Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 11:07:19




Bu gece gökyüzü,

Döktü inci tanelerini yüzümüze…

Bu gece,

Kendimi gördüm su yeşili gözlerinin içinde…

Kalmak isterdim inan ki,

Bütün bir gün…

Bir gece…

Bütün ömrümce…



Gitmek vaktiydi, ...

Kar, @yasarsimsek
4.1.2010 11:05:07
Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 10:20:29


Bilmiyorum ben bu aşkın neresindeyim,

Sussam feryat figan...

Susmasam fırtına duman...

yoksun ve özleniyorsun

yoksun...

yokluğunda yakıyorum geceleri,

bir dirhem umut besliyorum.

özlemden yana hasretinden...

bir masal yazı...

Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 10:04:36

Aklıma takılır kahve gözlerin
Gönlümü alır mı bilmem sözlerin
Kalsın yüreğimde ayak izlerin
Seni ben yine de Gül seveceğim

Saklarım acımı şiirlerime
Diyemem susarım birilerime
Kurşunda döksen ahh ciğerlerime
Seni ben yine de Gül seveceğim ...

Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 09:47:32

Bir sen kalırsın ufuğun kızılında
Bir ben susarım çığlığıma
Sonrası sakin bir dünya
Güya...


gönülden kutluyorum..
sevgiler....
Sev beni, @eMİNeYZAMAN
4.1.2010 09:40:04
Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 09:44:47

Cebimde ikimize de yetecek kadar güneş ile
Yanında ay’dan yaprakları olan yıldızlarım var.
Baktığında hissedebileceğin bir gölgenin ardında saklıyım
Uzat elini...
Sihirli sözcükleri sırala ardı ardına
Yaşayalım bizi.

beğeniyle ok...

Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 09:40:16


Ey sevgili
Okuduğum kitabın şiiri sensin
Hecelerden bakışların süzülür
Dokunduğum tenin dizelerde nergis açar
Kafiyelerle duyarım billur sesini
Uyaklardan uzanır ipek saçların ellerime


Şimdi hüzünlerdeyim
Bitmesini istemediğim şiir
Uz...

Şiirimsin, @umut77
29.12.2009 00:56:16
Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 09:25:43


Yeni yılda, yeni dünyaya ’merhaba’ diyeceğim..

Ve ben taze aşkımla ’mutlu yıllar’ dileyeceğim..
ALLAH’ın izniyle tabii ki demeden geçemeyeceğim elbet,
O yücedir yazan ve yaşatandır es geçemeyeceğim!

Ve sen b...

Nagihann
@nagihann
30 Aralık 2009 Çarşamba 12:17:14
ben seni sevemedim sense yureğimden ne kadar istesemde gidemedin
gülüm yolum yolun oldu yuruyemedın yureğimden gelen sese cevap veremedın canımsın dediğimde candanlığını soyleyemedın
ben sana yureğimden bır parrça emanet ettım tutamadın
yureğim...

Nagihann
@nagihann
29 Aralık 2009 Salı 19:45:29


gönlünüze sağlık....
tebrikler..
O 'na, @tugce_zp
29.12.2009 12:14:55
Nagihann
@nagihann
29 Aralık 2009 Salı 13:06:29


Eğer bir gün
Uzattığın ellerin boş kalırsa
Nefesin derinlerinde acı duyarsa
Körlük başlarsa gündüz gözünde
Sakın ağlama,,,
Sensizlik son noktayı koymuştur bana


Allah’ım
İkimize de hakkımız olanı ver,
Bu bize yeter.

beğ...

Bir gün, @eMİNeYZAMAN
29.12.2009 13:04:14
Nagihann
@nagihann
29 Aralık 2009 Salı 13:04:04

Ayrılığın o buruk acısını da çekmelidir yürek, yoksa büyüyemez.
İşin özü sevgili, gitmeyi biliyorsan gel
Ben ancak o zaman sana “adam” derim…
Ve o zaman seni senden çok ,
Bir ömür adam gibi adamdı,der
gene severim....

h...

Nagihann
@nagihann
29 Aralık 2009 Salı 12:58:02

bayıldım...

ne kadar güzel seslenişiniz...

hewr şey gönlünüzce olsun..
Nagihann
@nagihann
28 Aralık 2009 Pazartesi 20:40:07

vurdumduymaz zamanlarım vardı benim,
kalabildiğine bekleyen.
bir sabah çağırdım yeniden,
kocaman bir günaydınla.
ne kadar gözyaşı varsa biriktirdiğim,
denizlerin en yeşil yosunlarına bıraktım..


malum olsun sana AŞK!
vurdumduymaz zamanlar...

Denizi tutuştur yosunla, @as1727
28.12.2009 14:16:53
Nagihann
@nagihann
28 Aralık 2009 Pazartesi 20:31:58

Gönül telini titreten saz olsam,
Hatta elinde mızrap olsam.
Bir deli olsam, hem de en koyusundan,
Aşkımı sana haykırsam.
Ay olsam, yıldız olsam, güneş olsam
Yüreğini aydınlatsam.
Kadehinde şarap olsam,
Yudum yudum içsen beni.
Bulut olsa...

Olsam, @Göksal AKYOL
28.12.2009 20:21:24
Nagihann
@nagihann
27 Aralık 2009 Pazar 23:49:24

Aşkım, aşkım diyeceksin,
Beni çok arayacaksın,
Kara sevda bu diyeceksin,
Bulduğunda,çok sevineceksin...

Sevdağmız, dillerde olacak,
Dolanacak diyar, diyar,
Kavuşacağız, elbet bir gün,
Özlemle sarılacağız, o gün...


hadi hayırlısı...
...

O gün, @monoroza73
27.12.2009 23:47:47
Nagihann
@nagihann
27 Aralık 2009 Pazar 22:55:52


bulutlarda aradın mı hiç mutsuzluğumu?...
bir martının gözyaşlarına hiç baktın mı dikkatlice?...
yağmur tanelerinden isimler yazdın mı ıslak sokaklara benim gibi?...
gizemli bir bakış fırlattın mı gökkuşağının tam ortasına?...
en büyük gizem ...

Gizem..., @Metinkaya
27.12.2009 22:53:53
Nagihann
@nagihann
27 Aralık 2009 Pazar 22:38:27
SUSTUM..




Sustum..
Sırtına özlem yüklediğim kelimeler artık kifayetsiz..
Maddeye mana,
Ateşe su gereksiz..



Harp sonrası sessizliğimdi üzerime kuşandığım..
Zırhı delinen acıların çığlığı yankılanır içimde..
Koşarım durmam !
Yakl...

Sustum.., @Derin..
27.12.2009 22:36:02
Nagihann
@nagihann
27 Aralık 2009 Pazar 22:36:55

harika bir şiir okudum...
gönlünüze sağlık..
Tek yeminim, @ALİ SOYTÜRK
27.12.2009 22:26:20
Nagihann
@nagihann
27 Aralık 2009 Pazar 19:50:07

Yürekten severim iki günlük değildir benim sevmelerim.
Oysa senin içinde ağlamıştım görmüştün ve gülmüştün,
Sanma yüreğin burkulsun diye ağladım.
Nasıl senin gibi birini sevdim diye,
İnsanlar neden bu kadar yalancı diye ,
Sen neden bu kadar v...

Ağladım, @(KaLp-HIRSIZI)
27.12.2009 19:18:17
Nagihann
@nagihann
27 Aralık 2009 Pazar 19:18:07

Mutlu etmeyeceksen meşgul etme
Kalmayı bilmiyorsan gitmeyi dene
Nasılsa gideni ben kaybetmedim
Dönsün ne kaybettiğini O da görsün
Vazgeçtiysem haketmişsin demek ki!

tebrikler..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.167
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL