Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
7 Ocak 2010 Perşembe 11:39:04

Şimdi sirkeden yapılmış şarap
Buğulu bir bardak çayın demin de
Her zerrem yanarken
Yüreğim titriyor
Her şarkının notasında bir depreşme
İçim kopacak sanki
Ve kuru öksürük boğazımı yırtarken
Yine türkülerden fal tuttum
Çiğerlerime işlemiş şa...

Nagihann
@nagihann
7 Ocak 2010 Perşembe 10:55:42


Simsiyah gözlerin hilal kaşların
Kalpleri titreten o bakışların
Çok canları yakar şuh gülüşlerin
Rüyamı süsleyen kul sana benzer


Bu dünyada yoktur emsalin senin
Eritir ruhumu endamın senin
Gülizar mı desem kız evin senin
Tomurcuğa açm...

Ay sana benzer, @aysanabenzer
31.12.2009 15:59:00
Nagihann
@nagihann
7 Ocak 2010 Perşembe 10:52:35
Son Nefesimsin

Seni çok seviyorum
Canımdan can gibisin
Uğruna canımfeda
Artık son nefesimsin

Geceleri hiç sönmeyen
PArlayanyıldızımsın
Hep içimi ısıtan sen benim güneşimsin


şiirlerinizi beğeniyle okuyorum gönülden kutluyorum.....

Nagihann
@nagihann
6 Ocak 2010 Çarşamba 11:26:07

SENİN

Sen benim gözümün önünde durma
Gözümün içinde senin mekanın
Ne torpak altında, ne daş altında
Kalbimin içinde senin mezarın

Sesin kulağımda, adın dilimde
Gözüm yolundadı, resmin elimde
Belke döneceksin günün birinde
Her an yanımda...

S e n i n, @dost71
6.1.2010 11:20:15
Nagihann
@nagihann
5 Ocak 2010 Salı 20:11:18

Haykırıyorum sana yana yana
Hiç bir ümidim kalmasada
Cevap gelmesede çağrılarıma
Seviyorum ve seveceğim daima
Aşkım ölene dek sadece sana

Bugüne dek beni hiç sevmesende
Aşkımla her zaman alay etsende
Gidip ellerin olsan bile
Yinede sevec...

Aşkım sevgim sana, @cevher59
5.1.2010 20:08:17
Nagihann
@nagihann
5 Ocak 2010 Salı 20:06:35
benim sevgilim engin bir deniz gibi olmalı
derdimi attığımda yutmalı
benim sevgilim sadece bende boğulmalı


gönülden kutluyorum..
Sevgilim e, @tugce_zp
5.1.2010 20:04:30
Nagihann
@nagihann
5 Ocak 2010 Salı 14:58:26


ŞİMDİ ANLIYORUM BİR TANEM

BEN SENİ DEĞİL

OYNADIĞIN OYUNU SEVMİŞİM MEĞER...



tebrikler...

Meğer, @orisis
5.1.2010 13:56:47
Nagihann
@nagihann
5 Ocak 2010 Salı 14:51:50

BEKLETEN SEN DEĞİL MİYDİN YORGUN KALBİMİ.?...
ARTIK ARASANDA BULAMASSIN BU YAŞLI FANİYİ
GÖRÜP UZNAMAYACAĞIN IRAĞINDA,
KULAKLARININ DUYAMAYACAĞI KADAR UZAK ÇIĞLIKLARDAYIM ARTIK!
VE SEN HİÇ BİLMEYECEKSİN,
O GÖZLERİNİN BANA NELER ETTİĞİNİ....

...

Nagihann
@nagihann
5 Ocak 2010 Salı 13:19:45
YALNIZCA SEN BENİM

Al senin olsun zaman.
Güneş de ,
Ay da senin olsun.
Gökyüzü senin olsun,
Mutluluk senin olsun.
Dünya senin olsun.
Herşey senin olsun,
Yalnızca sen benim...


gönlünüze sağlık..
Nagihann
@nagihann
5 Ocak 2010 Salı 13:07:03


hayatın tümcelerini yaktım
ardından..

nefeslerimi tuttum..

çığlıklar gibi düşüyorum geceye..

biliyorum adı yok bu sensizliğin
güneş batırırken hayallerimi..


düşlerimde kalmayan
düşlerimi arıyorum
sende bu
gün çok mu tuhafım......

Anlamı yok, @YARALI/ YÜREK
5.1.2010 13:03:07
Nagihann
@nagihann
5 Ocak 2010 Salı 11:33:39

Ne yakmaya cüretim kaldı en son resmini;
İbret-i alem için kül eyledim cismini;
Bundan böyle anarsam kahrolayım ismini;
İster benden uzak ol ister Allah’a yakın..

“Bildiğimi unuttum bu aşkın hitabında
Yerin cehennem olsun şu gön...

Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 17:52:28

fazla değil sadece iki kelime.
seni seviyarum...
heves değil güzelim, yürekten seviyorum...


gönülden kutluyorum..
Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 17:48:42

Seni seven bir kalbi kırmak dert değilmiş senin için
Bir daha sevmek mi asla ben bir sana birde sevgilere tövbeliyim

Seni seven bu kalbi susturacağım elbet bir gün seni unutturacağım
Sensiz geçmiyor ya günlerim seni düşünmeden o günleri yaş...

Tövbeliyim, @meryem kara
2.1.2010 16:30:35
Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 17:47:18

Haftalar ayları aylar yılları kovaladı
Bense sadece tek bir zamanı ve o anı yaşıyordum
Senin gidiyorum deyip ellerimi bırakıp elveda dediğin o anı
Şimdi ben soruyorum sen cevap ver
Ben sensiz yaşamışmıyım


gönlünüze sağlık...

kutluy...

Cevap ver, @meryem kara
4.1.2010 17:38:19
Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 13:50:55

Karlar yağdırmıştı boran boran üstüne
Buza kesmişti tüm duygu ve hisleriyle
Gönül kırmıştı çok dikenli sözleriyle
Sen bana aitsin kalbim duygusuza değil...


tebrik ederim..

sevgiler..
Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 13:33:47
VE MUTLU SON

sen de
tavan arasında
üstü tozlu
eski bir defter yaprağı arasına yazılmış
ve ucuzluğu yüzünden mürekkebinin
silinmek üzere olan,
kafiyesi henüz oluşmamış
basit bir şiir olarak kalacaksın...

kutluyorum...

mutluluğun...

Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 12:33:34


Susuyorsam kanattığın güller solmasın diye
Bülbül figan edip de güllere küsmesin diye..
Ağlamıyorsam bil ki içimde artık sen yoksun
Bir bakışın kaldı ben de bil ki sen yoksun….

..

Yeni bir dünya kurdum artık mavi gözlerinde
hüzünl...

Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 12:13:19
ÖZÜR DİLERİM...

Kusura bakma!
Seni sevdiği için yüreğim adına,
Senden özür dilerim......

o da sizden dilesin :))
çok hoş....

sevgiler..
Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 11:42:30

Ben bu şiiri yazdım aşık çeşidi
Öyle kar yağdı ki elim üşüdü
Ruhum seni düşününce ışıdı
Her şeyi beni anlayınca anlayacaksın

şiiri okuyunca inanın ben de üşüdüm..
kutluyorum..
Nagihann
@nagihann
4 Ocak 2010 Pazartesi 11:27:43


beğeniyle okudum hayran oldum...

şiir ve resme bayıldım...

her şey gönlünüzce olsun..
Seninle oyun olmaz, @lizakan
3.1.2010 12:15:20
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.149
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL