçeklerim

Sen kokar dokunan güllerim

Ayrılık her yolun kestiği çukurdu

Nazik bir dille sözün bittiği yerdeyim

Elbet gidenin ardında bırakılan çocuğun gözlerindeyim

...

Esmer_efsane, @esmerefsane
7.5.2009 17:13:06
Tülay Aslan
@tulayaslan
7 Mayıs 2009 Perşembe 20:28:27
Hergün karnım böğrüm ağrıyor
Görünmez insanlar bana bağrıyor
Hayatta iken mezar çağrıyor
Yoksa yaşarken ölüyüm mü ben

Adnan’ım anlamadım ki hayattan
Yedim ekmeği taze ve bayattan
Gönül yorgun her türlü hoyrattan
Yoksa yaşarken ölüyüm mü ben ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
7 Mayıs 2009 Perşembe 18:07:38
Aştım deryaları ben yare geldim
Çaldım kapıları dervişe erdim
Üfledim nefesi bir ney’e verdim
Gelmedi vuslatım ateşe yandım


Her akşamın hüznü içime doğar
Damlalar aktıkca özümü boğar
Gülmek istesemde haz’larım kovar
Duygulara engel koyam...

Ahh yar,, @Hatice Katran
7.5.2009 17:59:12
Tülay Aslan
@tulayaslan
6 Mayıs 2009 Çarşamba 21:58:53
Hep hüzün birgünde neşe ver
Gelme üzerime azda huzur ver
Dur bırak beni bana artık yeter
Neyine güveneyim dünya neyine

Yürek dayanırmı hiç bu acıya
Boğdun heryerimi sen sancıya
Aldığını sen geri vermedinya
Neyine güveneyim dünya neyine

...

Tülay Aslan
@tulayaslan
6 Mayıs 2009 Çarşamba 19:36:06
Eceli gelecekse de bu sevdanın,haberim olmasın
Göçüp gitmek istede de,söyleyin kimse bilmesin
Adına yazdığım şiirleri saklasın,kimse görmesin
Sevdamı yabana atmasın,hatıralarda da olsa saklasın.....

Olurda birgün beni hatılayıp,anmak isterse
Ç...

Sevdamı yabana atmasın, @emekli
14.4.2009 00:09:07
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
78.125
Şiir Okunma
873.280
Yazı Okunma
63.835
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL