Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
17 Eylül 2010 Cuma 15:18:49
Sen benim “lalenciğim”, isminde bana özel





Sevgimle yaşayacak, bir ömür var olacak...









Sen benim “lalenciğim”, isminde bana özel
Sevgimle yaşayacak, bir ömür var olacak...

lalencik ne hoş bi i...

Lalencik, @Karazeybek49
6.9.2010 02:01:44
Nagihann
@nagihann
17 Eylül 2010 Cuma 02:21:28
Biliyorum belki bu işin oluru yok canım,
Ama ben yine senden vazgeçemiyorum…




tebrik ederim..
Nagihann
@nagihann
17 Eylül 2010 Cuma 01:58:42
Değişen
Sen oldun sonradan.
Ben hala
O eski benim, hiç ama hiç
Değişmedim.
İyi ki vardın, seni tanımışım.
Sayende,
Yaşamdan çok dersler aldım.
Sakın ola zannetme ki;
Yas tutacağım.
Senin bana veremediklerinin
Kat ve kat
Çok da...

Nagihann
@nagihann
3 Eylül 2010 Cuma 16:02:28
Senin için o beyaz kefeni
Seve seve giyerim
Duygularım aşıyor artık sevgimi
Kalbim dar ağacında
İçindeki sevgi intikam olsada

seven insanda intikam ne arar ...

yada intikamın yanında sevginin ne işi var ..
sevgi o kadar ucuz diğil ...

Nagihann
@nagihann
30 Ağustos 2010 Pazartesi 11:34:12


Bu gün otuz Ağustos senin zafer bayramın
Zafer nişanlı ordum bayramın kutlu olsun
Asılmasın suratın artmasın asla gamın
Ey benim şanlı ordum bayramın kutlu olsun

Kimin var tarihinde bu zaferler, destanlar
Vatana can veriyor bağrındaki asla...

Bayramınız kutlu olsun, @cosari
30.8.2010 11:25:37
Nagihann
@nagihann
30 Ağustos 2010 Pazartesi 11:24:08


harikasınız ....
keşke ....keşke herkes sizin kadar duyarlı olsa.....

gönülden kutluyorum....
Nagihann
@nagihann
30 Ağustos 2010 Pazartesi 11:00:39


Ey! isimsiz Şehitler, Gaziler, Kahramanlar;
Döktüğünüz kanlarla Yurt oldu bu Topraklar!
Varsa! Tarihi tekerrürden medet umanlar;
Bilsinler ki, aynı akıbete uğrar bütün alçaklar!
İnmez! gönderinden, inmez bu şanlı Bayraklar!

Bu gün dünden d...

Anadolu destanı, @mehmet yaş
29.8.2010 15:55:28
Nagihann
@nagihann
30 Ağustos 2010 Pazartesi 03:26:58
gönülden kutluyorum...teşklerr.....


bu vatan hiç kolay kazanılmadı ki kolay kaybedelim...
buna kimsenin gücü yetmiyecek......
Vatan bayrak aşkına, @susuz yaz
30.8.2010 03:18:44
Nagihann
@nagihann
30 Ağustos 2010 Pazartesi 03:22:14

şiirdeki

okuduğum tüm dizeler keşke bende de olsa diyemicem hepsi varrr..:))

gönülden kutluyorum...
Nagihann
@nagihann
30 Ağustos 2010 Pazartesi 03:16:24
ALLAH günahlarımı affetsin,,
Senide ahirette yar etsin banaa...

Seni seviyorum (Hayatımın Neşesi)

harika .....
Günah, @K@sırg@
30.8.2010 03:13:08
Nagihann
@nagihann
29 Ağustos 2010 Pazar 04:48:55


ne öl ne delir sdece sev.....
Bilemiyorum, @gurcangundas
29.8.2010 04:43:42
Nagihann
@nagihann
29 Ağustos 2010 Pazar 01:53:41
seviyorum sevilmeksizin...

sevgi her haliyle çok güzel..
sevmeyenler utansın :))
Seviyorum sevilmeksizin, @efeulaş
20.6.2010 10:56:35
Nagihann
@nagihann
28 Ağustos 2010 Cumartesi 03:37:38
kara gözlü sultana bir güzel şiir daha :))
zevkle beğeniyle okuyorum tebrikler..
Nagihann
@nagihann
28 Ağustos 2010 Cumartesi 02:38:24

Büyük geçmiş olsun...
ölen kardeşlerimize rahmet
diliyorum..













Rize'de heyelan, @delikan99
28.8.2010 01:46:19
Nagihann
@nagihann
26 Ağustos 2010 Perşembe 00:56:55
Yılmak yoktur kitabımda
Ben bendeki seni sevdim
Binlerce kez vursan bile
Her şeyimle sana geldim

tebriklerr...
Seni seviyorum, @cansıla
26.8.2010 00:47:10
Nagihann
@nagihann
20 Ağustos 2010 Cuma 01:45:11
etraf karardı
Hiç durmadan kanayan gönül yaramdı
Bana bu sevda baştan haramdı
O esmrkz benim hep aklımdaydı

aman o esmer kız aklınız da hep olsun hiç çıkmasın :))


gecenin güzel şiirine tebriklerr..
Gönül çiçeğim, @DoGanTokkuzun
20.8.2010 01:35:51
Nagihann
@nagihann
20 Ağustos 2010 Cuma 01:42:10
Sadece bil istedim..
Sadece bil
Ben sen sev diye sevmedim yüreğini......

gönülden kutluyorum...
Nagihann
@nagihann
19 Ağustos 2010 Perşembe 16:36:40
ALLAH herkese sizin gibi seven sevgili nasip etsin.....
gönülden kutluyorum...
Seni seviyorum, @baris-kaya1982
19.8.2010 16:22:46
Nagihann
@nagihann
19 Ağustos 2010 Perşembe 16:26:03

gel kurul gönül tahtıma
kara kedi küssün bahtına
giremedi bak aramıza
sensiz geçen yıllara inat
sen yine gel
solsa da yanağındaki güller
durma gel sevgisiz geçen yaşama inat


şiir çok hoş ...kutluyorum...
ama şu kediyi küstürmeseniz...

İnat, @dağ gülü
19.8.2010 15:58:09
Nagihann
@nagihann
19 Ağustos 2010 Perşembe 15:21:20
Kırıklarım,kırıldıklarım,kırılganlıklarım,
Kimsesizliğim,ellerine muhtaç olduğum anlarım,
Kıyamadığım,bırakamadığım Aşk’ım var.

Sen varsın.. ’

Diyebilmekti istediğim .
Ama bükülmüş dudaklarımın arasından çıkan sadece ’Susma...

04.00, @Efsane Yelda
19.8.2010 15:02:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.122
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL