Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
13 Nisan 2011 Çarşamba 19:08:56


her daim yar...
şimdi olmak vardı o deniz kenarında ha bir de sandalda... :))
en güzel akşamlar sizin olsun...
=anladım ki=, @engin gün
12.4.2011 17:43:42
Nagihann
@nagihann
13 Nisan 2011 Çarşamba 18:51:45
sevin o nu hep sevin....
ne güzel anatıyorsunuz gönülden kutuyorum...
Neden mi sevdim ?, @gokhan sari
8.4.2011 23:03:19
Nagihann
@nagihann
12 Nisan 2011 Salı 02:13:39
GÖZLERİNİ KAYBETTİĞİMİ
ELLERİN ELİMDEN KOPTUĞUNDAN
SONRA ANLADIM
ALDIM;İÇİMDE BİR YERLERE
HAPSETTİM LANET SEVGİNİ
ELLERİMLE GÖZLERİNE KURBAN ETTİM

olmadı insan sevdiğine lanet okurmu bitmiş olsada:...
Anmayacağım, @alikutbay
12.4.2011 01:23:48
Nagihann
@nagihann
11 Nisan 2011 Pazartesi 03:01:49


küsmek en güzeli bence de...
incinmemek için...
tebrik ederim....
.....küstüm......, @ummueytem
11.4.2011 02:19:58
Nagihann
@nagihann
11 Nisan 2011 Pazartesi 01:51:45
Aklın başka âlemde, sırrına eremedim.
Yüreğimi yoluna güvenip seremedim.
Gönlünün yalanında gerçeği göremedim.
Aşkın yalçın bir kale, fethedilmez sur mudur?
Mutluluk mu, neşe mi, tükenmez kahır mıdır?


Söyledim anlamadın sana artık sözüm yok,...

Zor sevda, @Yıldız Toksöz
11.4.2011 00:33:05
Nagihann
@nagihann
11 Nisan 2011 Pazartesi 01:49:16


hepsi çok güzel yazılmış
her birine ayrı ayrı tebrik ve teşkler....)
Nagihann
@nagihann
11 Nisan 2011 Pazartesi 01:36:32
sen

Sen nerdesin peki şimdi..
Göremiyorum seni ve sana dair hiçbirşeyi..
‘Eskiden.. Biz’m olan mutluluğu şimdi sadece izliyorum..
Ve hep -bensizde olsa


~~~ Mutlu ol istiyorum ~~~~




~~~ Mutlu ol istiyorum ~~~~

tebri...

Nagihann
@nagihann
5 Nisan 2011 Salı 19:10:53
akşamın hüznüne bir de bu şiir....
kutluyorum....
Nedendir, @nagihan.gnc
5.4.2011 18:03:55
Nagihann
@nagihann
5 Nisan 2011 Salı 19:06:54
bu şiir
şiir ve resim harikaaa...

gelsin biran önce yaz ...
Ben buyum, @kralkurt61
1.10.2009 09:52:21
Nagihann
@nagihann
4 Nisan 2011 Pazartesi 21:51:28
Gözlerini desem ela.
Hem benim gibi karasın

Hımm anladım galiba kim olduğunu :))
Hmmm, @NİHAT İLİKCİOĞLU
4.4.2011 21:40:53
Nagihann
@nagihann
4 Nisan 2011 Pazartesi 20:43:03
tebrik ederim çok hoş tu..

resimde ki göz de çok güzel... gözde favori rengim benim de kahverengi :))
Gözlerinle sohbet, @gül yapragi
28.3.2011 14:53:39
Nagihann
@nagihann
4 Nisan 2011 Pazartesi 19:54:29
gelmiş işte daha ne istersiniz...
vardır bir sebebi sorsanız :(((

günün ilk şiiri yoğunluktan okuyamadım bugün..

şiirlerin her biri ayrı bir sitem.. ama hepsi okumaya değerler... kutluyorum...
Yasak aşk, @uygun-38
4.4.2011 19:44:35
Nagihann
@nagihann
3 Nisan 2011 Pazar 21:48:06

O yürek sadece benim olsun
Benimle ömrü son bulsun
Kavuşan ellerimiz ayrılmasın
Kayan yıldızlarda bir dilek olmasın
Verilen sözler boşlukta kaybolmasın
Sen ol benim son sevdiğim

Senindir bu yürek sadece senin
Mabedim sen, cennetim s...

Nagihann
@nagihann
3 Nisan 2011 Pazar 21:38:52
:))
BEKLEYİP GÖRELİM..
Belki de, @7TEPE
3.4.2011 21:36:38
Nagihann
@nagihann
3 Nisan 2011 Pazar 20:45:26

seni seviyorum
ama sen bilmiyordun


şimdi öğrendi ))
Seni seviyorum, @kalpsz
3.4.2011 20:40:28
Nagihann
@nagihann
2 Nisan 2011 Cumartesi 19:15:47
bu gece uyku yok bana ..

o esmer kızı bir elime geçirsem..
nasıl ağlatıp yalvartıyor...
inşlah karşılık verir üzümeyin....
sevgiyle kalın...
Sensizim?, @Evacan
15.2.2011 23:53:52
Nagihann
@nagihann
2 Nisan 2011 Cumartesi 19:12:18
dilerim sevginizin karşılığını görürsünüz...
anlar ne çok sevidiğini..

kendini beğenmiş yalancı aşıklara örnek olsun bu aşk kokan gerçek sevgi dolu şiirler..

gönülden kutuyorum...
Gülüm?, @Evacan
9.2.2011 18:17:00
Nagihann
@nagihann
1 Nisan 2011 Cuma 21:00:38
...)) çok hoşş...
Faiz, @zeki ersoy
1.4.2011 20:59:34
Nagihann
@nagihann
31 Mart 2011 Perşembe 18:53:47
Karşındaymışsın gibi hep sana da bir bardak çay koyuyorum
Hayallerin yetmiyor ki bana,sadece kendimi kandırıyorum
Şöyle bi çıkıp gelsen ,yaklaşsan yanıma belime sarılsan
Uzatıp ellerini ellerimi tutsan,uzun zun göz göze bakışsak
Ayrı geçip giden ...

Nagihann
@nagihann
31 Mart 2011 Perşembe 11:55:55
BEN.......SEN....

KİM O DEME BOŞUNA SEVDİĞİM
BENİM BEN!...
YOKSUN DEME,BEKLEDİĞİM...
NEZAMAN BAKSAM AYNAYA
GÖRDÜĞÜM
SENSİN SEN!....



tebrik ederim....
Ben.......sen...., @duygutürker
8.10.2010 12:07:51
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.089
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL