Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
23 Aralık 2009 Çarşamba 11:49:47


gönlünüze sağlık beğeniyle okudum
tebrikler..
Sen, @mukerrem
14.10.2009 10:09:42
Nagihann
@nagihann
22 Aralık 2009 Salı 22:37:33

şiir çok güzel çok beğendim...
gönlünüze sağlık.....
Mutsuzum.........., @YARALI/ YÜREK
22.12.2009 18:27:07
Nagihann
@nagihann
22 Aralık 2009 Salı 18:07:47


harika..

tebriklerr..
Sen, @Hıdır CANALAN
22.12.2009 18:03:57
Nagihann
@nagihann
21 Aralık 2009 Pazartesi 12:45:09


harika....
yüreğine sağlık....
Hangi yanım, @YARALI/ YÜREK
21.12.2009 12:37:51
Nagihann
@nagihann
20 Aralık 2009 Pazar 22:35:49


Gözlerini görmeden sevdim seni
Ellerini tutamadan hayal kurdum.
Seninle öldüm,
Seninle dirildim haberin yok
Şimdi yanımdasın,
Ve anlamıyorum hepsi nereye uçup gitti


tebriklerrr....
H a n i ?, @Sibel Aydın
18.12.2009 00:17:55
Nagihann
@nagihann
20 Aralık 2009 Pazar 22:31:09


çok güzel ..tebrikler..
Nagihann
@nagihann
20 Aralık 2009 Pazar 21:38:08

Seviyorum Emel…
Köylü gibi seviyorum.
Eski insanlar gibi seviyorum.
Saf gibi seviyorum.
Böyle seviyorum Emel…
Mecnun gibi,
Ferhat gibi,
Kerem gibi,
Seni gerçek aşıklar gibi seviyorum…

Seni çok seviyorum Emel…

...

Emel, @erkan gerenlik
22.10.2009 19:23:41
Nagihann
@nagihann
20 Aralık 2009 Pazar 20:24:45



çok beğendim... gene on numara :)
gönülden kutluyorum...

sevgiyle kal..
Bilirmisin aşk'ı, @YARALI/ YÜREK
20.12.2009 17:26:56
Nagihann
@nagihann
19 Aralık 2009 Cumartesi 21:31:53


çok beğendim...
gönlünüze sağlık..
Korkuyorum sevgili, @özlem göç
19.12.2009 21:29:08
Nagihann
@nagihann
19 Aralık 2009 Cumartesi 18:48:09

Seni ilkin
Annemin rahminde aradım bilmeden hiç duymadan,
Orda bulduğumla bile kalamadım gel gör ki.
Seni ilkin,
Annemin sıcak kucağında aradım ey sevgi
Ve öylesi ortandaydım ki senin, ve öyle sendeydim ki o an
Hiç, inmemek vardı o sımsıcak, ...

Nagihann
@nagihann
19 Aralık 2009 Cumartesi 18:41:36



beğeniyle okudum..
gönülden kutluyorum....
Biter mi?, @Gül Şehri
19.12.2009 17:25:17
Nagihann
@nagihann
19 Aralık 2009 Cumartesi 18:39:53

Sen ise,
Benim bilmediğim bir şehirde,
Hiç bilemeyeceğim bir kokuya hasret...
Hala büyüyememişsin,
Yaşın geçmiş de olsa.
Hep aynı çocuk…




~ Ki hiç bilemeyeceksin,
Ben hep sana aşık … ,,



beğeniyle okudum.... ...

Nagihann
@nagihann
19 Aralık 2009 Cumartesi 18:17:39

Hani sana kara kaşına kara gözüne kurban olduğum diyordum
Şimdi yokluğunla sınanıyorum
Ama ne kadar güç olsa da döneceğin günün hayaliyle yaşıyorum
Her gece odamın penceresinde katran karası gece dalıyorum
İçimden ayılınca keşke hep hayalinle k...

Kara gözlüme, @yalnızkurt0
19.12.2009 18:04:06
Nagihann
@nagihann
19 Aralık 2009 Cumartesi 18:11:24
beğeniyle okudum ..
tebrik ediyorum...
Küle döndüm, @YARALI/ YÜREK
10.12.2009 13:01:57
Nagihann
@nagihann
19 Aralık 2009 Cumartesi 17:32:18
beğeniyle okudum ...
gönülden kutluyorum...
Ne çok özledim, @YARALI/ YÜREK
19.12.2009 14:18:51
Nagihann
@nagihann
18 Aralık 2009 Cuma 23:41:22

O kadar eskimidir sana olan duygularım
Kalbimde sakladıklarım habersizce yaşamışım
Anlatmayı denemeden içime kapanmışım
Eski bir kağıda seni yazmışım
Birkaç satırda neler yaşatmışım

Bilmezdi bu kadar eskimiymiş mi?
Yıllarca kendimden bile...

Sev-miş'im, @yalnızkurt0
18.12.2009 23:29:19
Nagihann
@nagihann
18 Aralık 2009 Cuma 23:23:56


beğeniyle okudum kutluyorum...
sevgilerimle...
Evet seviyorum !, @meryemce
11.2.2009 16:12:17
Nagihann
@nagihann
18 Aralık 2009 Cuma 22:21:36

Şu kapıdan çıktıktan sonra.
Giden gitmiştir.
Aşk dediğin bitmiştir.
Pişman olsa da affetmem.
Ağlasa da üzülmem.
Diz çöküp yalvarsa da;
Sözümden dönmem.
Olmaaaz.
Hayıırrr.
Olmaaaz.
Benim kitabımda yazmaz.
Seven kalbimden çıktıktan sonra. ...

Nagihann
@nagihann
18 Aralık 2009 Cuma 22:19:14


Neredesin sevdasına yandığım?
Siyah saçlarına kurban olduğum
Her gece rüyalarımda gördüğüm
Aşkınla yanarım dön gel sevdiğim,


beğeniyle okudum kutluyorum...
Dön gel sevdiğim, @aşık komani
17.12.2009 00:42:48
Nagihann
@nagihann
17 Aralık 2009 Perşembe 18:39:20
beğeniyle okudum gönülden kutluyorum....
Her şey bitti, @caniyisever
17.12.2009 18:33:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.152
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL