Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
28 Nisan 2009 Salı 22:56:56
Sevda denen tezgâhın, kıymetini bilirsen,
Hasretinle yanarken, gül yüzünü çevirsen.
Böylesine bir sevgi, artık bir çağ devirsen,
-----Gül kokulu büyâ’sın, nisvan olma bir daha,
-----Nemlenirse gözlerin, biçilmez ki bir paha!

Deli dolu yürekle...

Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Nisan 2009 Pazartesi 22:39:37
Tezene tellere vursun inlesin
Canan çıksın pencereden ünlesin
Şarkımızı cümle alem dinlesin
Açık aşk kapısı haydi gel gayrı.

RABATLI dağların dumanlı başı
Durmadan akıttım bitmez göz yaşı
Gölgen bana olmuş yol arkadaşı
Gerçek olup yüreğime d...

Haydi çal gayrı, @RABATLI
27.4.2009 00:06:56
Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Nisan 2009 Pazartesi 22:23:38
Güvenin yoksa tez söyle,canın yanmışsa birinden
Beni tanı ondan sonra;karar kıl geleceğinden
Bil ki seni seviyorum;gözümün nur merceğinden
Hakkımda şüphen var ise;sorup soruştur ilimden
Nazını anlamıyorum,yasaklıyım hevesinden!..



güzel diz...

Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Nisan 2009 Pazartesi 01:44:14


Öyle olmazsa dostum anlamaz seni
Eğer sevmiyorsa duymaz derdini
Yapayalnız hissedersin kendini
Bir daha düzeltemezsin belini

Duy nasihatimi dostum, iyi kulak ver
Emin olmadan sevme aşkı sen boş ver
Mutlu yaşamayı sorarsan eğer
Karşılıklı...

Gönül-1, @İhsan POLAT
27.4.2009 01:12:32
Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Nisan 2009 Pazartesi 01:13:44
Yürekte yaşayarak dizeler ilmek ilmek işlenmiş satırlara ve gönülden gelen yüce duygular ile yazılmış,
beğenerek ve saygı duyarak okuduğum şiir olmuş. Şiir etkili bir söylem biçimini yakalamış.
Bu şiirinize ustalıkla yön verişinizi, duygu ve düşün...

Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Nisan 2009 Pazartesi 01:08:09










ve şimdi
bütün yargısız infazlarıma karşın
şiir başlasın diyor üstad



"ve el yazısıyla yaz evlad"





biz basmakalıp bir düşünceyi mıhlarken geceye
o babili düşünür
benden geçip
kendinden geçip



"ve hitit y...

Üstad, @denizdeki kırılma
27.4.2009 00:32:07
Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Nisan 2009 Pazartesi 00:41:54

Adım adım gezmiş peşinde hüzün
Ömrünce bir defa gülmemiş yüzün
Yüzümü görmeden kapanmış gözün
Ecel şerbetini yutanım benim

Bin dokuz yüz atmış dokuz senesi
ŞENER derki matem dolmuş hanesi
Açılınca sadık dostun sinesi
Bağrına basmıştır VATA...

Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Nisan 2009 Pazartesi 00:23:17
üçüncü kıtasında şiirin
özlemimi ve korkularımı anlatsam
tüm boşlukları doldursam
neye yarar şairliğim ?
öyle ki ;
kalbim bir dervişin heybesi kadar derin..
.......göremezsin......
çünkü,
sevebildiğim kadar sevgilimsin...
ve tabi bir de anla...

Kıyamadığım, @nebile bakıcı
26.4.2009 23:27:10
Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Nisan 2009 Pazartesi 00:17:13
Ahh...Dilâ

bir şeyler yapmak için çırpındıkça batıyorum

çekiyor beni içine / kalbimdeki uçurum

bir hançer ki ; çift oluklu

Ölüm / kesti bütün soluğumu bu kesif koku

yıkılıyor birer birer düş merdivenlerim / geldi sonu

kalmadı yaşamd...

D i l â.....( 2 ), @sahaf
26.4.2009 00:13:17
Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Nisan 2009 Pazartesi 00:12:22
Türkümüz çalınca meftun olurdun
Döşüme yaslanır nefes solurdun
Sevdiğim goncayı arar bulurdun
Nazenin dalından keserdin bana.
*****
Sessizce gitmezdin ne oldu söyle
Sevmeyen damlalar döker mi böyle
OZANMERDAN mecnun sen ise Leyla
Duygumla oyn...

*tez biten öykü*, @OZANMERDAN
26.4.2009 14:11:56
Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Nisan 2009 Pazartesi 00:07:35

İğdiş edilmiş ruhlara,
Karartılmış vicdanlara,
Cümle zalim güruhlara,
Söyleyecek sözümüz var!

Tarihe şan şeref vermiş,
Gülü koparmadan dermiş,
Düşmanları yere sermiş,
Çelik gibi elimiz var!


Çok anlamlı dizeler değerli şair.kalemin dai...

Beş şiir, @ibrhim
26.4.2009 18:08:14
Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Nisan 2009 Pazartesi 00:03:54

Eridim bittim kalmadım,
Dünya senden tat almadım,

Ahmet ustam yürü hele,
Kavuşmazmış bülbül güle,
Dünya baştan sona çile,


Çok güzel bir anlatım. Tebrik ederim Saygı ve selam ile

Eridim bittim kalmadım,
Dünya senden tat almadım


G...

Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Nisan 2009 Pazartesi 00:00:24

Eridim bittim kalmadım,
Dünya senden tat almadım,

Ahmet ustam yürü hele,
Kavuşmazmış bülbül güle,
Dünya baştan sona çile,

Eridim bittim kalmadım,
Dünya senden tat almadım


Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum.EMEĞİNE SAĞLIK.KALEMİN ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
26 Nisan 2009 Pazar 23:58:00
Sebepli sebepsiz hep ağlıyorum
Gelene geçene sen soruyorum SENİ soruyorum
Bilmem ki sensiz nasıl yaşıyorum
Acı çektim,üzüldüm gören mi var



Yaşamak deme nefes alıyorum
Ah çekişimde hasret soluyorum
Hep kış ömrüm baharı bekliyorum
S...

**seven mi var?**, @acemice ben
25.4.2009 20:24:14
Tülay Aslan
@tulayaslan
26 Nisan 2009 Pazar 22:09:06
Demek iciyorsun
Hic bir seyin önemi yok diyorsun
Bak ellerinde titriyor son kadehe
Uzanirken.....
Anladim sen sevdana yenildin
O ölümsüz aska yenik düstün
O yüzden kadehlerin
Gölgesine sigindin
Demek her gece iciyorsun
Yasanmis yasanacak ne...

Etkili Yorum
Tülay Aslan
@tulayaslan
26 Nisan 2009 Pazar 21:34:29
Askere gidecektin, gözümüzde kraldın kral
Niçin, küstün hayata; niye bozuldu kural ?
Hey gidi hey, hey gidi, hey gidi; Cumhur Ural
Böyle mi iner perde, böyle mi olur final ?

Geride kalanları gözü yaşlı bıraktın
Hani ben ustan idim, sense bende...

M e l a n k o l i, @namikcemal
26.4.2009 18:02:14
Etkili Yorum
Tülay Aslan
@tulayaslan
26 Nisan 2009 Pazar 21:00:12
MU’LU SEVDAMIZ!!!




Hoyrat bir rüzgâr savurdu hayallerimi
Götürdü yılların ardına
Sen ben biz varız orada
Ölü bir deniz kadar sessiz
Yüzyıllardan sonra


Heybetli bir kıtaydı sevdamız
Her şey kayboldu bir anda gelen tufanla
Ölü bir de...

Mu'lu sevdamız!!!, @dağ gülü
26.4.2009 18:51:57
Tülay Aslan
@tulayaslan
26 Nisan 2009 Pazar 18:54:53
Kalabalık bir garda yabancı gibiyim aklım kaldı sende diyemediğim hoşçakalda.
Çok ani oldu yolculuk geçti ömrümüz kardeşim acı ve kederle

Çabuk oldu kardeşim bu gidiş sana sevgi paketi yapıyordum cebimdeki umutları.
Yaşayamadığımız sevgileri kar...

Tülay Aslan
@tulayaslan
26 Nisan 2009 Pazar 18:46:12
Yokluğuna yanarak beklerim kavuşmayı
Sana ulaşmak için her dala konuyorum
İnan ki çok üşüdüm gel ısıt donuyorum

Duyulan ezan sesi tüm ruhumu sarıyor
Duymasan da sesimi ben her gün meliyorum
Bilirim gelemezsin bekle ben geliyorum………..



al...

Tülay Aslan
@tulayaslan
26 Nisan 2009 Pazar 00:15:56

Sen doğruyu söyle,
Hakikati dillendir.
Beğenen beğenir,
Beğenmeyen beğenmez,
Canları sağolsun canların...

Her şey bir gerçeğe yönelmeli,
Gerçekler gerekçeleriyle anlam kazanır.
İsimler sadece cisim değil ki,
Resim diye asılsın duvarlara. ...

Öyle değil mi?, @ibrhim
25.4.2009 16:08:24
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
78.120
Şiir Okunma
873.274
Yazı Okunma
63.835
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL