Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
17 Aralık 2009 Perşembe 18:18:50

GİDİYORMUŞSUN?

BUYUR GÜLE GÜLE......

bence de gidene güle güle :))

beğeniyle okudum gönülden tebrikler..
Giden sevmemiştir, @YARALI/ YÜREK
17.12.2009 11:50:05
Nagihann
@nagihann
17 Aralık 2009 Perşembe 08:55:06


Ayrılık rüzğarları başımda esme
Yaralı yüreğimi acımı deşme
Benden başkasını yar diye seçme
O, güzelim yanağını sevebilsem
Sevda ateşiyle aşkımı özlesem
Geçtiğin yollarda gölgeni gözlesem
Aşkını yüreğime ah bir gizlesem
O, manalı gözleri...

Sevebilsem, @OSMAN CAN
16.12.2009 22:33:09
Nagihann
@nagihann
15 Aralık 2009 Salı 14:54:10

İkimizde özlem duyalım yine.
İkimizde sevda çekelim yine.
Hayalde rüyada görelim yine.
Ne sen benden vazgeç nede ben senden.

Göreceğim bu aşk bitse son ile.
Çekeceğim bu aşk olsada çile.
Yaşadıkça değil ahrette bile.
Ne sen benden v...

Nagihann
@nagihann
15 Aralık 2009 Salı 14:13:59

Ya ihanet edeceksin bana
Ya da hep sadık kalacaksın aşkıma


çok güzel di ....
beğeniyle okudum kutluyorum...
Nagihann
@nagihann
11 Aralık 2009 Cuma 09:02:50
seviyorum seni
gözlerindeki siyahla
siyaha boyanmış akşamla
griye çalan hayatla
yürüyoruz akşama sessizlikle
sarılmışım sana
seni özlüyorum yanında
bütün adımlar ayrılığa çıkıyor
bir gün bitiyor ömürden
gelen her akşam seni götürüyor özleme...

Özlüyorum seni, @theghost
2.9.2009 00:52:54
Nagihann
@nagihann
6 Aralık 2009 Pazar 11:59:20
beğeniyle okudum gönlünüze sağllık...

aşkı oyuncak bilip oynayanlara gönderelim bu güzel şiiri...:))
Yaranamadım, @YARALI/ YÜREK
6.12.2009 11:29:33
Nagihann
@nagihann
5 Aralık 2009 Cumartesi 21:21:58

İşte böyle zamanlarda buluşmuştuk aykırı bir mekanda
Hayallerimiz aynı ama dünyalarımız ayrıydı
Olmayacaktı uzatmaları oynuyorduk
Biraz sonra düdük çalacak ve maç bitecekti
Sen kendi dünyana ben hüzünlerime dönecektim

Artık her şey manasız g...

Nagihann
@nagihann
4 Aralık 2009 Cuma 15:03:33


Nagihann tarafından 11/7/2011 3:26:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
İkinci el aşk, @Altanow
11.7.2009 19:21:21
Nagihann
@nagihann
23 Kasım 2009 Pazartesi 12:46:31

^^YÜREĞİMDEKİ SENLEYİM...
DOKUNSAM DONACAĞIM.
BIRAKSAM ÖLECEĞİM...^^

Ben yine yüreğimdeki senle kalayım....

...................................................(BU YÜREK İLK DEFA BU KADAR ÜZGÜNNN)
gönülden kutluyorum..
Senleyim.., @rüya kız
23.11.2009 12:36:28
Nagihann
@nagihann
20 Kasım 2009 Cuma 10:31:56
Eylül ve Ben

Siz beni hep yanlış bildiniz,
Oysa ben
Islak bir güvercin kadar çaresiz
Bir bebek kadar masumdum…

Bazen fikirlerim
Bazen suskunluğum korkuttu sizi
Oysa ben bir kardelendim
Yıllarca güneşi bekleyen…

Siz beni hep yanlış bi...

Eylül ve ben, @huruf
20.11.2009 10:23:27
Nagihann
@nagihann
15 Kasım 2009 Pazar 11:35:38


Git...!
İstersen hiç dönme
Sonsuzlukda kaybol
Ben yine severim seni
Kin tutmam terkedip gidişine

____________Ruhumda olduğunu bil yeter bana yar...

_____________________Ben seni benim ol diye sevmedimki
_____________________Seni sen ol...

Nagihann
@nagihann
9 Kasım 2009 Pazartesi 13:19:29
harika bir şiir okudum ....

gönülden kutluyorum...
sevgiyle kalın...
Nagihann
@nagihann
9 Kasım 2009 Pazartesi 12:59:04


O bir devri kurmaya mazhar oldu
Biz bir devri bitirdik
O inkilaplar yarattı
Biz durduğumuz yerde geriledik
Şapka çıkartı, saygınlık yarattı,
Biz peçeleri indiremedik
Gitti, hitabeleriyle bize ışıklar yaktı
Karanlıktan çıkamadık.


1...

Ruhistan, @mina
9.11.2009 12:29:45
Nagihann
@nagihann
8 Kasım 2009 Pazar 15:25:17

Sensiz geçen günlere, gecelere direnip
Hayalini kendime yasak ettim sevgili
Allah izin vermeden o senindir demeden
Sana dokunmayı kendime yasak ettim sevgili

Sen canımsın desem de helalimsin bilsem de
Alnım açık şekilde geleceğim sevgili
Bü...

Nagihann
@nagihann
8 Kasım 2009 Pazar 14:45:27


Ben;
Sol yanımda büyütürken seni
Gecenin zifiri aydınlığında,
Gölgeni denk düşürmüştüm kalbime...



Gereksizdi oysa
Bedenine bir yudum insanlık kat(a)mamış,
Boynunda hain bir tasma gibi,
İçinde yalan sağanağı barındıran
Kalbine yürüme...

Söndür kandili kalbim.!, @aytull
8.11.2009 14:36:10
Nagihann
@nagihann
7 Kasım 2009 Cumartesi 11:36:20

Kahkalar at göyün yüzüne
Naralar at ufuklara doğru
Kurtuldunya
Aşkımdan
Bayram yap düğün yap
Çalsın davullar zurnalar
Şeker dağıt yetim çocuklara
Kurtuldunya
Aşkımdan
Nasılsa kimseye söyleyememiştin
Saklamıştın cebinde
Soran olursada
...

Yırtık cebim..., @Nimet Vefa
7.11.2009 11:29:36
Nagihann
@nagihann
4 Kasım 2009 Çarşamba 17:52:12
gönülden kutluyorum ...

ne kadar güzel karşılıklı sevgi itirafları..

sevginiz hiç bitmesin....
sevgiyle kalın...
Nagihann
@nagihann
4 Kasım 2009 Çarşamba 10:56:19
muhteşem gönülden kutluyorum..
.sevgiyle kalın...
Nagihann
@nagihann
4 Kasım 2009 Çarşamba 09:48:46


Gözlerin yalnızlık kokardı.
Bir elmaydın öbür yarısını arayan,
Ve onu
Aydınlığın en derin karanlığında,
Karanlığın en derin aydınlığında bulduğunu sandın…
Korkuların düşlerinde,
Düşlerin sende,
Sense hep içimde kaldın…

gönülden kutluyo...

Nagihann
@nagihann
4 Kasım 2009 Çarşamba 09:23:26

Yüreğimde Sevdan
Sonsuza dek sürecek


Anlıyor musun?
Duyuyor musun?
Yüreğinde beni hissediyor musun?

gönülden kutluyorum ..
sevgiyle kalın..
Anlıyor musun?, @dağ gülü
4.11.2009 03:37:59
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.187
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL