Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
3 Mayıs 2009 Pazar 19:25:49

Bulutlar ağırdılar, yağmur yüklenmişlerdi,
Gözlerinin üstünde, yağmayı gözlediler.
Gülüşler asıldılar, mahkûm edilmişlerdi,
Ellerimse sahipsiz, güneşi özlediler.

Karanlıktan korkmam ben, gülümserim ölüme,
Yaşarken tattım zaten, köz köz bak a...

Yoruldum, @güney rüzgarı
3.5.2009 18:42:02
Etkili Yorum
Tülay Aslan
@tulayaslan
3 Mayıs 2009 Pazar 15:48:36
Yanimdayken bile özlemimsin
Sen caniminici evet
Sana söylüyorum
Sakin ama sakin beni sensiz birakma
Eger bir gün beni
Birakip gidersen
Ben ölürüm caniminici,,,,,,,
Evet caniminici sonunda buldum
Bu seni en güzel
Anlatacak kelime
Bundan sonr...

Tülay Aslan
@tulayaslan
3 Mayıs 2009 Pazar 09:40:48


Sokak taşı sök yerinden hizmete sabote niçin
Bu hizmet halka yapıldı söküp atmak neden öcün
Bu görüntüler hoş değil yumruğunu sıkma bacım
Barışın güvercini ol emek üret
Güzelinden


Karanlığın yüzleri var meydanlar yine harabe
Güvenlik ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
3 Mayıs 2009 Pazar 09:11:35
Bir ışık huzmesisin, kalbin içinde saklı,
Muhtevası derinde, görmeyenler çok haklı.
Kusursuz bir nizamda, şaşırtırlar bu aklı,
-----Ayrılırken yer ve gök, iki kalp arasıdır,
-----Hançerlenmiş tüm aşklar, gönlümün yarasıdır!

İşte böyle can özüm...

Tülay Aslan
@tulayaslan
3 Mayıs 2009 Pazar 02:46:34




Eskilerde kaldı kahveler,bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı vardı,kıymetliydi,ama şimdi nerde o eski hatırı sayılı günler?komşu ziyaretleri bir maniniz yoksa akşam kahve içmeye geleceğiz.şimdi kimse içmiyor bile üçü birarada vb içiliyor, da...

Kahve bahane, @esmerefsane
2.5.2009 23:26:19
Tülay Aslan
@tulayaslan
3 Mayıs 2009 Pazar 01:00:33
Seyredemiyorum artık acılarını.

Kırık kanatlarını, yaralarını, izlerini görmezden gelmeye başlıyorum.

Yine de öyle masum uyuyorsun ki…

Seni böyle üryan görmeye dayanamıyorum.

Haydi giyin düşlerini, ben yine de üstünü örteceğim bu gece de....

Tülay Aslan
@tulayaslan
2 Mayıs 2009 Cumartesi 19:15:51
Canımın içi kızım
Yürek sızım,
İlk göz ağrım,
Delişmen rüzgarım.
Yeni yetme fidanım ESRAM…

MİRACIM
Gül ağacım
Can kuşum
Masmavi umutlarım
Yürek sevdam…

Nazım,sazım
Karagözlü kızım,
Ege’ye düşen cemrem
ZEYNEP’im…


Çok harika hem...

Tülay Aslan
@tulayaslan
2 Mayıs 2009 Cumartesi 18:26:08
BEKLİYORUM…
KIYIYA HASRET DALGALAR GİBİ
KÖPÜK KÖPÜK ÇAĞLAYARAK GEL..

BEKLİYORUM…
TÜM ISSIZLIĞIMA,
VUSLAT TÜRKÜSÜ ÇALAN SAZIN TELLERİNDEN ÇIKAN
EN İÇLİ NAĞMELER GİBİ EZGİLERLE GEL

BEKLİYORUM…
BİR MARTININ BEYAZ KANADINA TUTUN
SABAH NASİBİ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
2 Mayıs 2009 Cumartesi 17:57:27
bu sevda benim nefesim,
bu sevda benim hasretim,
bu sevda...
benim vazgeçemediğim.

ömrümce ayri kalsam,
mevsimlerce ağlasam,

bu sevda benimdir.
_____yanlızca B E N İ M!!



cANIM ARKADAŞIM NE GÜZEL SEVDANA SAHİPLENMEK.yürek ister zaten...

Benim sevdam, @gülüm_se
30.4.2009 10:52:59
Tülay Aslan
@tulayaslan
2 Mayıs 2009 Cumartesi 17:46:19

tükenmiş takvim yapraklarından çıkıp geldiğinde ansızın
bir kasım ayazında düştün bu şiirin orta yerine

sarıp sarmalayıp senli tüm şiirlerimi
sakladım bir sandıkta
ve tükendi sana çıkan her yol
nasıl da gitmiştin
nasıl da kalakalmıştım , el...

Hoş geldin ...., @sahbeyit
2.5.2009 17:28:51
Tülay Aslan
@tulayaslan
2 Mayıs 2009 Cumartesi 15:22:11

Herkes gülerken , ben hep ağladım,
Dere oldum, seller gibi çağladım,
Heder ettim kendimi, yüreğimi dağladım,
Çağlatmayın beni, çağlayanım var benim...

Bu eller bana yaban artık gitmek isterim,
Yazdılar, çizdiler beni dürdüler defterim,
Bir ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
2 Mayıs 2009 Cumartesi 14:56:50
serseri!
Son kez soruyorum kendime
Seviyor musun -gerçekten-
O serseriyi diye
Bilmem dedi
O serseri ruhum
Ama
Ben sana
Aşığım
Serserim
Serserim, @Zübeyde TOPRAK
17.4.2009 00:06:25
Tülay Aslan
@tulayaslan
2 Mayıs 2009 Cumartesi 14:55:22
kum saati zamanlarda
bendim gözlerine susuz
bilinen tüm çağlarda

gözlerim ateş topu
gözlerim uykusuz

az ve öz anlamlı şiir di güzeldi.kutlarım.saygılar.
Özlem, @Zübeyde TOPRAK
1.5.2009 23:59:53
Tülay Aslan
@tulayaslan
2 Mayıs 2009 Cumartesi 14:47:21
kum saati zamanlarda
bendim gözlerine susuz
bilinen tüm çağlarda
gözlerim ateş topu
gözlerim uykusuz

az ve öz anlamlı beğeniyle okudum, güzeldi kutlarım.emeğine sağlık,kalemin daim yüzünden tebesüm eksik olmasın.saygılar.
Özlem, @Zübeyde TOPRAK
1.5.2009 23:59:53
Tülay Aslan
@tulayaslan
2 Mayıs 2009 Cumartesi 14:41:07
ne zaman

.

.
ne zaman

bizim olan gecenin
sabahına uyanacağız...

ne zaman

gözlerimiz değilde
tenimiz ıslanacak
özlemin bittiği
kavuşmanın ardından...

söyle
ne zaman




Yüreğinize sağlık, anlamlı bir şiir kutlarım.beğeni ...

Etkili Yorum
Tülay Aslan
@tulayaslan
2 Mayıs 2009 Cumartesi 02:56:12
ARKADAŞ

Olmasın o ta içten
Gülen gözlerde yaş
Bir gün gelip ayrılsak da
Seninle arkadaş

Bir kıvılcım düşer önce
Büyür yavaş yavaş
Bir bakarsın volkan olmuş
Yanmışsın arkadaş

Dolduramaz boşluğunu
Ne ana ne kardaş
Bu en güzel bu en s...

**güler öz**, @esmerefsane
2.5.2009 00:10:42
Tülay Aslan
@tulayaslan
2 Mayıs 2009 Cumartesi 00:10:27
Hey..! Gül bakışlı,
Bakışı nazlı kız
Ağlama gözünü seveyim
Gözünde gül saklı kız

Saat Oniki’yi çoktan geçti
Hayat önünde zor bir soru gibi duruyor
Sus, sus ve uyu şimdi
Saçlarına yıldızlar, rüyalarına kuşlar konacak
Hadi uyu meleğim
Gül...

Tülay Aslan
@tulayaslan
1 Mayıs 2009 Cuma 23:46:32
Çok dolaşdım ben ülkelleri
Hep saydım biten günleri
Durmadan gezdim şehirleri
Dolaşmaya dermanım yok


Asker yine başın duman
ALLAH’dan kesilmez güman
Geçmek bilmez oldu zaman
Gün saymaya niyetim yok



Yüreğinize sağlık,emeğinize sağl...

Yok, @Asker Omur
26.4.2009 22:35:54
Tülay Aslan
@tulayaslan
1 Mayıs 2009 Cuma 23:26:31
Yıldızlar üstüme olsaydı yorgan
Seni çıkarmadım aklımdan bir an
Bitmeyen derdime ararken derman
Veren gelsin, vermeyeni neylerim.

RABATLI sevdanın oduna yanmış
Beden acı çekmiş, yürek dayanmış
Gönül bağı al çiçeğe boyanmış
Deren gelsin, derm...

Aşkın çilesi, @RABATLI
1.5.2009 00:19:45
Tülay Aslan
@tulayaslan
1 Mayıs 2009 Cuma 22:04:50
Kazanır da dağıtır dostuna postuna
Olsun yine kazanır nasıl olsa yosma
Para verecek enayi/mi yok ortada
Toplar dağıtır hayrını da görmez asla


İki kırıtır bir sırıtır para kazanır yosma




haydan gelen suya gider.kıvrak zekana bayılıy...

Yosma, @dağ gülü
1.5.2009 18:37:46
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
78.109
Şiir Okunma
873.237
Yazı Okunma
63.831
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL