Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
27 Kasım 2010 Cumartesi 09:42:31
al ve oku
aç kalp sandığımı
içinde bulduğun seni sevme yöntemlerimi
elinden bırakma
ben senin deniz sevginim
hiçbir günü birbirine benzemeyen

şiir harika ..ben de bu dizelere takıldım kutluyorum..
Nagihann
@nagihann
27 Kasım 2010 Cumartesi 09:03:38
Yelkenlerini indirmeli
O nu öylece bir limana çekmeliyim
Yani sevmeli,yaşamalı her şeyden tatmalıyım
Kuşların çıvıltısına daha çok kulak kabartmalı
Denizin fısıltını duymalıyım
Sahiller dolup taşarken
Herkes yürüyüp koşarken
Bende bir şeyler ...

Çok geç olmadan, @galaoğlu
27.11.2010 08:33:14
Nagihann
@nagihann
27 Kasım 2010 Cumartesi 08:55:06
kimselere kızamıyorum;
Kaderin hükmünü bozamıyorum;
Aklımdan geçeni yazamıyorum;
Kalemime kilit vurdu bu sevda!



Kapılmayan aşık var mı bu sele?
Bir kalp taşımak mı bütün mesele?
Karacaoğlan’dan, aşık Veysel’e,
Dertli garipler...

Nagihann
@nagihann
26 Kasım 2010 Cuma 11:45:23

nereyeee :))
Yadigar, @İzzet KOCADAĞ
26.11.2010 11:44:36
Nagihann
@nagihann
23 Kasım 2010 Salı 11:43:17

ben hiç seni üzmedim ki
keyfime bakıp mai gülüşlerinle oynamadım ki


ben seni sevmek için yakınlaştım dünyana
rüyalarını ha bire süslemek
hülyalarını gerçeğe bir an önce taşımak için
isimsiz masallarında yer almayı kabul ettim



ben hi...

Ben seni sevmek için..., @meselci
23.11.2010 10:01:42
Nagihann
@nagihann
21 Kasım 2010 Pazar 23:10:08



tebrik ederimm....

Allah yardımcısı olsun işi bayağı zor :)
Nagihann
@nagihann
19 Kasım 2010 Cuma 11:32:58
hep mavi gözlere şiir yazanlara inat sayfalarca anlatmak istediğim kahverengi gözlerin...
sığınıp kaldığıp, yığılıp kaldığım bir derya, sonsuzluk...
kabul etmek öylesine zor olmuşken o gözlerin benim olmasını istediğimi itiraf etmeyi,
benim olan...

Nagihann
@nagihann
19 Kasım 2010 Cuma 10:08:05

ALLAH LAYIĞINIZI versin diyelim...:))

tebrik ederim sevgilerimle....Ben yokum dünyanda bil bundan böyle
Gönül sayfandan da sil bundan böyle
Adımı anmasın dil bundan böyle
Sen NİL’in aşkına layık değilsin....

Layık değilsin, @Nilüfer Sarp
19.11.2010 09:54:33
Nagihann
@nagihann
19 Kasım 2010 Cuma 10:05:25

ALLAH LAYIĞINIZI versin diyelim...:))

tebrik ederim sevgilerimle....
Layık değilsin, @Nilüfer Sarp
19.11.2010 09:54:33
Nagihann
@nagihann
19 Kasım 2010 Cuma 09:35:43



Beni gönlünden
seni gözümden
bizi aşktan düşüren neydi Sevgili ?


Keşke bilseydim…

tebrik ederimm ....
iyi bayramlar...


Nagihann
@nagihann
18 Kasım 2010 Perşembe 14:29:01
Yine de çok bel bağlama
Belki seni silip geçeceğim

tebrik ederim :))
Nagihann
@nagihann
17 Kasım 2010 Çarşamba 02:16:14


:)) tebriklerrr...
Sesteş, @el-a-lem
17.11.2010 02:13:30
Nagihann
@nagihann
13 Kasım 2010 Cumartesi 17:59:32
Odama Huriler, Melekler dolsun
İsterse karşıma güzeller gelsin
Senden başkasına bakarsam eğer
Bir ayağım topal gözüm kör olsun

hadi bakalım sözünden dönen bi daha şiir yazmasın :))


çok hoştu tebrikler....
Yeminim olsun, @Necatik
13.11.2010 17:51:46
Nagihann
@nagihann
10 Kasım 2010 Çarşamba 02:15:22


içimdeki ses çok yakında kurtulucaksın diyor...:))

o Eski yıpranmış psikolojisi bozuk pantolondan .....
Yardım istiyorum, @Çağdaşkalem
10.11.2010 02:09:29
Nagihann
@nagihann
10 Kasım 2010 Çarşamba 01:26:54
Ben senin krallığından taşınıyorum
Sen ben de hükümsüzsün
Bence sen kimseye sorma beni

tebriklerr.. :)
Kimseye sorma beni, @leydican
10.11.2010 01:20:42
Nagihann
@nagihann
10 Kasım 2010 Çarşamba 01:25:54

Artık dön demiyorum
Çok geç beni söndürdün sonunda
Artık sende ataşini kalbimde yakamayacaksın
Canımın kanayan yanı benliğim varlığınla sonlandı

çok beğendim tebrikler :)
Nagihann
@nagihann
10 Kasım 2010 Çarşamba 01:09:21


yüksel bey şiiriniz on numara kutluyorum gönülden ....
Nagihann
@nagihann
9 Kasım 2010 Salı 14:01:51

asalım vallahiiiiii........
Nagihann
@nagihann
9 Kasım 2010 Salı 11:55:57

türkülerle gömün beni türküsünü dinlerken bir de bu şiiri okumak çok güzel diiii...

kara kız sen çok yaşa..

sen de olmasan biz ne yapardık...

harikasınız siz çok yaşayın ki aşkınız ömür boyunca sü
rsün hiç bitmesin.........

Ölesim var yar, @Ali Kırdudu
9.11.2010 11:47:36
Nagihann
@nagihann
7 Kasım 2010 Pazar 14:43:19


Sen bilmiyor olsanda
Adın aşk duası olmuş dilimde esmer kız
Gittiğin günden beri ne seninleyim nede sensizim
Varlıkla yokluk arasında biryerlerdeyim
Attığım her adımda baktığım her aynada her yüzde
Senin hayalini görmekteyim ESMER KIZ. ...

Esmer kız, @ufukguney
7.11.2010 13:44:09
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.093
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL