Ne yaptığını bilmeyen, bazı soruların cevaplarını buldu sanıp(!) aslında elinde hiç bir şey olmayan. Ben duygularına yenik düşüp, gerçeklerden uzak kalmadan yaşamaya çalışan; ama bulduklarının gerçek olduğunu görmeden kaybeden. Ben bahtı olmayan şansı sadece okyanus kenarında arayan! Bazen net bazen karışık durumlar içinde olan. Ben nerden gelip nereye gittiği konusunda hiç bir fikri olmayan. Susmalarını yazılara döken, en büyük çığlıklarını gözleri ile anlatan. Aslında oldukça basit ama; bir o kadarda karmaşık bir SORUYUM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ilim ilim bilmektir Ilim kendin bilmektir Sen kendini bilmezsen Ya nice okumaktir
Ama insan yinede bir ben ariyor icinde, bazan ne aradigini bile bilmeden. Ama bir ben varki benim icimde, benden öte, benden ziyade demis sevgili Baris Manco... aranan sey bos degil... Buldukmu, herseyin anahtarini bulmusuz demektir...
Ne yaptığını bilen, ilerisini gören gözlere sahip olur, Yalan ile yalancılar bir anlık zaferler ile sarhoş olup yarınları hilelerine kurban ederler, Ancak gelecek nesiller lanetleyecektir, yarınları atalte peşkeş çekenlri...
Sorgulamalar eşliğinde yazılmış güzel dizeler.Çözüm arayn bulur elbette.Her şey zaten yaşamın içinde saklı değil mi efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
neneh. tarafından 10/27/2009 4:44:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ilim kendin bilmektir
Sen kendini bilmezsen
Ya nice okumaktir
Ama insan yinede bir ben ariyor icinde, bazan ne aradigini bile bilmeden. Ama bir ben varki benim icimde, benden öte, benden ziyade demis sevgili Baris Manco... aranan sey bos degil... Buldukmu, herseyin anahtarini bulmusuz demektir...
yüreginize saglik...
selam ve dua ile...