(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arsız dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arsız dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu şiirinle çizmeyi aşmışsın. hececileri kızdırma. yoksa orduyla geliriz serbestcilerin üstüne:)) espiri bir tarafa güzel bir şiir okudum. yüreğine sağlık. yorum da hoş olmuş. tebrikler...
Doğan derki; yazık dünya Düzen artık bozuk dünya İşte geldim gidiyorum Sana kalsın azık dünya..
Man i Tadında Keyifle okuduğum anlamlı ve güzel dizelerdi. kutluyorum sizi Ve kaleminizi sevgili Mustafa Doğan kardeşim Sevgi,saygı ve selamlarımla.selametle kalın.
Dünya ne yapsın ki onu bu hale getirenler de yine insanoğlu değil mi... İnsan sınır tanımayan hırs ve ihtirası ile biribirine hayatı zehir eder durur da hep, Fatura dünyaya kesilir... Zavallı dünya...:)))
Yürekten kutlarım gardaşım, Çok güzel bir hece şiiri...vezni, içeriği ve şiirsel ahengi ile mükemmel... selam ve muhabbetlerimle...
Sanırım dünyada biraz şaşkın, o da ne edeceğini şaşırdı tıpkı insan gibi... Bazen resetlenme zamanı mı acaba diyorum. Gönlünüze sağlık var olun. Selam ile.
Ve bitmemiş bir oyunun sahnesindeyiz dolam dolam........ Üstadım muhteşem bir şiir okudum yine yüreğinizden. Yorumunuz da muhteşem yine. Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla.
Doğan derki; yazık dünya Düzen artık bozuk dünya İşte geldim gidiyorum Sana kalsın azık dünya...
GÖZÜ DOYMAYANLARADA KALSIN DOST ŞAİR... ÖYLELERİ VARKİ DÜNYAYI BİLE VERSEN GÖZÜ AÇ... AÇTIĞI YARALARA UĞRAYASICALAR... BU DÜNYA YALAN... ANCAK YA BU DÜNYADAKİ YALANCILAR... AMAN ALLAHIM ONLAR DAHA BİN BETER... BİRDE ONLAR ÜZERİNE BİR ŞİİRİNİZİ OKURUZ İNŞALLAH... :)
hoş geldin sevgili dost evet ben genelde serbet yazarım bunun nedeni hece şiirnin hakını veremediğime inanıyorum ..yine bu sitede efendime şiirler ... hoş geldin ömrümün ikindi vakti... gençliğim gibi şirlerimde hece şiiri...... iyi olmadıgımı düşündüm içinde hece pek yazmıyorum. zamanla oda olur inşalah baki selamlarımla
İşin gücün yalan dünya Hani sende kalan dünya Toprağa kar bedenimi Gençliğimi çalan dünya. İşte böyle ..bir varmış yokmuş..ama imtihan var unutmayalım..Güzel şiir..Kutlarım.Selam ve saygımla.
Sana meyil boşa dünya Ben ölsem de yaşa dünya Bir gün ahım tutar seni Çarpacaksın taşa dünya.
Doğan derki; yazık dünya Düzen artık bozuk dünya İşte geldim gidiyorum Çakılmaz ki kazık dünya Sana kalsın azık dünya... Güzel dizeler...Kutlarım selamlar
Hep tutarsız kârsız dünya
Aldın beni köle ettin
Acımadın arsız dünya.
Zaman sanki Pazar dünya
Sana uyan azar dünya
Sattın savdın neyim varsa
Bak halime kızar dünya.
Tadım ekşi koruk dünya
Sana kırgın buruk dünya
Hasta düştüm mecalim yok
İçin dışım çürük dünya.
Tut zalimi kayır dünya
Senden gelmez hâyır dünya
Her tarafa yaz ahımı
Bir kenara ayır dünya.
İşin gücün yalan dünya
Hani sende kalan dünya
Toprağa kar bedenimi
Gençliğimi çalan dünya.
Sana meyil boşa dünya
Ben ölsem de yaşa dünya
Bir gün ahım tutar seni
Çarpacaksın taşa dünya.
Doğan derki; yazık dünya
Düzen artık bozuk dünya
İşte geldim gidiyorum
Sana kalsın azık dünya...
Akıcı, güzel bir şiir. Harika. Tebrikler.
Saygılarımla...