Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
24 Aralık 2009 Perşembe 10:53:56

MASUMSAN NE VAR Kİ BU KADAR KORKACAK.
İFADELERİN KIYAMETİ KOPARIP;DÜNYAYI MI SARSACAK.
NETİCESİ KARŞILIKSIZ SEVENİN KALBİ KIRILACAK.
YÜZÜME BİTTİ DE!’USULCA’;TEK ŞARTLA;İNCİ GÖZLER TAMAMEN AÇIK OLACAK.

beğeniyle okudum kutluyoru...

Bitti de!'usulca', @ALİ SOYTÜRK
24.12.2009 10:12:51
Nagihann
@nagihann
24 Aralık 2009 Perşembe 10:49:57

Bütün denizlerin küreklerinde yaşamak çentiği
Sarsılan bütün ömürlerde aşktır hayatın repliği
Suskun ayrılıkların ölçeğinde buz tutar ellerimi
Bilme sakın hüzün kıran saatlerimde öldüğümü
Eğil de bak yarama, seni sevdikçe üşüyor yüreğim.
...

Nagihann
@nagihann
24 Aralık 2009 Perşembe 10:47:59


ne güzel yazmışsınız harika..

bende anlayanlardanım ....
gönlünüze sağlık..
Anladım..., @forbest
24.12.2009 10:18:46
Nagihann
@nagihann
24 Aralık 2009 Perşembe 09:44:09


çok beğendim..

gönlünüze sağlık...
Ben, @Bahçevan
24.12.2009 09:42:32
Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 22:36:41

Evet inatçıyım.
Gururluyum olabildiğine.
Ve o ise.
Cezalı şimdi.
Taa ki…
Cehenneme kadar yolu var.

Giden gitmiştir.
Aşk dediğin bitmiştir.
Hüküm kendi tarafımdan verilmiştir.


çok kırılmış olmalısınız bunları yazdırana ALL...

Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 22:24:29
kum saati dolmadan!
Tut ellerimden; gülşenimde lâlem solmadan!


gönülden kutluyorum...
Tut ellerimden, @Muhittin Alaca
23.12.2009 22:18:43
Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 22:22:55

Hece hece yağarken yağmur,
Bir lâle sokulur içerime.
Hayalinle söyleşir Muhittin;
Kırık/han’dayım, etrafım sur.


harika..

şiirlerinize lale çok yakışıyor...

tebrikler..
Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 22:17:18


Derdim de sen
Dermanım da sen
Tek iyileşmeyen yaram da sen
Bir ömür de sürse
Bin ömür de geçse
Tek duam
Bir ömür akan göz yaşımda sensin
Tek duam Allahtan
Seni kalbimden alması
Ama dünyada tek iyileşmeyen yara
Kalp yarası
Ne olur All...

Dua, @hatice_kılıç
23.12.2009 22:15:20
Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 21:05:18

Gidişinle yıktın beni!
Tebrik ederim.

inşallah döner....
Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 21:02:18


Tam her şey bitti derken
Umutsuzca beklerken
Birden çıktın yoluma
Hayalinle yaşarken
Soluk kattın soluğuma
Yaşanılan her ne varsa bende saklı unutma
Çünkü seninle yaşanılanlar çok özel anılarda
Günlüklerimin baş köşesinde
Şiirlerimin ...

Aşk diye, @şiir güzeli !
23.12.2009 21:00:26
Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 20:58:35

.........Sen öyle mutlu ol ki;
Bende senin mutluluklarınla
.....Seni unutayım !
Bu GeCe Bitirdin Ya Beni
Teşekkür Ederim
Azda Olsa,Hayalime Ulaştırdığın İçin !

biten bir sevgi için güzel diyemesem de şiir çok güzel ...


gönlün...

Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 20:56:11

Sessiz çığlık gibisin ,,,
Usul usul haykıran ...

Bağışlanmış 2.hayat gibisin ,,,
Yaşamaya doyulmayan ...

Anladım ki sevgisin ,,,
Ömür boyu bitmeyen ...


Mutluluksun ,,, estikçe dağıtan ...

Hayalsin ,,, daldıkça gizemleşen ...

Ben...

Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 18:32:24

Sen
Sen tüm geçmişim
Sensizliğim ve geleceğimin sahibi
Aşk adına ne varsa yaşadığım
Kİ çok kısa bir zamandı
Kimseye teleaffuz edemediğim adındı

Sen
Hep sen olarak kaldın
Uzak
Duvardaki resimden farksız
Sadece hayallene bilen ama dille...

Sen, @Murat Ballı
23.12.2009 18:25:50
Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 12:09:51

Seni hatırlatan yerlerden kaçıyorsam
Yıldızsız gecelerde yıldız arıyorsam
Yalnızlığı kendime dost sanıyorsam
Kuş olup uçmak, ırmak olup sana akmak
Çiçek olup ellerinde açmak istiyorsam
Ve bütün bunları söylüyorsa dillerim
Bil ki ben seni ölüm...

Ölümüne sevmişim, @haytar
23.12.2009 12:07:51
Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 12:02:44

ikrah yolunda bezdirmek beni,aşk-ı ikrar etmişken yeminli
peşrev zamanını geçtik hep biz,sonlarımız mazide demli
yudum yudum raks ettim hayal-i düşlerinle,usulcacık öpmek için oldum ehl-i
düşün ki sen varsın diye rengarenk nifaklar girdi aramıza...

Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 11:58:53

Tenha bir sessizlik bürüyorsa ruhunu
Gece gezmelerinde sızıyorsa bedenin siyaha
Korkma...
Bende biriken bir nöbet telaşesidir
Geçer zamanla...

Sen sol yanımın sesi
Yüreğimde biriken hasretin ılık nefesi
Değdirme kaderimize ıssızlığı
Ro...

Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 11:57:24

adaletsizlikle adaletin
savaş meydanında çarpıştığı barut kokusunu soluyandı dilber
kurşunlar/ toplar/tüfekler silgeçti teninden
çorak topraklardan kalkamazken bedeni
kurşun işlemez/ zırhını takınarak atıldı ömer
yüreğinden sökerek kopardığı k...

Umut benim adım, @umut77
23.12.2009 11:55:21
Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 11:55:54

Sana meyil boşa dünya
Ben ölsem de yaşa dünya
Bir gün ahım tutar seni
Çarpacaksın taşa dünya.

gönlünüze sağlık...
kutluyorum çok güzel di...
Arsız dünya, @Mustafa Doğan.
23.12.2009 11:55:03
Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 11:54:49

kimseye derdine soyliyemiceksin
söylesende derdine derman bulmadikca
bu dunyanin icinde ne isin var
yasam diye sürükledigim
bu dünyada ne isin var
derdi veren yaradan dermanida verirmis
sabir sabir bekledik
sabrinda bittigi yerdeyiz
ne yap...

Vazgectim, @mukerrem
23.12.2009 11:45:25
Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 11:51:09

Bana gözlerini anlat sevgilim,
Derinliklerinde kaybolayım,
Perdeler çekilmeden geceye,
Güçlenip ışığınla yeşerebileyim .


gönlünüze sağlık..
tebrikler..
Ölümüneydi sevdam, @Sonkardelen
22.12.2009 11:19:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.174
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL