Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
27 Aralık 2009 Pazar 19:13:07

Hiç aklımdan çıkmıyorsun,
Ne arıyorsun, ne soruyorsun,
Hiç mi özlemiyorsun,
Ben seni çok özlüyorum...esmer yarim...seni...

gönülden kutluyorum..

mutluluğunuz daim olsun..
Seni özlüyorum, @monoroza73
27.12.2009 18:29:40
Nagihann
@nagihann
26 Aralık 2009 Cumartesi 22:41:43


Gökyüzünde yıldız gibisin annem
Yedi kuşak ışık saçardın yeryüzüne
Kim bilebilir ki kaybolup gidecektin
Yetim koyup boynumu bükecektin annem..

Bir gece gökyüzüne baktığımda
Rengarenk ışıklar vardı avuçlarımda anne
Çaresizlik sardı kollar...

Anam nerelerdesin?, @halise tekbas
26.12.2009 21:43:06
Nagihann
@nagihann
26 Aralık 2009 Cumartesi 22:39:27


Senin o gözlerin,beni benden alır,
Ela gözlerinin esiri olmuşum,
O bakışın,yüreğime bir ok gibi saplanır,
Benim ela gözlü dilberim...

Kibriklerin ok olmuş,bedenime saplanmış,
Yaralamışsın gülen o gizemli gözlerinle,
Esirin oldu, bütün ben...

Ela gözlüm, @monoroza73
6.11.2009 10:36:47
Etkili Yorum
Nagihann
@nagihann
26 Aralık 2009 Cumartesi 22:37:26

Siyah saçların rüzgar gibi esti,
Kahverengi gözlerin deldi geçti,
Hafiften gülüşün beni deli etti,
Esirinim tutsağınım ben senin.

Salınarak manken gibi yürüyüşün,
Bana bakarak sıcacık gülüşün,
Çaktırmadan kaçamak beni süzüşün,
Esirinim tut...

Nagihann
@nagihann
26 Aralık 2009 Cumartesi 22:15:10


HİSSEDİYORUM SANKİ YANIMDASIN
HEM SAĞIMDA HEMDE SOLUMDASIN
BİLİYORSUN SEN BENİM RUHUMDASIN
TANITMASAMDA KİM OLDUĞUMU ANLARMISIN?

gönülden kutluyorum..
Beni duyarmısın, @Şenol ERACUN
26.12.2009 15:39:48
Nagihann
@nagihann
26 Aralık 2009 Cumartesi 22:12:37



Değmesin tenime senden başka eller
Mutluluk nerde nerde söylenen sevgiler
Çile çekerim yokluğunla ben ölene kadar
Bir veda etmeden gittin yalanmış sözler


Her gece kırıyorum sensiz kadehleri
Duygular derbeder düşünceler serseri
Yokluğu...

Son veda, @kaderimol
26.12.2009 17:09:52
Nagihann
@nagihann
26 Aralık 2009 Cumartesi 22:10:17

gönlünüze sağlık...

beğeniyle okudum...
Sevdim, @ayşe aydın
26.12.2009 21:43:45
Nagihann
@nagihann
26 Aralık 2009 Cumartesi 21:42:08


o kara gözlern ,mest eder beni
Baktıkça sana yar, celbeder beni.
Aç göğsün üstündeki, düğmeleri
Al göğsüne yatır ,sar beni beni.

çok beğendim tebrikler..
Sar beni beni, @aşık komani
26.12.2009 20:41:39
Nagihann
@nagihann
26 Aralık 2009 Cumartesi 20:22:39

her gidiş tükeniş değil..
yaşadıklarımı gömdüm kalbime
çok yer var daha bitmelere..
sendeledim sadece
ama ayaktayım dimdik.yolun açık olsun..
gülegüle...

beğeniyle okudum kutluyorum...
Öylesine, @yilmaz uskudar
26.12.2009 20:17:26
Nagihann
@nagihann
26 Aralık 2009 Cumartesi 18:55:20


beğeniyle okudum kutluyorum..
Yıllar önce nerdeydik, @kaderimol
13.12.2009 21:13:44
Nagihann
@nagihann
25 Aralık 2009 Cuma 20:47:45

sıkı dur şimdi, azrail görev devretti
canınla ödeyeceksin yaptıklarının bedelini
ruhundan canını, tırnaklarından tenini
ölü kadın zevkle alacak Tanrı’nın emanetini

ölümünün adı intikam
hortladı ölü kadın!
cezan idam


gerçekten ö...

Ölü kadın!, @efsun dalya
25.12.2009 20:42:28
Nagihann
@nagihann
25 Aralık 2009 Cuma 20:01:40

Sensizliğin sardı ruhumu
Sessizliğin içime oturdu
Susma lütfen...
İki kelime konuş benimle
Kırdın de , aldattın de , yalan söyledin de
Ama birşey söyle
Seni sevdiğimi unutmadan
Söyle bunları
Sana verdiğim değeri
Göz ardı etme
Sak...

Sana, @şiir güzeli !
24.12.2009 20:54:04
Nagihann
@nagihann
25 Aralık 2009 Cuma 19:11:12

Her haline işvene vurulmuşum
Aradığım aşkı sende bulmuşum
Hasretin yakar kül olmuşum
Gözlerinde ki ışıkta doğmuşum


gönülden kutluyorum..
Sen giderken, @Ordinaryus7
25.12.2009 18:51:35
Nagihann
@nagihann
25 Aralık 2009 Cuma 19:09:23

Siyah saçlarıda, bele değmeli
Bir etek giymiş yar, önü düğmeli.
Kaşı hilale benzer ,gözü sürmeli
Öyle coşarım oldum, baharın seli
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Deli oldum yarin ,sevdasından deli.

beğeniyle okudum..
tebrikler..
Nagihann
@nagihann
25 Aralık 2009 Cuma 14:05:45

KALKSANA ÇABUK UZAKLAŞ YANIMDAN NE OLURSUN.
DIŞ GÜZELLİK HARİKA;ZORLANMADAN SEVGİLİ BULURSUN.
HAFIZA KAYBIN MI VAR?SÖZLERİ BIRAK;YEMİNİNİ BİLE UNUTMUŞSUN.
BRAVO!...HEMEN ’’RUH İKİZİNİ’’ BULMUŞSUN;GERÇEĞİNİ DUY;SEN ’...

''ruhsuz'', @ALİ SOYTÜRK
25.12.2009 14:01:54
Nagihann
@nagihann
24 Aralık 2009 Perşembe 23:20:53

beğeniyle okudum..
kutluyorum..
..onunla!, @Alem-i Sır
18.4.2009 13:57:07
Nagihann
@nagihann
24 Aralık 2009 Perşembe 23:17:42

Bahar gülüşüyle seni
Hüzünleriyle beni
Elele çizer hani senin saçların siyah
Benim bahtım
Ve bahara boyar tüm resmi
Zemheri yalnızlığıma inat.

gönlünüze sağlık...
Nagihann
@nagihann
24 Aralık 2009 Perşembe 23:14:27

Farzet ki adına fal baktırmadım kimselere
Kahveler içmedim senli diye,
Farzet ki şiirler yazmadım adına
senle başlayıp senle biten
seni anımsatan seni yaşayan.
Farzet ki mektuplarda yazmadım sana
göndermedim sana.

FARZET Kİ SANA HİÇ SENİ S...

Nagihann
@nagihann
24 Aralık 2009 Perşembe 12:23:20

Anlayacaksın kolay değil sevilmek
Sevmek bir ömür ister unutma
Değer bilmektir hayatta sevilmek
Kaybettin beni boşu boşuna


beğeniyle okudum kutluyorum..
Seni saklayacağım, @haytar
24.12.2009 12:09:34
Nagihann
@nagihann
24 Aralık 2009 Perşembe 11:48:40

Yoldaş sana bir çift acı sözüm var
Bir defa sürmeyen zevk sefana
Her gün çile her dem ahu zarına
Kırdın döktün gönlü barışmam gayrı

gönlünüze sağlık..
Gayrı, @Jale Keskin (Karadurmuş)
24.12.2009 11:47:26
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.175
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL