Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 22:29:02

Bakma boylandığıma , anne ben büyümedim,
Titredim karanlıkta ,korktumda yürümedim,
Hasretin çöreklendi, yaşamı süremedim,


Sende özledin beni, rüyamda görüyorum,
Biliyorum dönmezsin, annecim özlüyorum.


Kitabını sağdan al, cennet olsun m...

Anneme.., @ummueytem
11.5.2009 10:53:03
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 22:02:12

Küçükken ayırdı, kaderim senden
Sarılıp kokuna, doymadım ANNEM!
‘Kızımsın, yavrumsun, diyenler oldu
Kimseyi yerine, koymadım ANNEM!

Elinden tutarken, geriye ittin
Yağmurlu bir günde, bırakıp gittin
Kanser illetiyle, eridin bittin
İs...

Doymadım annem!, @Fatma Biber
10.5.2009 00:01:44
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 21:43:00
SELAM GÖTÜR BABAMA

Selam söyle abim benden babama
Gelecekmişde birgün senin yanına
Erdi bilsin babam beni muradıma
Bilmesin neler çektiğimi bilmesin

Dualarım herzaman sizinle olacak
Bilinki eyüp sizi asla unutmayacak
Belkide babam beni san...

Selam götür babama, @keklikci
8.5.2009 11:07:04
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 21:26:01
SEVMİYORUM ANALAR GÜNüNÜ

Yarın anneler günü deniyor
Kimi çok mutlu sevgi dolu
Sarılıp öpecek hediyeler verecek
Kimi de boynu bükük
Gözü yaşlı bu gün ne diyecek
Olmayınca yanında
Anam diyecek biri
Kalacak öksüzüm
Boynu bükük ağlayaca...

Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 21:15:26
Üşüyorum bir tanem, her bir yanım taş duvar
Esaretim gönlümde, saçlarıma yağar kar
Son deminde hayatın, sevdan ile beni sar
Dudaktaki gül idi, ağıtlar yakılıyor
__Aşk yüzünden boynuma, urganlar takılıyor

Düşünmeden sonunu, dalıp gittim der...

Ağıtlar yakılıyor, @onurumsun
11.5.2009 00:10:03
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 20:59:37

ŞAİR ANA



Gecenin bir vakti
Beyninin kıvrımlarında imgeler
Cenin düşer rahme
Şiire hamiledir şair

Çiy’ler dökülürken
O en sessiz zamanlarda sancı

Tanyerinde başlar yangın
Kızıla boyanır şafak
Ve güneşi öper yeni gün

Doğar şiir ...

Şair ana, @_ZERRE_
11.5.2009 18:33:03
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 19:56:15
Şafak kızıllığına benzeyen
Bakışlarda aradım seni
Ufukta bir ışık
Gelen değil gidendi…

Hiçbir yerde yoksun
Olsan tanırdım
Anladım bir kez daha
Düşlerimdin düşledim seni



çok güzel olmuş güzelinde ötesinde kutlarım .emeğine sağlık.em...

Düşledim seni, @KALPSIZIM
9.5.2009 12:43:20
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 19:37:34
Nur denizinde,nurlu annem
Güneşim ol,ışık alayım
Penceresi olmayan aşiyanımda.
Bülbülüm ol,kanımın kızıllığındaki gülde..

Sen gittiğinde rengim siyah,gecelerim ayaz.
Bu günse,hayallerim beyaz...
Sevgim ol yıldızların en parlağında,
Güneşim o...

Güneşim ol, @aşiyan052
10.5.2009 00:00:17
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 19:15:59
Adınız ANA
Her derde deva
Sevgiye atılan kulaçsınız
Yüreklere ilaç
Öpülesi ellerinizle
Başımıza taçsınız

Siz…
Meyvesi insan olan tek ağaçsınız
En hesapsız
En gerçek
Aşksınız…



güzeldi tebrikler.anneler için ne yazılsa az ,birgün ye...

........ana, @Pervin YETİŞ
9.5.2009 15:09:34
Etkili Yorum
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 19:07:56
DEĞERSİN ANNEM





Değersin annem
Sen değersin her şeye
Sevmeye ve sevilmeye
Değersin annem
Çile çekmeye
Uğrunda ölmeye


Sevgin
Aşkların sevdaların
Üstünde


Değersin annem
Sen değersin her şeye


Ödenmez hakkın
Bilirim a...

Değersin annem, @dağ gülü
10.5.2009 04:06:08
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 02:22:39
kırdı içki kadehini
yeniden iş kurdu
yeniden evlendi
güzel bir çocuğu oldu

eski halinden kuvvetli
çevresi temiz, ufku daha genişti
dört okul yaptırıp bağışladı
………….oldukça saygın bir şirketin sahibi oldu
eski iyi gün dostlarını yanına hiç...

İçki ve ana, @Cemal Erkoç
10.5.2009 00:01:11
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 02:14:41
duymak istersen sesimi ara beni
sesini çok özledim bi tanem
gözlerime bakıp gülerdin ya
off hasret off yaktın beni

burda mektubumu son buluyorum
ama yüreğimde özlem kasırgası dolu
biriktiriyorum bir kaç kelimeleri içimde
vuslat biterse döke...

Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 02:10:14
Bir gün değil bir saat,görmesem de özlerim
Bir anlık uzaklaşsan, hep yolunu gözlerim
Kor olur bana acın,asla sönmez közlerim
Gurur duyarım inan,bunlar gerçek sözlerim...

Doğduğun gün anladım,annemin kıymetini
O gün öğrendim ki ben,bir anne şev...

**gurur duyarım**, @acemice ben
10.5.2009 08:36:31
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 01:52:37
Saklamaya çalışarak korkularımı
Yatağın gül açtığı saatlerde
Sarmaladı hasreti ellerim ve bedenim
Tedirgin ve ürkek gecede yarı uyanık
Bir günlük aşkın mutluluğuydu yaşanan
duyguların yörüngesinde


duygulu anlamlı dizelerinizi yürekten...

Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2009 Pazar 23:44:23
yüreğinize sağlık kutların siz çok güzel bir şiir
kaleminiz daim olsun efendim saygılar selamlar
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2009 Pazar 23:38:10
Şimdi gurbetteyim senden çok uzaklarda
Okumak için geldim buraya, biliyorsun
İftihar etmen için benimle
Gurur duyman için
Darılma ama
Bir çift sözüm var sana
Sen kalpsiz bir annesin
Canım anneciğim, canım benim
Çünkü yalnız kalmamak için
...

Anneme mektup, @Âlimoğlu
10.5.2009 00:00:05
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2009 Pazar 23:35:59

Aşkın şarabını hiç içmemek olmaz
Muhabbetin kuşu her gönüle konmaz.
Hasret olmayınca bet-benizler solmaz.
Kırklar pınarından içemez desinler.
İflah olmaz derde tutulmuş desinler.




güzel bir ekip olmuş
kutlarım.kalemi.saygılar.
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2009 Pazar 23:28:00

Ben böyle de yaşarım sanma ki bitmez derdim
Çileler bahçesinden dertleri kendim derdim
Dönersem bak namerdim her zaman bunu derdim
Tuzbuz olan kalbimi yerlere saçtın yaren.

Toparladım hepsini sildim bir bir resmini
Dinlemedim sesini unuttum ...

Yaren, @Afet İnce Kırat
10.5.2009 00:48:23
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2009 Pazar 23:25:45
Nedim şehva sını buldu şiirde.
Süleyman Hürrem’le her gün alemde.
Ömürler bitecek elbet son demde.
Kavuşur sevenler bir gün cennet de.

Türkmendağlı der ki, bitmesin aşklar.
Bin sevgi bitse de, yenisi başlar.
Aşığın içinde Allah sevgisi.
Rabb...

Sevgi., @türkmendağlı
9.5.2009 22:19:21
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2009 Pazar 23:14:27
bu güzel dizelerin müsebbibini kutluyorum
Oğul5, @dilfin
8.5.2009 00:01:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
78.108
Şiir Okunma
873.237
Yazı Okunma
63.831
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL