Anladım ki Hayat kısa, yaşam zor Vakit sanki bir hızlı tren Biz sadece hangi durakta ineceğini bilmeyen Faili meçhul yolcuyuz
Anladım ki Hiç kimsenin kalbine müdahale edemiyoruz Sen onu ne kadar seversen sev Sadece sende beni severmisin diyebiliyoruz Hatta onu bile diyemiyoruz Sadece geriye kalan her şeyi ona bırakıp bekliyoruz. Seni beklerken anladım…
Anladım ki Bir insanı seviyorsun Bağlanıyorsun ona kör kütük O ne derse haklı, ne söylerse doğru oluyor Seviyorsun yani onu Adam gibi Güveniyorsun yani, Bir ömür veriyorsun, Ama bir dakikanı alıyor Tüm güveninin bir anda yıkılması Bu kadar basit yani… Beni yıktığında anladım…
Anladım ki Hayatta her şeyim tam diyorsun Her şeye sahibim diyorsun Ama gün geldiğinde anlıyoruz ki Hayat bizden daha çok şeylere sahip Yani nelere sahip olduğumuz değil, Gün geldiğinde Nelere sahip olamadığımız vuruyor bizi… Sana sahip olamadığımda anladım…
Anladım ki Başka iyilerin bir önemi yok bu hayatta Senin en iyinin ne olduğu Senin ne kadar iyi olduğun asıl gerçek Senin için iyi birisi olamadığımda anladım…
Anladım ki Gün gelip her şey bitti dediğinde Aslında hiç bir şeyin bitmediğini Yaşanacak daha çok şeyimizin olduğunu Yaşadıkça anladım…
Anladım ki Bazen dibe vurduğunda anlıyorsun gerçekleri Bak düştüm işte İlk tekmeyi yiyeceğim dediğin tutarken elinden Canım dediklerinden geliyor ilk tekme İşte Düştüğümde anladım…
Anladım ki Mesafe gerçeklerden uzak Mesafe sahtelerin yoldaşı Gerçek dostlar arasında olmuyor mesafe Gerçek aşklar arasında da Dostlarımın, aşkımın gerçekliğini… Uzaklaştığımda anladım
Anladım ki Başınıza ne gelirse gelsin Kalbin parçalansa da Yüreğin pare pare olsada Hayat benden yana değil Yaşam bitti dediğinde bile Dünya hala her şeye inat dönmeye devam ediyor Durmuyor senin için, Acın için Herkes hayatına devam ettiğinde anladım…
Anladım ki Sevgiyi aşkı kaybetmek çok kolay oluyor Kaybetmek kısa sürüyor Ama acısı, pişmanlığı Uzun yıllar sürüyor Seni kaybettiğimde anladım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLADIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLADIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anladım ki Bir insanı seviyorsun Bağlanıyorsun ona kör kütük O ne derse haklı, ne söylerse doğru oluyor Seviyorsun yani onu Adam gibi Güveniyorsun yani, Bir ömür veriyorsun,
Anladım ki Sevgiyi aşkı kaybetmek çok kolay oluyor Kaybetmek kısa sürüyor Ama acısı, pişmanlığı Uzun yıllar sürüyor Seni kaybettiğimde anladım… Ama bir dakikanı alıyor Tüm güveninin bir anda yıkılması Bu kadar basit yani… Beni yıktığında anladım…
NE KADAR GÜZEL ANLAMIŞSINIZ AYNEN ANLADIĞINIZ GİBİ NE YAZIK Kİ! ÇOK GÜZEL ÇOK DOĞRU VE ANLAMLI DİZELER CANDAN TEBRİK EDİYORUM YÜREĞİNİZE DUYGULARINIZA SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE YENİ YILINIZI GÖNÜLDEN TEBRİK EDİYOR ESENLİKLER DİLİYORUM.SELAM SAYGIMLA...
Anlamlı ve güzel dizeler insanın başına her şey geliyor.Hele darbeyi en çok güvendiğinden en çok sevdiğinden alırsa elbetteki bu çok zor.İşte böyle hüzünlü dizeler yazdırır şaire kader mi diyelim yoksa kadersizlik mi şiiriniz mükemmel anlatımınızda mükemmel keşke hüzün olmasaydı bu güzel şiiri kutlamak daha hoş olurdu.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Anladım ki Başınıza ne gelirse gelsin Kalbin parçalansa da Yüreğin pare pare olsada Hayat benden yana değil Yaşam bitti dediğinde bile Dünya hala her şeye inat dönmeye devam ediyor Durmuyor senin için, Acın için Herkes hayatına devam ettiğinde anladım…
Anladım ki Sevgiyi aşkı kaybetmek çok kolay oluyor Kaybetmek kısa sürüyor Ama acısı, pişmanlığı Uzun yıllar sürüyor Seni kaybettiğimde anladım…
________________Güven serseri bir mayın gibi sana çarpana kadar belirsizlik güç kaynağı; sana çarptığında alev topu herşeyin bittiği nokta;
Anlayabilmek için yaşamak yaşamak için tatmak lazım, aşk acı olmasaydı adı aşk olmazdı....
Değerli yüreğinden dökülen hüzzam satırları okudum.. Mükemmeldi değerli dostum,
YÜREĞİYLE SEVMEYENLERİN SEVDASI VEFASI YALAN
ELBET SENİNDE OLUR YÜREĞİN DÜNYAN TALAN
İFLAH OLAZ UNUTM AH ALAN.....
DERİNDİ SAYGILAR SELAMLAR...