(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAHTE DOSTLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAHTE DOSTLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BENİM ÇOK KIYMETLİ KARDEŞİM ŞİİRE YAPTIĞIN O GÜZEL YORUMUNA ÇOK SEVİNDİM TEŞEKKÜR EDRİM. BİZ GERÇEK DOSTUZ HAAA... UNTMAYALIM... KUCAK DOLUSU SEVGİLER, SAYGILAR, SELAMLAR...
Gercekten dogru hocam.dost yüzlü yalancılar kapımızda şarkıda dedigi gibi.siir harika,anlam ise cok darbeli cok acik tarz.inanın o kadar insan varki değişik değişik,en yakınımız bile yakanimiz oluyor.tebrikler hocam siir güzeldi'isaygılarımla
ÇOK GÜZEL BİR İFADEN "en yakınımız bile yakanimiz oluyor" DİYORSUN ÇOK DORU VE DE GERÇEK... AH DOSTLUK AH... HANİ NEREDE O DOSTLUK... ??? GÜZEL YORUMUNA TEŞEKKÜR EDERİM. SEVGİLER, SAYGILAR, SELAMLAR...
Benim değerli genç kalemim şairim o şiir kalıp gibi sahte dosluk yapanlara tokat gibi indi... Hayatın içindendir. Yaşanan olaylara yazılmıştır... Yorumuna teşekkür ederim. SEVGİLER, SAYGILAR...
Değerli dost şiirlerimi beğendiğini beleirtiyorsun beni sevindirdin, bende senin muhabbetini gönülüme koydum. Teşekkürler. Çok sağol, çok var ol. Selamlar, saygılar, aevgiler.
Sahte dostluklara, göstermelik tavırlara ve maksatlı istismarlara okkalı bir "Sille-i Osmani" indirilmiş rubailerle. Yerinde ve isabetli bir serzeniş var şiirde. Muhatabı hatasını anlar diye temenni ediyor, şairi ve şiiri alkışlıyorum.
Gelin beyler, görün beyler, Hayatımız imtihandır, Hazırlıkta boş olana, Sonunda hüsran vardır.
Dost görünür nice beyler, Yüzüne sevdiğin söyler, İçi dışı sahte dolmuş, Yalanlarla menzil boylar.
Yanında hep dost görünür, İçinde fitne örülür, Pek yapmacık halleriyle, Dostluk ruhuna bürünür.
Yanlışı, doğru buluyor, Arada rengi soluyor, Sahte kuru iltifatla Gerçekten de dost oluyor,
Bir gün olur sonun gelir, Beden musallaya konur, Kötülüğe çanak tutan, Yârin kendin zinhar bulur.
Dünya âlem son bulacak, Amel seninle kalacak, İşin doğru yapmayanlar, Gör ki, cezasın bulacak.
Cemal geldim, gidiyorsun, Böyle dosta ne diyorsun, Dost göründü yıktı seni, Hakkın helal ediyorsun.
slm.degerli dostum abim siirini begendim cok güzel olmus dostlugun kiymetini bilmeyenlere uyari niteliginde cok güzel bir eser olmus umarim sizin anlatmak istediginizi iyi anlamislardir.AEO
Benim değrli kadim dostum slm Yapmış olduğun kıymetli yorumun için teşekkür ederim. Değerli dostum İlköğretim okuluda Müdürlük yapıyorum. Amirlarim tarafından uğradığım haksızlık ve bana çok dost oldukları ve sevdiklerini açıklamışalrdı. Çok büyük hizmet verdim okula. Okulu güzellieştitdim. Asmatavanlar, tabanlar ve yanlar fayans döşetttim. Hizmetler burada saymala bitmez. Kaymakam tarafından okulum birinci seçildi. Beyaz bayrak töerni yaptın Çorum valisi ve tüm broklatalar katılıdı. Hizmet çok katşısında haksızlık. Kişiye yazdım fakat genele uyarladım. Hkazızlık yapan bir uyarı, yalancılık yapana bir uyarı..... taşıyor. Selamlar, saygılar, sevgiler Kadim dostum Allah her şeyi gören ve en ince teffuratına göre bilendir. AEO Şüphesiz Allah yalancıları sevmez.
Eğer yazdıklarımızla kendimiz çelişmiyorsak gerçekten yazdıklarımızın tesiri daha etkili olacaktır.Cemalettin Hocamın sakin mizacı içten dostluğunu ve arkadaşları arasında gerçekten çok sevildiğini bildiğim için bu şiirin samimi oluşunu daha iyi müşahade ediyorum.Nasihatname niteliğinde dostluğun konu edildiği bu çalışmadan ötürü teşekkürlerimi sunuyorum.Saygılarımla...
Pek değerli Murat Haocam benim yazdıklarım içten gelerek ve gerçeklerden alarak yazıyorum. Fakat yazıklarımı kişiselleitirme yerine gellemeye çalışıyorum. Kısacası bu yazdıklarımla başta kendime de olmak üzere tüm insanalara işık tutmaya ve bu hale girdiraf olanlara ise tam bir uyarı nitelğiindedir. Güzel yourumnadan dolayı teşekkürlerimi sınar, saygı, sevgi ve selamlarımı bidiririm.
Evvela resimde gördüğüm ASKER ONURA SAYGILAR DİYORUM çok tatlı bir gülüşüve kendiside çok şirin Alllah anasına, babasına bağışlasın ve bizlere bağşlasın. Değerli ve içten yorumun için teşekkür ederim, SAYGILARIMI, SEVGİLERİMİ, SELAMLARIMI yollarım. AEO
Değerli dost çok güzel yorum yapmışsın düncelrine katılıyorm ve teşekkür ediyorum. En içten duygularımla selamlarımı, sevgilerimi, saygılarımı yolluyorum.
Sevgili dost çok nazik bir yorum yapmışsın. Gerçeklerin gözlenmesinin bir ürünüdür tabi analayanlara. Alahın selamı üzerin olsun. Abdurhman bey sizi Allh çok seviyorum. Allah razı olun diyerüm Tabi tim şaairleri de seviyorum. İyi ki varsınız benide aranıza aldınız veya aranızdayım bundan dolayıda ayrıca mıtluyum. Bu siteyi kuranlara ise ayrıca dua ediyorum. Bu duygu ve düşüncelerle kucakla dolusu selamlarımı, sevgilerim, saygılarımıyolluyorum.
Ah değerli dost ah, Allahın selamı üzerinize olsun. Çok güzel bir yorum yamışsın teşekkür ederim. Gerçek hayatta yaşanılanın nakşıdır. Selamlae, sevgiler, saygılar.
Cemal geldim, gidiyorsun, Böyle dosta ne diyorsun, Dost göründü yıktı seni, Hakkın helal ediyorsun. Yüreğine sağlık hcam.Nefis di şiirnizi.Kutladım selamla
Değerli dost, şiirimde çok değerli dostum üsdadımın hatrmatları üzerine bazı değişiklikler yaptım. Sizi de yordumsa bizi bağışlayın. Şire yaptığınız çok kıymetli yorumuzdan dulayı teşekkür eder. Kucak dolusu, selamlr, saygılar, sevgilir yolluyorum.