Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
16 Mayıs 2009 Cumartesi 21:09:12
Trafik Konulu Şiir 23

Emniyet Kemeri 2

Sevgili diyerek uzat elini
Kibarca çek bağla sarsın belini
Güvenlik inletsin sevgi telini
Emniyet kemeri sevginin adı

Güven verir yolda unutma hemi
Faydası oluyor gelince demi
Kemeri bağlayan çekme...

Tülay Aslan
@tulayaslan
16 Mayıs 2009 Cumartesi 20:51:30
Mahkemeye Verdim Kız Seni


Almayacağım dedim ,sonra aldım
Bak işte gör şimdi başım da kaldın
Sen beni varya dertten derde saldın
..........Mahkemeye verdim kız seni
..........Boşa da kurtar hakim bey beni

Para senin olsun, git benden öteye...

Tülay Aslan
@tulayaslan
16 Mayıs 2009 Cumartesi 20:40:50
Kararttığın yaşamında
Yeniden güneş doğacak.
İşte bana o zaman gel,
Gel ki gönlüm sefa bulsun
Çıkar acısını yaşanmamış yılların
Aşksız geçen günlerin ayların.

Gel ki aşka düşsün yürek
Yanıp tutuşsun bedenim.
Bu sevdadan kaçmak için
Yok ma...

Gel ki, @cinitas
15.5.2009 21:07:16
Tülay Aslan
@tulayaslan
16 Mayıs 2009 Cumartesi 20:33:05
Bana anlatma
Bilsem bile bütün zorlukları
Gece uzun hayat kısa
Sabret,
Birazdan başlar sorgu-sual hengamesi

Unut artık
Değiştiremezsin hiçbir şeyi
Ölüm hak
Ne ekersen onu biçersin
Yok bunun ötesi



güzeldi,beğeniyle okudum haz aldım.k...

Sonuç, @x adamus
16.5.2009 00:15:59
Tülay Aslan
@tulayaslan
16 Mayıs 2009 Cumartesi 20:29:12
insan





insan olan insan
irdeler.

her anını,
her yaşını sorgular,

değil mi ki
yaşıyor,
düşünüyor
acılanıyor
seviniyor
muhasebeye girecek
kendi kendine;
çaresiz
hesap verecek

öyle olmasam,
sevgili can
senden önce ben...

İnsan, @hacı ali
15.5.2009 00:51:46
Tülay Aslan
@tulayaslan
16 Mayıs 2009 Cumartesi 18:43:17

Yine akşam oldu kalbimde hüzün
Yine yaş dolacak hep iki gözüm.
Sen yoksun yanımda sızlıyor gönlüm
Ne zaman gülecek bu benim yüzüm.


akşam oldu hüzünlendim ben yine,
hasret kaldım gözlerinin rengine.
gel mehtabım, gel sevdiğim, gel yine;...

Sen yoksun, @bestekar10
12.5.2009 10:12:02
Tülay Aslan
@tulayaslan
16 Mayıs 2009 Cumartesi 18:16:18
SEN BENİ BEN SENİ YAŞIYORUM

Nerede o eski günler,
Neler düşlerdik seninle,
Hayalleri bile güzeldi,
Sen anlatırken o günleri,

Şimdi sen uzaklarda,
Ben uzaklar da,
Sen yoksun ya yanımda,
Bu şiirleri yazıyorum,

Beni oku şiirlerimde,
Beni...

Tülay Aslan
@tulayaslan
16 Mayıs 2009 Cumartesi 18:07:01
Ben, her sabah seni görmek için açıyorum gözlerimi,
Ben, her saat seni yaşamak için yaşıyorum,
Ben, her gömleği sen giyersin diye yıkıyor ve ütülüyorum,

Ben, her kahvaltıyı sana senin için hazırlıyorum,
Ben, sen kahve içersin diye kahve yapıy...

Tülay Aslan
@tulayaslan
16 Mayıs 2009 Cumartesi 11:35:16
Cebreyler lisanın hünkâr bağında,
Efkârı yeşertir gönül dağında,
Meczeder firkati bu er çağında,
İnayet dergâhında gülyara benzer.

Laleyi ağlatır bakan gözlerin,
Ecrine ram eder suskun sözlerin,
Yok eder yakarak dilde közlerin,
Eczasız cefad...

474-dildar, @Şahin Hanelçi
16.5.2009 10:07:46
Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Mayıs 2009 Cuma 21:49:54
Seni tanıdığımda ..
Henüz gençliğimin baharındaydım
Her çiceğin kokusundan
Büyük haz alırdım
Ne vuslata hasrettim
Nede ne olduklarını bilirdim
Onları yazılarda okur öylece geçiştirirdim
Seni tanımadan önce

Dedimya
Seni tanıdığımda
Henüz...

Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Mayıs 2009 Cuma 21:03:18

Geçmişi geleceği bugünüyle benimdir
Şiir aynası yüzün şiir benim genimdir
Özünden dönmez dilim her söz ar’sız tenimdir
…...Aşk der şair yüreğim, derim” ömrüne dolsun”
…...Vefa en yüce dağım, iner isem aşk olsun.


Cümlelere düşünce acıları e...

Aşk olsun şiir, @Leyla Demirli
12.5.2009 15:08:05
Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Mayıs 2009 Cuma 20:06:49
Gönül kıvranmak zorunda mı,
Hep acılar içinde, pejmurde bir halde,
Akıllanmak da yok gibi niyetinde,
Ne diyeyim ki,
Allah hayırlısını versin herkesin lehine…

İNŞALLAH! AMİN güzel dilekler.harika anlatım .kutlarım,yüreğine sağlık,kalemin daim o...

Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Mayıs 2009 Cuma 19:51:11
Aramazsın sesini,telefon hiç çalmasa bile
Öylesine biriydi diye düşündüysen eğer

Varlığını bir başkasında arardın belki de
Bir yudum sevgiyi yürekten paylaşmadıysan eğer

Aşk iki kişiliktir,karşılıklı güzeldir
İtina gösterip,emek verirsen bir...

Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Mayıs 2009 Cuma 16:29:45
AYRILMAM SENDEN

Gönülden bağlandım sevdiğim sana
Kanıma değersin ayrılmam senden
Hayat ibrelerim hep senden yana
Canıma değersin ayrılmam senden

Yürekten seslendin koşarak geldim
Sel oldum bentlerden taşarak geldim
Yol vermez dağları a...

Ayrılmam senden, @Fatma Biber
15.5.2009 00:00:09
Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Mayıs 2009 Cuma 16:12:19

İyiyi perişan eyleyene,
Sözü eğri büğrü söyleyene,
Önüne gelene "hey"leyene,
“Kendine gel sen” diyesim geldi.

Güzel insan söyler güzel lafı,
Hiçbir zaman asla yapmaz gafı,
Korur daima gördüğü safı,
“O çok iyidir” diyesim geldi.



Demi...

O çok iyidir…, @ibrhim
15.5.2009 12:35:39
Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Mayıs 2009 Cuma 12:10:54
Anneler günü
Her anne gibi
Bende çocuklarımdan
Hediye bekliyordum

Kardeş bacı bir olup
Gelip elimi öptüler
Süpriz hediye diye
Bana hediye pakedini verdiler

Pakedi hemen açtım
O anda kalbim duracak sandım
Boğazımda nefesim düğüm düğümd...

Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Mayıs 2009 Cuma 12:03:25

Her sevdanın semada bir meleği varmış
Bir sevgi bitince
O melek intihar edermiş
Bir yıldız kendini cezalandırarak
Ebediyete kaydırırmış
Hele şöyle bir bak
Mavi gökyüzüne
Şimdi tüm melekler
Sana gitme diye yalvarmakta
Ama sen de hala
Var...

Son ayrılık, @toprak46
15.5.2009 09:05:30
Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Mayıs 2009 Cuma 00:31:34
BİLGE KÖYÜ VE TÖRE.

İşte vahşet, işte zalim cinayet.
Akrabadan akrabaya, bu dehşet.
Soyadları Çelebi, yoktur merhamet.
Böyle katilleri asmalı devlet.

Burası Mardinin, Mazidağıdır.
Bilge köyde şenlik bu bir nişandır.
Sözleri kesilmiş, Sevim...

Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Mayıs 2009 Cuma 00:20:58
Adamın merdini,kadının hasını,
Yuvanın sıcağını,evladın hayırlısını,
Mevsimin ;baharını ,güzünü ,kışını,yazını,
Boynuzlu koyundan, boynuzsuzun hakkını, alanı İSTERİM…

Dar günde dost olmayı bilen,
Helal ekmeğin değerini bilen,
Gönülleri hoş t...

Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Mayıs 2009 Perşembe 20:46:59
Öyle bir şehirde düşün kendini

Herkesten her şeyden uzak

Ümitsiz kimsesiz sevgisiz

Kalmışsınız bir başınıza çaresiz

İki elinizin arasında çileli seriniz

Dolmuş kan çanağı gözleriniz

Bir çıkmazdasınız güpegündüz

Güneş parlıyor gök...

Ya siz!.., @dağ gülü
14.5.2009 02:59:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
78.153
Şiir Okunma
873.422
Yazı Okunma
63.849
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL